Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Lumia 920 Garanti Sorunsalı


Önerilen Mesajlar

Öncelikle hayırlı cumalar herkese. şubat ayında 2. yılını dolduracak lumia 920 kullanıcısıyım. alındığından beri kronik sıkıntılarına rağmen sevmeye çalıştım cihazı. üretim hatasından kaynaklı ön kamera ve sensörler tozla kaplandı. aylarca alternatif telefon bulamadığım için kullanmak zorunda kaldım. garantiye verdiğim zaman parça değişimi yapıldığını söylediler. ön kamera temiz geldi fakat dokunmatik tuşların ortasında bulunan windows tuşu kararmıştı, telefonun kasasından gacıs gucus sesler geliyordu ve arka kameranın ortasında bir adet toz tanesi oldukça belirgin sıkıntılardı. sorun etmeyip kullanmaya devam ettim. 2 hafta önce de her 2 kamera da bozuldu. kameralar devreye hiçbir türlü girmiyordu. 2. defa garantiye gönderdim. telefon bugün geldi. şikayetlerimin çoğu giderilmişti ama yenisi de gelmişti. nasıl yaptılarsa hiçbir sıkıntısı olmayan hoparlörlerden aşırı derecede az ses geliyordu. durumu TELESERVİCE'in müşteri hizmetlerine ilettiğimde telefonu tekrar göndermemi istediler.

 

Kısacası 2 sefer garantiye gitmiş ve 3. sefer de gidecek görünen bu telefon her defasında yeni problemlerle geri geliyor. bıkkınlık verdi artık bu durum. tüketici haklarına başvursam bir sonuç alırmıyım ? ya da nasıl bir yol izlemeliyim bu durumda ? 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ben eşimin L620 sini 4 kere yolladım 2 kere ekran değişti. sorunları hala eskisi kadar sık olmasada devam ediyor. sırf windows çalıştırdığı için almak istiyordum kendime de ama forumlardaki lumai şikayetleri o kadar fazla ki ürküttü beni. en z 5 sene daha bulaşmam bunlara. daha çok yol almaları lazım..

şu günlerde çıkacak olan 735 çok güzel mesela ama herhalde windowsphone kadar kitlenen bir telefon markası yoktur. ve bildiğim kadarı ile 920 en sorunlu makinalarından, 620 ile beraber. 925 ve 930 daha iyi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Elektronik işi biraz şans işi derler, Lumia 920 kullanıcısı olarak 2 yıldır bir sıkıntım yok, defalarca sert zemine düşmesine ve kızımın işkencelerine rağmen sapasağlam ayakta, tek sıkıntısı bana göre yazılım ve eklentileri çok geriden geliyor.  

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ilk çıkan amiral gemisiydi lumia serisinin bi hevesle aldık sıkıntılardan kurtulamadık bi türlü. TELESERVİCE sağolsun sıkıntının birini giderip yenisini çıkarıyor karşıma. her defasında sürprizlerle karşılaşıyorum. bu kadar çok şikayete neden olan bence problem sonrası beceriksiz bi kadaroya sahip olan garanti firması. bi çok yerde bahsediliyor çünkü. tamir etmeden edilmiş gibi işlem bile yaptıkları oluyor. benim de sağlam olan hoparlörü bozdular sağolsunlar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ilk sorun ön kamera tozluydu. garantiden geldikten bikaç ay sonra 2 kamera da çalışmamaya başladı. devreye giremiyordu. 2 kamera sorunu aynı kategoriye girer sanırım. 2. defa garantiden geldikten sonra da telefonun çıkış sesinde inanılmaz bir azalma var. bu sorun farklı bişey olsa gerek. gitmeden öyle bir sıkıntısı yoktu. bu da 3 sefer aynı sorun anlamına gelmiyor sanırım. inatla sorunsuzlaşana kadar göndermekte fayda var sanırım garantiye. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Merhaba Anıl,

 

Ürün için tüketici hakem heyetine ürünün teleservice raporlarını sunup üründe servisten geldikten sonra tozlanmaların olması ve dokunmatık sorunları ortaya çıktığını iletebilirsin.

 

Ancak şöyle bir durum var %100 kazanmak için 3 üncü raporun gelmesi gerekmektedir. Şikayetinde ürünün ekranı zaten kronik sorunlu olup fabrikasyon dokunmaik ve sensör şebeke hataları mevcuttur.

 

Üründe sanırım hoparlör ses gelip gitme sorunu var. Tüketici hakem heyetine ( AYIPLI MAL ) şeklinde dava açtırır isen %100 kazanırsın ;)

 

Lütfen gene belirtiyorum elinizdeki kıymeti bilmiyorsunuz defalarca iletiyorum size bir sıkıntınız olmadan oluşmadan almadan önce bir araştırın bilen kişilere sorun.

 

Verdiğiniz paralar az değil helede şuan apple iphone 6 plus alanlar için diyorum :)

 

Değmeyecek bir telefondur ilerleyen zamanda bunu demişti bir kardeşimiz diyeceksiniz..

 

Gene belirtiyorum sattığımız ürün arkasındayız.. Teknisyen olarak bana ulaşabilirsiniz danışabilirsiniz.

 

Saygılarımla

Ömer Osman Özün tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bilgilendirme için çok teşekkür ederim. 3.defa da gönderecem ürünü. sıkıntım aslında telefon değil. bağlı olduğu servisin her defasında sağlam olanı bozarak göndermeleriydi. telefonu çıktığı ilk günlerde aldığım için de ne gibi kronik sıkıntıları olduğunu bulamadım. ama haklısınız biraz bekleyip incelemeleri takip etmeliydim. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.