Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Shelby Gt350 Mustang: Efsana Geri Döndü!


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Konuyu canlandıralım.

İlk sürüş izlenimleri geldi...

Bu sefer incelenen araç kapkara.

Ancak düşük kaput, karbon panjur, genişletilmiş çamurluklar, arkada dört egzoz çıkışı hemen farklı bir "şey" ile karşı karşıya olduğumuzu hissettiriyor.

 

Ford-Mustang-Shelby-GT350-1200x800-15208

 

Ford-Mustang-Shelby-GT350-1200x800-9f42d

 

Ford-Mustang-Shelby-GT350-1200x800-e80b2

 

Kapkara jantların arasından önde neredeyse kırk santimlik disklerle Brembo kaliperler (önde altı, arkada dörder pistonlu) dikkat çekiyor. 

 

Ford-Mustang-Shelby-GT350-1200x800-5816c

 

Adaptif süspansiyon sistemi elektronik olarak konfordan piste değişik sertliklerde ayarlanabiliyor. 

 

Motor kaputunun altında ise Amerikan geleneklerini alaşağı eden bir ünite göreve hazır bekliyor.

"Voodoo" kod adlı 5.2L V8 standart motorun yerini almış ve gücünü hacimden değil devirden alıyor, 533 Beygir 7500 dd'da ortalığı dağıtırken kırmızı çizgi 8250 dd'ya yerleşmiş, sanki İtalyan kanı içmiş gibi. 580 Nm tork için de 4750 dd'ya ulaşmak zorunlu.

 

Ford-Mustang-Shelby-GT350-1200x800-c074a

 

Ford-Mustang-Shelby-GT350-1200x800-08079

 

Anlayacağınız öyle düşük devirlerde kırıta kırıta gitme şansı pek yok. Sert debriyajı bıraktığınızda sağ ayak gaza yüklenmediyse öküsürüp iki hoplayıp olduğun yerde kalmak işten bile değil. Ama gazı esirgemezseniz, 1.vites ne olduğunu anlamadan bitiyor, 2'de 120 km/h görülüyor, 3'te 200'ü kolayca geçiyor, dörtte 250 km/h'ye varmışken yol bitiyor. Uygun yol varsa 275 km/h hızı göstergeden görmek çocuk oyuncağı. 0-100 için 4 saniyeyi geçmeyeceği ifade ediliyor.

 

Ford-Mustang-Shelby-GT350-1200x800-194eb

 

Yol bilgisayarından pist konumu ayarlandığında 295'lik özel Michelin lastikler ile aracın fizik kanunlarına karşı koyuşu şaşırtıcı. Limitte girilen her virajda arkanın kopması beklenirken inatla ideal çizgisini takip etmekten vaz geçmiyor. 

Yol bilgisayarından ivme ölçer ayarlandığından iki eksende G maruziyetini de kayda alamak mümkün. 

 

Ford-Mustang-Shelby-GT350-1200x800-e721c

 

Ford-Mustang-Shelby-GT350-1200x800-cb506

 

Ford-Mustang-Shelby-GT350-1200x800-98790

 

Ford-Mustang-Shelby-GT350-1200x800-19a3e

 

 

 

Bir yandan keyifli drift oyunları  beklentisinde olanlar hayal kırıklığına uğrarken aracın ulaştğı hızlarda pistte virajdan viraj savrulmak apayrı bir zevk. Yeter ki motor devrini 4000 dd altına düşürmeyin.

Görünen o ki M4 ve C63 AMG dişli bir rakiple karşı karşıya. 

 

Ford-Mustang-Shelby-GT350-1200x800-1c9d1

 

Tabii 1700 k'lık araçla güç oyunları tüketimi de etkiliyor, norm karma tüketim 14,7L/100km ve 61 L kapasiteli depo pek uzun menzil vaad etmiyor. 

Avrupa satış fiyatı da müthiş rekabetçi bir 80.000 Avro.

Kaynak: http://www.autobild.de/artikel/ford-mustang-shelby-gt350-im-test-fahrbericht-8613023.html

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu arada detaya bakarsak eğer avrupaya gelmiş olan bu mustang da sync3 var. Bu da demek oluyor ki Türkiye'ye gelecekler de bu olacak. Aynı banttan farklı üretim çıkacağını sanmam zaten 1 hafta sonra tanıtacaklar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...

Yeni renkler, yeni özellikler

  • Yeniler Ruby Red Metallic, Lightning Blue ve Grabber Blue – giden renkler Deep Impact Blue ve Competition Orange
  • SYNC 3
  • Yeni müzik sistemi
  • Standart yarış paketi; yüksek kuvvetli spoyler, motor yağı, şanzıman ve diferansiyel soğutucu; MagneRide™

 

17shelbygt350_4443-001.jpg

17shelbygt350r_4186-001.jpg

17shelbygt350_4089-001.jpg

17shelbygt350R_4077-001.jpg

17shelbygt350_3812-001.jpg

17shelbygt350R_4010-001.jpg

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 ay sonra...

Tabi motoru ve görüntüsü ile muazzam güzel. Her üretimini sevmişimdir. Hatta tutku seviyesindedir bende. Ama, işte özensiz bir işçilik ve özensiz kalite kontrol olunca amalar oluyor. O kaputu bu canavarda olsun tampon ile hizala be ford 

Ben artık karar verdim, görsele çok önem veren biri oldum...

Şekil  A

Ford-Mustang-Shelby-GT350-1200x800-9f42dedd9220d83d.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

45 dakika önce, Kaan Yagizer said:

 

...sen kuZu'yu evlat edin, kaputunu -ip- gibi ayarlaması benden, söz   :öp:

(bkn.elimiz alıştı nasıl olsa...)

Kedi ulaşamadığı et e mundar dermiş abi :)

Bu arada benim focusu getireceğim onu ayarlasak olmaz mı :) 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 10 ay sonra...

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.