Jump to content

Sabri Gün

Member
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Poor

About Sabri Gün

  • Age 30
  • Rank
    Yeni üye

Profile Details

  • Age 30
  • Location:
    Burdur
  • Car:
    '11 Focus Tdci Titanium
  • Job:
    Öğretmen
  • Gender:
    Bay

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Arabayı gösterdim eksantrik mili aşınmaya başlamış o yüzden çekiş düşmüş böyle kullanabilirsiniz dedi ustam. Ben hala hortumlardan şüpheliyim tekrar başka bir yerde kontrol ettirmeyi düşünüyorum.
  2. Merhaba. Konu inşallah doğru yerdedir. 2011 1.6 tdci focus kullanıyorum. Baskı balata sorunu ve bikaç küçük sorun nedeniyle 2 hafta tamire verdim. Baskı balata değişti. Enjektörlere bakım yapıldı. Ön takım salıncaklar yenilendi falan. İlk başta araba gayet iyi gelmişti sadece çekiş biraz düşük gelmişti, şehir içi tabi hızlanma falan olmadan kullandım bana öyle geliyor herhalde dedim. Ama bayram için memelekete giderken sıkıntı ortaya çıktı iyice. Sorun şu ki dik rampalarda bile bitik baskı balatayla çekiş sorunu olmayan araba şimdi en ufak rampada hatta rampa bile sayılmaz en ufak eğimde devir-hız kaybediyor. Hızlı da girsem 120 den 80 e kadar iniyor. Düz yolda 150 ye kadar çıktım ama yavaş çıkıyor eskiye göre tabi. Turbo mu sorun acaba dedim ama turbo olmasa hiç hızlanmaz dediler. Arabayı ustadan aldığımda mazot bitmek üzereydi. Lamba yanalı baya olmuştu yani. Acaba depo dibindeki pislik mi sorun? Enjektör temizleyici kullandım bi fayda yok. Mazot filtresi tıkanmış olabilir diyorlar acaba olabilir mi?
  3. Cevaplar için çok teşekkür ederim. Gösterdim arabayı. Ön tarafta plakanın hemen altında ustanın dediğine göre turbo radyatörü delinmiş. Eliyle de gösterdi. Parmağını koyunca ses kesiliyo. Lehim yapıcaz böyle kullanırsan önemli bişey olmaz ama araba çekişten düşer dedi 100 lira falan tutarmış :)) Şansıma bu hafta oldu. 10 gün sonra 1500 km yol yapacağım yolda böyle bişey olsa daha kötü olabilirdi. Tamir işi sıkıntı çıkarır mı acaba bilgisi olan var mı? Uzun yola gideceğim malum.
  4. Çok özür dileyerek tekrar soruyorum. Turbo tam olarak motorun neresinde. İnternette baktım da bulamadım. Ses motorun sağ tarafından geliyor yani ben kaputu açtığımda solumda kalıyor orada bir yerde mi bu turbonun boruları falan?
  5. Rot balans ayarının daha kötüye gitmesinden korkuyorum Ses sorunu hakkında bir fikriniz var mı peki bu sorun önemli olabilir mi? 1500 km yol yapacak antalyadaki servise girmeden önce. Ayrıca imzanız çok hoşuma gitti. Ben de sizin gibi şanslı doğanlardanım
  6. Merhaba. Bugün 2011 model focus aracımın motorundan bir tıslama sesi geldiğini fark ettim. İnternette biraz araştırma yaptım turbo sorunu olabilir falan yazanlar olmuş. Ama orada bir ıslık sesinden bahsediliyor bende öyle bişey yok. Çekişte de bir sorun yok sadece sanki biyerden hava kaçırıyo araba. Kaputu açıp dinlediğimde ses bana göre sol taraftan (motorun sağ tarafından) geliyo gibi de tamda emin değilim. O bölgede borunun birisi bantlanmış daha önceden o da olabilir. Turbo denen alet motorun neresinde Turbo sorunu olabilir mi? Arabayı 2 hafta sonra memlekete döndüğümde bakıma vericem o zamana kadar bi sorun yaşarmıyım? Bulunduğum yerdeki ustalara pek güvenmiyorum. Aşağıda verdiğim linkte size danıştığım yağ damlatma sorununun nedenini bulamayıp araca yağ ekleyip memlekette gösterin dendi. Yani ustalar pek bi usta değil burada Kış lastiklerini taktırdım araba 120 den sonra titriyo ama rot balans ayarı için bile girmiyorum bir yere bu sorun için girmeli miyim? Şimdiden teşekkürler.
  7. Öncelikle herkese merhabalar. Foruma yeni katıldım konuyu yanlış yere açtıysam affola. 2011 model focus 2 aracımla geçen hafta hafif bi kaza geçirdim. Aslında kaza bile denmez. Yola tırların kullandığı lastik kaplama fırlamış gece fark etmemle vurmam bir oldu. Aracın ön nikelajı ve motor alt muhafazası kırıldı çok şükür büyük bi sorun olmadan atlattık zira 130 km hızla vurdum. Ben Şırnak / Silopide öğretmenim. Antalyadaki ustamı aradım muhafazanın kendisi 50 lira kargosu daha pahalıya gelir çok hayati bişey değil buraya gelince takarız dedi ön nikelajı da kargoyla gönderdi. Ancak alt muhafaza kırıldığında iç tarafında baya bi yağ kalıntısı vardı ama taze değildi o anda olmamış belliydi. Yani önceden bir yağ kaçırma varmış herhalde. Yada bu normalmidir bilmiyorum hiç anlamam arabadan Bir kaç gün sonra da aracı park ettiğim yerde yağ damlattığını farkettim. Çok değil günde en fazla 2-3 damla. Problem şu ki buradaki ustaları tanımıyorum ve arkadaşlarımdan tanıdıklarımdan mümkün olduğunca arabayı burada tamire sokma önerisi alıyorum. Dediğim gibi fazla yağ olmuyor sürekli kontrol de ediyorum çubukta gözle görülür bir eksilme olmadı 1 haftada. Ocak sonundaki tatile kadar kontrol ederek devam etsem ve eksilme olursa yağ takviyesi yapsam bir sorun yaşar mıyım?

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.