Welcome to Focus Club Tr | Otomobil Severlerin Adresi

Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Yakup Çağatay

Makyajlı 2016 Ford Ranger Tanıtıldı (Detaylı)

Bu konuda 28 ileti var
1 dakika önce, Yakup Çağatay said:

 

Her türlü :P Biliyorsun abi boş geçmek istemem :zha: 

Plaka belli ise söyle abi sizinkini biz sürek :D (uyarsa tabii)

 

...uyar tabi ki.

34 NV 6933 - 4x4 XLT

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
2 dakika önce, Yakup Çağatay said:

Uygunluğu gittiğimiz yerdeki düzen için demiştim :)

 

...onu da siz ayarlayın bi zahmet.

 

Arkadaşlara fısıldayın, kart hamili yakınımdır muhabbeti çekin ... olmadı anahtarı kapıp - kaçın.

...bi şekilde halledin artık.

 

Ya bu yeni nesil acaip tıfıl be abi ... benzer durum bizim başımıza gelse, atıyorum ... @H. Cenk ile olay yerinde bulunsak anında tiyatro yapar (mesela ben Sara krizi geçiririm, millet başıma toplanınca Cenk kuZu'yu alar - kaçar, iki tepe ötede onunla buluşuruz) ve malı götürürdük. Yok babam, yok ... bunların hepsi iyi aile çocuğu.

 

pıFFF  :smiley2k:

(bkn.kuZu verilmez, araklanır.) 

4 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Siz ayni olayi Ankarada yapin, para etmeyen parcalari (plaka vs) size kargoyla gonderirdik :)

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
9 saat önce, Kaan Yagizer said:

 

...onu da siz ayarlayın bi zahmet.

 

Arkadaşlara fısıldayın, kart hamili yakınımdır muhabbeti çekin ... olmadı anahtarı kapıp - kaçın.

...bi şekilde halledin artık.

 

Ya bu yeni nesil acaip tıfıl be abi ... benzer durum bizim başımıza gelse, atıyorum ... @H. Cenk ile olay yerinde bulunsak anında tiyatro yapar (mesela ben Sara krizi geçiririm, millet başıma toplanınca Cenk kuZu'yu alar - kaçar, iki tepe ötede onunla buluşuruz) ve malı götürürdük. Yok babam, yok ... bunların hepsi iyi aile çocuğu.

 

pıFFF  :smiley2k:

(bkn.kuZu verilmez, araklanır.) 

 

Cıks, saldım çayıra mevlam kayıra yöntemi yoktu :D 

Ama hakkımı yemeyin Focus lansmanında kimseye sormadan yaptım o işi malum :zha: 

 

Bu sefer aşırı düzenliydi parkur ve deneme süreci. Her aracın görevi belliydi desem daha doğru olur misal 6933'ün bugünki görevi ON-ROAD'du :D OFF-ROAD araçları plakalarını suyun içinde bıraktı artık nasıl alacaklar bilemiyorum :D 

 

Çoğu kimse fazla memnun olmadı, dağlara taşlara vurdurmadılar diye (çok daha fazlası bekleniyordu bazı rakipler gibi)

 

2 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bunlarda ecoblue motorlar neden kullanılmamış. Ecoblue motorlar ne zaman kullanılmaya başlanacak.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ford Amerika, Ranger'ı Amerika'da satacağını duyurdu. 2018 yılında üretilecek 2019 model olarak satılacak. Yeni yüz, motor ve teknolojileri ile birlikte. 

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aaaah ahh. Şu ford şu rangera 2.0 tdci 180 bg motoru koysaydı ve de XLT otomatik 4x4 ü şimdiki fiyatlarda olaydı. Vallahi alınırdı.  

2.2 dizel otomatik 4x4 ranger,  1,5 tdci focus titaniumdan ucuz arkadaş. 

 

Şu karda kışta evimize çıkamadığımız dönemlerde gider alırdık valla. 

 

focus

foc.JPG

 

ranger

ranger.JPG

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Şimdi, H. Cenk yazdı:

Aaaah ahh. Şu ford şu rangera 2.0 tdci 180 bg motoru koysaydı ve de XLT otomatik 4x4 ü şimdiki fiyatlarda olaydı. Vallahi alınırdı.  

 

... o söylediğinin bir başka versiyonu da "Babaannemin şeyleri olsaydı..." diye başlar, gider.:wacko:

Sevgili üstadım kurtarsa tüKKan senin ama bizde uygulanan hacim esaslı vergi sistemi Dünya'da kabul görmüyor ki ... eleman emisyona göre, yakıt tüketimine göre ve belki de en önemlisi bir arazi aracının olmazsa olmazı "sağlamlık" esaslarını temel alıp araç yapıyor. 

bkn. olsa senden esirgermiyiz?

3 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Abi ranger'a da 2.0 koyacaklar zaten. EcoBlue :yeah: Yeni 170 PS/405 Nm yeter buna :D 
 

Bu yıl uygulanmaya başlayacak diğer ürünlere de. Türkiye ne kadar uyum sağlar bilemiyorum. 

 

Mondeo hala eu 5 motorlu keza custom ve ranger da öyle. Avrupa geçti misal. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
23 Mart 2015 - 17:49 tarihinde, Kutluhan A. yazdı:

Her şey güzelde bu araba tam anlamıyla niçin tutmuyor Türkiye'de ?

 

Bide bu jantlar Transit'e daha çok yakışır sanki. Ford'un jant tasarımlarında son dönemde düşüş var bence.

Türkiyede 150bin tl den aşağı olmayışı ve türkiye şartlarına göre mtv si biraz tuzlu da ondan. 4x4 200.000tl aldık mesela. Onun yıllık 6-7bin lira mtvsi çıkıyor. Bu yüzden 4x4lere herkesin gücü yetemeyebiliyor

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Şimdi, Yakup Çağatay yazdı:

Abi ranger'a da 2.0 koyacaklar zaten. EcoBlue :yeah: Yeni 170 PS/405 Nm yeter buna :D 

 

...o motor G.Afrika'ya gidecek de, elemanlar motoru koyup aleti yürütecek de, gemiye koyup bize yollayacaklar da .... ooooo ... biz bu duruma "Don't Die My Donkey, Don't Die!" diyoruz. 

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.


Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.


Giriş Yap


  • Benzer Konular

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ford bu video ile resmen ilk duyurusunu yapmış oldu. Detaylı bilgileri geldikçe bu mesaj tamamlanacaktır  
       
      Tüm detayları burada: https://anasayfa.focusclubtr.com/2017-makyajli-mustang-tanitildi-2018de-turkiyede/
       
       
       

       

       

       

       
       
       




    • Yazan: Muhammed E.
      Merhaba. Bir yakınıma 2015 Ford Focus alacağız satıcıyla anlaştık ama araç 2015 Kasım ayında ruhsatı almış ve 4000km de ama hiç serviste periyodik bakım Görmemiş. ilk 15000 kilometre veya bir yıl içerisinde periyodik bakıma girmesi gerektiğinden Garanti sorun olur mu olmaz mı? Çok kafamız karıştı. Bulunduğum yerdeki Ford Servisine sordum geriye dönük bakıkır, ola ki de bir sorun olursa garanti dışı kalabilir dediğinden biz de almaktan vazgeçtik. Sizce sıkıntı olur mu ne yapmak gerekir? Yaklaşık 2 ay önce yapılması gereken bakımı yapılmamış. Kullanılmasa da yağ sıkıntı verir mi? Satıcı bir şey olmaz diyor ama servis garanti bozulur deyince kafa karıştı. 
    • Yazan: Kaan Yagizer
      ... malum herkes özellikle reklam ve tanıtımlar konusunda sıradanlık duvarının üzerinden aşmaya çalışıyor. Ford Edge için kısa bir macera filmi çekmiş, bence sürükleyici de olmuş. Bakalım siz beğenecek misiniz?
       
       
       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ford 2020 yılında, Kuzey Amerika için hybrid Mustang üreteceğini duyurdu.
       
      Ford, F-150 Hybrid, Mustang Hybrid ve Transit Custom plug-in hybrid gibi önümüzdeki beş yıl içinde gelecek olan 13 yeni global elektrikli araçtan yedi tanesini doğruladı.
      Ford,en az 480 km'lik (tahmini) bir elektrikli SUV ve iki yeni elektrikli polis aracını piyasaya sürdü.
       
      Flat Rock fabrikasında üretilecek ve Kuzey Amerika, Avrupa ve Asya'da satılacak; 2020 yılına kadar tamamen elektrikli küçük SUV üretilecek yine en az 480 km menzili olacak. -Muhtemelen EcoSport'un yenisi içindir.-
       
      Hybrid Mustang ise V8 gücünde olacak. -Önce sadece Kuzey Amerika için-
      Transit Custom plug-in hybrid ise 2019 yılında sunulmuş olacak. (Avrupa)
       
      Kablosuz Şarj
       

       
       

       

       
      Mustang ve F-150 için planlanan;
      Hybrid: İçten yanmalı motor + ufak pil ve ufak elektrikli motor; motor tepki süresini iyileştirir ve düşük devirde tork eksikliğini yok eder. (prius hybrid, CH-R hybrid) (Kendi kendini şarj eder trafikte çok yakmaz  )
       
      Transit Custom için planlanan;
      Plug-In Hybrid: Hybrid'e ek şarj edilebiliyor. Pili ve elek. motoru daha büyük. (bmw i8)
       
      Küçük SUV için planlanan;
      Elektrikli: Adı üzerinde sadece elektrik.  (bmw i3)

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.