Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Rölanti Sorunu


Orhan Korkmaz

Soru

Selamlar

 

2011 Focus 2 (makyajlı kasa) 2 yıldır sorunsuz kullandığım aracım son zamanlar da rölantide sorun yaşamaya başladım.sorun benzin ve lpgde de olmaktadır.Direksiyonu en sona getirdiğim de rolanti 0'a yakın düşüyor tekrar normale dönüyor.Bu durum bazen vites değişimlerinde de oluyor.servise götürdüğümde tüm kontroller yapıldı sorun bulunamadı dediler.(fakat sorun hala devam etmekte ve servis lpg kısmını söktürün öyle bakalım dedi bu da bana inandırıcı gelmedi)

 

bu sorunu yaşayıp da kesin çözüm bulan varsa cevabını bekliyorum.(en azından servis e bundanmış demek istiyorum)

 

saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 6 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

geçmiş olsun

 

teşekkür ederim.Lpg yi de söktürdüm servis her şey normal diyor fakat beni bu durum rahatsız ediyor.araç boşta çalışırken rölantinin düşük olduğunu hissediyorum.hafif titreşimlerden biliyorum.focusların rölantisi kaç olması gerekir bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

 

saygılar

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

teşekkür ederim.Lpg yi de söktürdüm servis her şey normal diyor fakat beni bu durum rahatsız ediyor.araç boşta çalışırken rölantinin düşük olduğunu hissediyorum.hafif titreşimlerden biliyorum.focusların rölantisi kaç olması gerekir bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

 

saygılar

abi geçmiş olsun öncelikle. rölantinin kaç olması gerektiğini bilmiyorum ama benim focusta motor normal sıcaklığa ulaştığında 0,7 ya da 0,8 de duruyor şimdi tam hatırlayamadım. bu arada lpg beyni hangi markaydı. belki ufak bi ayar gerekiyodur. eğer sadece direksiyonu sona çevirdiğinizde yapıyosa mekanik bi sorun olabilir. direksiyonu çevirirken kaputu açıp gözle takip yaptınızmı? hareket eden bi şey (?) varmı?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Lpg ile ilgili sorunları lpg'yi taktırtığınız yerlere sormanız gerekiyor.Oturduğumuz yerden sorun tayin etmek zor fakat eski başlıkları tarayıp bu sorunu daha önceden yaşayan var mı sorgulayabilirsiniz. 

LPG kategorisinden başlayabilirsiniz incelemeye.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Lpg ile ilgili sorunları lpg'yi taktırtığınız yerlere sormanız gerekiyor.Oturduğumuz yerden sorun tayin etmek zor fakat eski başlıkları tarayıp bu sorunu daha önceden yaşayan var mı sorgulayabilirsiniz. 

LPG kategorisinden başlayabilirsiniz incelemeye.

 

Selamlar

 

Kaputu açıp Lpg hortumların kontrol ederken,hortumun bir tanesi tabiri caizse elim de kaldı.taktırmak için Lpg aldığım yere gittim hortumların takıldığı nozullar gevşemiş onları sıkarken oldu dedi ama bana kalırsa olmadı sanki boşta dönüyor gibiydi ufak bir tartışmadan sonra emme manifoltu ile nozulların takıldığı noktaya iran yapıştırıcısı sürdüler.(!) sorun gitti dedik.2 saat kullandıktan sonra yine yaptı ama eskisi kadar herzaman yapmıyor.Bende bizim Türk ustalarla uğraşmaktan pes ettim bu haliyle kullanıyorum.Yakın bir zaman da emme mani. ben söküp o nozulları kendim onaracağım veya ucuz ve çıkma bir emme manifoltu bulursam değiştirip deneyeceğim.

 

saygılar

Orhan Korkmaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.