Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2015 Honda Jazz (Türkiye Özel) - Autoshow 2015


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

İstanbul Otomobil Fuarınının bir diğer ufak yıldızı JAZZ.

 

Yeni Honda Jazz sınıf standartlarını yeniden belirliyor

 

Honda’nın küçük sınıf temsilcisi Jazz, üçüncü ve yeni nesli ile B segmentinde yeni standartlar belirliyor. Tamamen yenilenen ve Honda’nın global B-Segmenti platformu üzerine yükselen Jazz, bir yandan ileri seviyede iç mekan genişliği ve kullanışlılığı sunarken diğer taraftan ise bünyesinde barındırdığı yeni teknolojilerle güvenlik ve konfor konularında da B segmentine yeni standartlar getiriyor.

 

Alışılmış Jazz çizgilerine sadık bir silüet ortaya koyan yeni Honda Jazz, modern ve keskin hatlarla son derece çekici ve dinamik bir görünüm sergiliyor. Güncel Honda modelleriyle ortak tasarım dilinin kullanıldığı yeni Jazz’ın ön bölümünde de farlar, panjur ve tampon altı ızgarası ve sis farlarını bütünleştiren X Tasarım dili kullanılmış. Yan gövdedeki çift oluklu hat, bünyesinde barındırdığı gölge oyunlarıyla modern ve dinamik bir görünüm ortaya koymanın yanı sıra güçlü bir duruş da sağlıyor.

 

Akıllıca tasarlanan ve yeni Honda HR-V’de de kullanılan yeni global B segmenti platformu sayesinde yeni Honda Jazz son derece geniş bir yaşam alanı sunuyor. Akıllıca tasarlanan yeni platformda yakıt deposu ön koltuğun altına yerleştirildiğinden arka koltukların altında ek bir boşluk elde edildi. Honda’nın Magic Seats® koltukları sayesinde yeni Honda Jazz sadece sınıf lideri bir iç mekan genişliği sunmakla kalmıyor, aynı zamanda ileri seviyede fonksiyonellik ve kullanışlılık vaat ediyor. Bu sayede kargo ve yolcu alanları kullanım amacına göre, üstelik son derece pratik bir şekilde dönüştürülebiliyor.

 

Önceki nesle göre yeni Honda Jazz’ın uzunluğu 95 mm ve dingil mesafesi 30 mm arttırıldı. Elde edilen boyut artışı, daha geniş bir yaşam alanı olarak değerlendirildi. Böylece yeni Honda Jazz sınıfında rakipsiz ön ile arka koltuk diz, omuz ve baş mesafesi sunuyor. Sadece yaşam alanı değil, Honda Jazz’ın bagaj hacmi de sınıfının en iyi değerini ortaya koyuyor. 354 litrelik (VDA) bagaj arka koltukların katlanmasıyla 884 litreye kadar artıyor. 60:40 oranında iki parça halinde katlanan Magic Seats® koltuklar birçok konfigürasyon imkanı sunuyor.

 

Geniş cam alanlar sadece daha ferah bir kabin sunakla kalmıyor aynı zamanda sürücüye daha fazla görüş alanı sağlıyor. Dokunma hissi uyandıran kaliteli yumuşak malzemelerle bezenen iç mekan tasarımıyla görsel bir şölen sunuyor. Giriş seviyesi donanım paketinde sunulan orta konsola entegre 5 inçlik geniş bilgi ekranı okunaklı yapısıyla sürücünün hayatını kolaylaştırırken donanım paketine (Sport ve Executive) bağlı olarak sunulan 7 inç büyüklüğündeki dokunmatik ekranlı Honda Connect bilgi ve eğlence sistemi kullanıcıya internet erişimi sunuyor. Böylece kullanıcı gerçek zamanlı trafik bilgisi, hava durumu veya internet radyosu gibi içeriklere kolaylıkla ulaşabiliyor. Android altyapısı ile çalışan Honda Conncect arayüzü; MirrorLink, WiFi, Bluetooth, HDMI ve USB gibi teknolojileri kullanarak akıllı telefon veya diğer multimedya cihazları ile senkronize oluyor ve bu cihazlardaki içeriğe Honda Connect üzerinden erişim sağlıyor. Garmin Navigasyon’u da içeren Honda Connect’in akranında ayrıca Honda Jazz’a ait günlük kilometre, yakıt tüketimi veya seyahat süresi gibi bilgileri de sürücüye gösteriyor.

 

Yeni global B Segment platform sayesinde yeni Honda Jazz daha hafif, ancak bir o kadar rijit bir yapı ortaya koyuyor. Önde MacPherson bağlantılar ve akada H tipi torsiyon çubukları görev yapıyor. Artan dingil mesafesi, yeni platformun yapısı ve yeni süspansiyon geometrisinin de katkısıyla yeni Honda Jazz güvenli ve son derece konforlu bir sürüş keyfi sunuyor.

 

Honda Earth Dreams Technology ile geliştirilen yeni 1,3 litrelik i-VTEC benzinli motor, performans ile yakıt verimliliğini aynı potada eritiyor. 6000 d/d’de 102 PS güç üreten motor yeni altı ileri manuel şanzımanla veya opsiyonel olarak CVT otomatik şanzımanla kombine ediliyor.

 

Tüm Honda modelleri gibi yeni Jazz da bir dizi aktif ve pasif güvenlik ekipmanlarıyla donatılmış durumda. Giriş seviyesinde opsiyonel olarak sunulan ve diğer tüm donanım seviyelerinde standart olarak sunulan Gelişmiş Sürüş Destek Sistemleri bünyesinde bir dizi gelişmiş güvenlik teknolojisini barındırıyor. Kamera ve orta menzilli radarla çalışan sistem; Akıllı Hız Sabitleme Sistemi (Intelligent Speed Assist), Akıllı Önden Çarpışma Uyarı Sistemi, Şerit Takip Sistemi Uyarısı, Trafik Levhası Tanımlama ve Uzun Far Destek Sistemi gibi güvenlik ekipmanlarını içeriyor. Şehiriçi Aktif Fren Sistemi ise tüm Honda Jazz versiyonlarında standart olarak sunuluyor.

 

image.thumb.jpeg.c9c5cca197f4e908dd3dee1image.thumb.jpeg.5f1173f147adca1d2c866c6image.thumb.jpeg.78dfe307c3d789503cbf80aimage.thumb.jpeg.9b231c4e755589ad7c48fd9

 
Ben bu sefer Jazz'ın içini beğenemedim :(  Avrupa'da gitmez bu.
  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Direksiyon şöföre göre sağda kalıyor sanki. Dışı güzel, içide fena değil gibi. Yakından bakmak lazım.

Eline, emeğine sağlık.

 

Hocam kullanışlı olsun diye estetiği yok saymak olmuş... Normalde sempatim bile vardır ama içim ısınmadı; dayanamadım.

 

Detaylı bakarız ülkemize gelsin hele bir.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hrv'nin tasarım çizgilerini taşımışlar. Sempatik havası gitmiş yarışçı bir ruh gelmiş sanki. 1.3 motorla neye yarışacaksa. Gidince bakacağım araçlar listesinde ilk.

Volkan Ö. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Geliş tarihi belli mi acaba?

6 ileri manüel versiyonu bir aya kadar Türkiye'de deniyor. 2016 kadar otomatik yok. 1.4 motor gelecekmiş. Otomatik full modeli için 70k tl diyende var 55k tl diyende.

Beklemeye değer mi ?

İ20 alternatifi olarak duruyor. 2015 elit otomatik 1.4 modeli 50k i30 65 k

Jazz için beklenmez.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

6 ileri manüel versiyonu bir aya kadar Türkiye'de deniyor. 2016 kadar otomatik yok. 1.4 motor gelecekmiş. Otomatik full modeli için 70k tl diyende var 55k tl diyende.

Beklemeye değer mi ?

İ20 alternatifi olarak duruyor. 2015 elit otomatik 1.4 modeli 50k i30 65 k

Jazz için beklenmez.

 

Honda'nın neredeyse 3 senedir bu segmentte arabası yok. Eski versiyonlardan da arkadaşlar bir hayli memnundu. Öyle olunca merak ediyor insan. Tabi dediğiniz fiyatlarla çok zor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2003 modelini geçen sene sattım. 10 sene bindim. Jazz tutkum halen var. Sonuçta analitik bakınca olaya honda satmak istemiyor. İ20 ile İ30 arasında bir araç jazz. Hundai 5 yıl garanti veriyor fiyat makul. Jazz gelince bu aralıkta olmayacaksa neden beklesin. Sonuçta aşk bir yere kadar mazda 2 de gelmemiş. Bu alandaki boşluk tamamen hundai'ye yarıyor. Nissan note bu segmente kral bence ama oda otomatik getirmiyor.

Volkan Ö. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 4 ay sonra...

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.