Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Mazda 5 Yıl Garanti Hizmeti Vermeye Başladı…


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Mazda Türkiye, 2015 model araçların satışı ile birlikte Mazda severlerin sürüş keyiflerini arttıracak +2 yıl garanti hizmetini sunmaya başladı.

 

Mazda 5 Yıl Garanti ile ilgili olarak Mazda Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Tamer Atsan: “Mazda 5 Yıl Garanti belirtilen koşullar sağlandığında 3yıl /100.000 km olan üretici garanti süresini 5 yıl/150.000 km‘ye kadar uzatılabildiği bir sigorta sistemidir. Hizmet kapsamında, aracına tutku ile bağlı olan ve bakımına dikkat eden kullanıcılar otomobillerini yıllar boyu ilk günkü değerinde kullanma şansına sahip olacaklar.” dedi.

 

Mazda 5 Yıl Garanti’nin geçerli olabilmesi için aracın ilk satış tarihinden itibaren tüm bakım ve onarımlarının Mazda Yetkili Servisleri’nde yapılmış olması gerekmektedir. Mazda 5 Yıl Garanti müşterilere, 4. ve 5.yıl oluşabilecek beklenmedik arızaların masraflarını düşünmeksizin huzur içinde sürüş keyfi sunar ve kullanıcılar araç değişimi söz konusu olduğunda da 2.el değerini korumanın keyfini yaşarlar.  

 

Mazda 5 Yıl Garanti araç satışı esnasında ilgili sertifikaların araç sahibi tarafından imzalanarak onaylanması ile devreye alınıyor.

 

Örnek diğer firmalar:

Ford, 3 yıl/100.000 km

Vw, 2 yıl/muhtemelen sınırsız km

Opel, 2 yıl/sınırsız km

Toyota, 3 yıl

Hyundai, 5 yıl/100.000 km

Renault, 2 yıl sınırsız km ve 3 yıl/100.000 km

Honda,3/100.000 km ve ilk alan mazda gibi katılım yaparsa 6 yıl/150.000 km

Seat, 2 yıl/sınırsız km

Skoda, 2 yıl/sınırsız km

 

 

tamer-atsan.jpg?width=696

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Iyi mi kötü mü bilemedim. Mazda piyasada çok gördüğümüz marka değil(Kocaeli) bununla alakalımıdır bilemiyorum. yedek Parça ve servis konusunda yüksek fiyatlı olduğunu bilmeyen yoktur. Sanki biraz müşteriyi bağlamaya çalışıyorlarmış gibi gördüm.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mazda dünyada en sorunsuz araç markasından biridir. Türkiye dağıtıcısından dolayı Türkiye de pek fazla tutulmadı desek yalan olmaz. Sanırım bunun nedeni mazdayı Türkiye ye getiren firmadan dolayı. Daha büyük daha bilindik bir firma getirmiş olsaydı eminim piyasada daha çok mazda araç görürdük.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mazda...Mazda...Mazda ne sohbeti biter ne küskünlüğümüz ona...dizeli çok geç girdi...2010 yılı sonu sanırım focusun kardeşi zaten Mazda 3 en yüksek donanımını benzinliye koydu...olmadı modeli makyajladı gülen yüzünü gerdirdi olmadı..botokslu gibi oldu...büyük şehirlerdeki bayi azlığı ve servis ve yedek parça tedarik sorununu düşünen herkes uzaklaştı...Yoksa binilesi araba ama...türkiyede bu şartlarda kimse gidip almaz sadece marka fanatiği yada gözünü mazdayla açmış kişiler gider alır...ne getirirse getirsin hiç değişmez türkiyedeki pozisyonu bu markanın çünkü..çekilse daha akıllıca olur...Çünkü mazdanında türkiyedeki satışları umurunda değil çünkü...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mazda 3 hayaliyle yanıp tutuştum. Nasip olmadı 3 kez direkten döndü. Bu garanti olayı yeni değil geçen senede vardı. Focus 3 almasam kesin alırdım. Mazda alan bir müşteri %87 oranıyla tekrar mazda aliyor. Dünyada kendi mavi okyanusunu oluşturmuş nadir firmalardan. Mazda 2 yeni kasayı görmeyi bekliyorum. İstanbulda servis sorunu yok. Benzinli motorda 7 ileri otomatik çok geç kaldılar.

Sahipleri satamıyor arabayı [emoji1]

Edit: Kaan abi daha kesin söyler rakam yanlış olabilir. 700 tl 2 yıl garanti uzatma alabiliyoruz ford için diye biliyorum.

volkan onder tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mazda'nın Türkiye'de ne yapmaya çalıştığını anlamış değilim.Araç satmak istiyorsan satış ve servis noktalarını çoğalt,motor yelpazeni genişlet ...Yok istemiyorsa da tezgahını kaldır git.Hayır tasarım ve sorunsuzluk anlamında ün yapmış bir japon markasının böyle satış politikası olması biz tüketiciler adına da üzücü bir durum.Şu an c sınıfı kaliteli dizel otomobil alıcaksınız diyelim.Kaç markaya bakarsınız? 1.Ford  2.vw... Niye bir japon yok?

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mazda'nın Türkiye'de ne yapmaya çalıştığını anlamış değilim.Araç satmak istiyorsan satış ve servis noktalarını çoğalt,motor yelpazeni genişlet ...Yok istemiyorsa da tezgahını kaldır git.Hayır tasarım ve sorunsuzluk anlamında ün yapmış bir japon markasının böyle satış politikası olması biz tüketiciler adına da üzücü bir durum.Şu an c sınıfı kaliteli dizel otomobil alıcaksınız diyelim.Kaç markaya bakarsınız? 1.Ford 2.vw... Niye bir japon yok?

Mazda 3 dizel manüel vitesi var toyota corolla dizel var. Asil temel sıkıntının kaynağı Turkiye pazarının talebiyle avrupa pazarının talebi ayni değil. Avrupada emisyona gore vergi alındığından firmaların odaklanmaları farklı. Bizim pazarımız içinde kendilerini yormu yorlar.

Konu mazda olduğuna gore Mazda geçte olsa teknolojisini bir tik üzerine taşımayı basardi. Japonların sorunsuz algısının temelinde basit benzinli motor basit vites mantığı vardır.

Focus ile Mazda 3 ayni çizginin farklı renkleri. 2 ci el yaygın servis vb avantajları Turkiyede focus'u öne çıkarıyor. Fokus 3 Alman tasarımı amerikan değil.

Uzun lafın kısası. Sabahin bu saatinde napiyorum ben ya[emoji33]

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mazda'nın Türkiye'de ne yapmaya çalıştığını anlamış değilim.Araç satmak istiyorsan satış ve servis noktalarını çoğalt,motor yelpazeni genişlet ...Yok istemiyorsa da tezgahını kaldır git.Hayır tasarım ve sorunsuzluk anlamında ün yapmış bir japon markasının böyle satış politikası olması biz tüketiciler adına da üzücü bir durum.Şu an c sınıfı kaliteli dizel otomobil alıcaksınız diyelim.Kaç markaya bakarsınız? 1.Ford  2.vw... Niye bir japon yok?

Aynen, satış sonrası çok zayıf, buda ikinci elini öldürüyor. Anadolu da yaşayan için kuru kuruya garanti yetmiyor, volvo da da durum çok benzer. Aslında çok güzel araçlar...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Focus aldığım yıl garantiyi 2 den 3 yıla çıkarmış ve bunu sürekli bakıma gittiğim serviste bile söylemişlerdi, tabii ben zaten hep ford düşündüğüm için bunun alış aşamasında bir etkisi olmadı, yani hali hazırda bahsi geçen markanın da üç beş neyse sevdalısı vardır ve alıyordur, açıkcası ben Showroom Una bile gidip incelemişliğim yok, malum Yazılan gerekçeler yüzünden, yoksa iyi marka iyi araba ama Allah sahibine bağışlasın....tabii garanti uzatma işinide olumlu buldum hayırlı olsun....

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mazda 3 dizel manüel vitesi var toyota corolla dizel var. Asil temel sıkıntının kaynağı Turkiye pazarının talebiyle avrupa pazarının talebi ayni değil. Avrupada emisyona gore vergi alındığından firmaların odaklanmaları farklı. Bizim pazarımız içinde kendilerini yormu yorlar.

Konu mazda olduğuna gore Mazda geçte olsa teknolojisini bir tik üzerine taşımayı basardi. Japonların sorunsuz algısının temelinde basit benzinli motor basit vites mantığı vardır.

Focus ile Mazda 3 ayni çizginin farklı renkleri. 2 ci el yaygın servis vb avantajları Turkiyede focus'u öne çıkarıyor. Fokus 3 Alman tasarımı amerikan değil.

Uzun lafın kısası. Sabahin bu saatinde napiyorum ben ya[emoji33]

Şuan Türkiye'de mazda 3'lerin dizeli yok.Toyota ise yeni tasarım anlayışı ve senelerce vazgeçemediği 1.4d dizeliyle sürekli geriye gitmekte.

hüseyin ipek tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.