Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2015 Makyajlı Ford C-Max Teknik Değerleri, Tüketim Tablosu Ve Fiyatları


Önerilen Mesajlar

Makyajlı Focus, Mondeo, S-Max derken sıra geldi geniş ailelere! 

 

C-Max ve Grand C-Max için değerler sunuldu. 

 

Öncelikle fiyat ile başlayalım; makyajsız versiyonlar ne ise aynı şekilde giriş etiketine sahip. Türkiye için eğer donanım farklılıkları olmazsa benzer gelmesi yüksek ihtimaldir, bknz Focus :)

Donanım olarak ise Focus'a paralel ve dokunmatik ekran yine Titanium ile standart sunulacak.

 

Ülkemizde satışı Haziran ayında başlayacak ve Mayıs ayında İstanbul fuarında yerini almış olacak :yeah:

 

Unutmadan, diğer tüm detayları ve değişiklikleri bu başlık altında anlatılmıştı, kontrol etmeyi ihmal etmeyiniz lütfen

 

Motorlara geçelim 

 

Benzinli olarak 1.6 klasik, 1.0 Ecoboost (100 ve 125 ps) ayrıca 1.5 Ecoboost (150 ve 182 ps) olarak sunulmuş burada bir farklılık yok eskisi gibi devam ediyor. Ülkemiz için sanıyorum ki;

 

1.6 125 ps yine sunulur (bunun teknik detayları yok) Tüketim 8.4 - 5.2 - 6.4 co2: 149 gibi olacaktır.

 

Gelelim Turbo beslemelilere: (1.0 100 ps bize gelmez, onu atlıyorum) 

 

1.0 Ecoboost 125 PS - 6 ileri Manuel Şanzıman - S&S ile

125 ps (6000 rpm) 170 Nm (1400 rpm) 

0-100 Hızlanma ve Son hız: 11.4 sn ve 187 km/h

Tüketim: 6.2 - 4.5 - 5.1 lt  / CO2: 117

 

1.5 Ecoboost 150 PS - 6 ileri Manuel Şanzıman - S&S ile

150 ps (6000 rpm) 240 Nm (1600 rpm) 

0-100 Hızlanma ve Son hız: 9.4 sn ve 204 km/h

Tüketim: 7.8 - 5.1 - 6.1 lt  / CO2: 139

 

1.5 Ecoboost 150 PS - 6 ileri Otomatik Şanzıman - S&S ile

150 ps (6000 rpm) 240 Nm (1600 rpm) 

0-100 Hızlanma ve Son hız: 10.2 sn ve 200 km/h

Tüketim: 8.9 - 5.1 - 6.5 lt / CO2: 149

 

1.5 Ecoboost 182 PS - 6 ileri Otomatik Şanzıman - S&S ile

182 ps (6000 rpm) 240 Nm (1600 rpm) 

0-100 Hızlanma ve Son hız: 9.2 sn ve 213 km/h

Tüketim: 8.9 - 5.1 - 6.5 lt / CO2: 149

 

Dizel motorlar

 

1.5 Tdci 95 PS - 6 ileri Manuel Şanzıman - S&S ile  (NOT: Bizde satılmaz)

95 ps (3600 rpm) 250 Nm (1750 rpm) 

0-100 Hızlanma ve Son hız: 13.3 sn ve 170 km/h

Tüketim: 4.7 - 3.7 - 4.1 lt  / CO2: 105

 

1.5 Tdci 105 PS ECOnetic - 6 ileri Manuel Şanzıman - S&S ile  (NOT: Bizde satılmaz)

105 ps (3600 rpm) 270 Nm (1750 rpm) 

0-100 Hızlanma ve Son hız: 12.1 sn ve 184 km/h

Tüketim: 4.3 - 3.5 - 3.8 lt  / CO2: 99

 

1.5 Tdci 120 PS - 6 ileri Manuel Şanzıman - S&S ile 

120 ps (3600 rpm) 270 Nm (1750 rpm) 

0-100 Hızlanma ve Son hız: 11.3 sn ve 184 km/h  / 50-100: 9.9 sn

Tüketim: 4.7 - 3.7 - 4.1 lt  / CO2: 105

 

1.5 Tdci 120 PS - 6 ileri PowerShift Otomatik Şanzıman - S&S ile 

120 ps (3600 rpm) 300 Nm (1750 rpm) 

0-100 Hızlanma ve Son hız: 12.4 sn ve 184 km/h  / 50-100:  7.9 sn

Tüketim: 5.0 - 4.1 - 4.4 lt  / CO2: 115

 

2.0 Tdci'de ise 150 Ps Manuel ve PowerShift & 170 Ps PowerShift versiyonları mevcut  (NOT: Bizde satılmaz)

 

370 ve 400 nm tork veriyor. Hızlanmalar sırasıyla 9.2 - 10.3 - 8.5 sn

Ortalama tüketim ise sırasıyla: 4.4 - 4.8 - 4.8 lt

 

 

Motorların tamamı Euro 6 normlarına uygun. Yukardaki değerler C-Max modeli içindir.

 

Hırsızlara NOT: Üşenmeyin bari yazıyı değiştirip paylaşın. Yoksa alışkanlık yapar mazallah! :)

 

ZKSYewg.jpg

 

fi1fN6A.jpg

 

Bu da makyajsız ve Türkiye'de satılan araçların değerleri tablosu; dizellerde s&s yok malum.

 

FocusClubTr--1426036642.png

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben kaçırdıysam kusura bakmayın, ama niye hala klasik otomatik, hepsi powershift olmayacak mıydı? Amerikan pazarı bunu istiyor diye mi acaba?

 

Benzinlilerde klasik otomatik ile devam edildiği ve de dizellerde henüz otomatik görünmediğine göre; yeni powershiftlerle ilgili çalışmalar pek de planlandığı gibi gitmiyor diye düşünmeye başladım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Benzinlilerde klasik otomatik ile devam edildiği ve de dizellerde henüz otomatik görünmediğine göre

 

C-Max'e TDCI-Otomatik yolda, Focus'un işi halledildikten sonra sıra C-Max'te, yıl başından sonra da Kuga'da ... az sabır, fuar sonrası tam takvim belli olur (şimdilik temmuz-ağustos diyelim, güncelleme geldiğinde paylaşırız) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben kaçırdıysam kusura bakmayın, ama niye hala klasik otomatik, hepsi powershift olmayacak mıydı? Amerikan pazarı bunu istiyor diye mi acaba?

Benzinlilerde klasik otomatik ile devam edildiği ve de dizellerde henüz otomatik görünmediğine göre; yeni powershiftlerle ilgili çalışmalar pek de planlandığı gibi gitmiyor diye düşünmeye başladım.

Benzinli için powershift hiç söylenmedi :)

Focus,Kuga ve Mondeo'dan farkı yok yani hepsine aynısı.

Dizeldeki Ps, 2.0 tdci ile aynı yeni bir ürün değil :yeah:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

C-Max'e TDCI-Otomatik yolda, Focus'un işi halledildikten sonra sıra C-Max'te, yıl başından sonra da Kuga'da ... az sabır, fuar sonrası tam takvim belli olur (şimdilik temmuz-ağustos diyelim, güncelleme geldiğinde paylaşırız) 

 

Dizel-otomatikler bahar 2015'de gelecekti diye aklımda kalmış. Sabırsızlığım o nedenle :)

 

Benzinli için powershift hiç söylenmedi :)

Focus,Kuga ve Mondeo'dan farkı yok yani hepsine aynısı.

Dizeldeki Ps, 2.0 tdci ile aynı yeni bir ürün değil :yeah:

 

Powershift olmadıktan sonra bu şanzımanların, benzinli motorla Avrupada hiç şansı yok ki. Niye bu opsiyonlar var, aslında ben onu anlamıyorum :) 1.5 ecoboost otomatik alacağıma, gider 2.0 tdci powershift alırım. Ya da hiç ford almam. Performanslı benzinli motor + klasik otomatik zengin işi. Ford zengin işi bir marka değil (özellikle focus ve c-max modelleri).

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Powershift olmadıktan sonra bu şanzımanların, benzinli motorla Avrupada hiç şansı yok ki. Niye bu opsiyonlar var, aslında ben onu anlamıyorum 1.5 ecoboost otomatik alacağıma, gider 2.0 tdci powershift alırım. Ya da hiç ford almam. Performanslı benzinli motor + klasik otomatik zengin işi. Ford zengin işi bir marka değil (özellikle focus ve c-max modelleri).

 

Demekki üreticiler bu işten ve piyasadan hiç (şans ile aynı düzey) anlamıyor :D  Hayırlısı be :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Demekki üreticiler bu işten ve piyasadan hiç (şans ile aynı düzey) anlamıyor :D  Hayırlısı be :)

 

Benim kadar anlamıyorlar, kesin  :P Gerçi one ford çalışmasının sonucu olabilir. Benzinin kaç kuruş olduğunu düşünmeyen Amerikalılar, henüz ecoboost'a bile fazla ısınamadı. Bir de onları powershift'in olası problemleri ile boğmak istemiyorlar. Aynı motora iki farklı şanzıman koymamak adına bu yönde bir karar almış olabilirler..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Dizel-otomatikler bahar 2015'de gelecekti diye aklımda kalmış. Sabırsızlığım o nedenle

 

...sıraya koyduk üstadım ... Focus 1,5 Dizel/Otomatik -> C-Max  1,5 Dizel/Otomatik -> Kuga 1,5 Dizel/Otomatik şeklinde ilerlenecek. Focus Mayıs, Yıl ortası C-Max ve önümüzdeki yıl başında da Kuga gibi düşünebilirsin. Yani -bahar- değil ama Yaz denebilir (C-Max için) Autoshow'da büyük ihtimal ile C-Max 1,5 Dizel/Otomatik görücüye çıkar (yeni/makyajlı yüz ile birlikte) ...bir kaç ay sonra da showroom'da yerinin alır.

 

Sonuç: Makyajlı C-Max 1,5 Dizel/Otomatik seçeneği ile yıl ortasında emrinize amade.   


Benim kadar anlamıyorlar, kesin  :P Gerçi one ford çalışmasının sonucu olabilir. Benzinin kaç kuruş olduğunu düşünmeyen Amerikalılar, henüz ecoboost'a bile fazla ısınamadı. Bir de onları powershift'in olası problemleri ile boğmak istemiyorlar. Aynı motora iki farklı şanzıman koymamak adına bu yönde bir karar almış olabilirler..

 

..mantıklı. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...
  • 2 hafta sonra...
  • 1 ay sonra...
  • 1 yıl sonra...

Merhabalar,

Ben de Grand Cmax araca bakıyorum. Dizel otomatik bakıyorum, henüz bulamadım. Yakup Hocamı da epey yordum bu konuda :) Sormak istediğim birşey var, farklı kaynaklardan okudum ama tüketim konusunda 6 diyen de var, 10un altına düşmüyor diyen de. Aracı kullanan varsa yorumlarını yazarsa sevinirim. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.