Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2015 Makyajlı Yeni Ford C-Max Fotoğrafları Ve Detayları


Önerilen Mesajlar

Yeni C-max artık daha akıllı ve daha tarz, Grand c-max ise ailelere konfor ve detay sunuyor.

 

Öncelikle yapılan iyileştirmelerin Focus'a benzer olduğunu söyleyerek mevcut başlıklarımızı hatırlayalım

 

Buarada yeni tanıtılan S-Max'a göz atmak için;

 

  • Yeni C-Max ve G. C-Max geliştirilmiş yakıt ekonomisi ve azaltılmış COsalınımını sunuyor, akıllı teknolojiler ve yeni yükleme olanakları sağlıyor.
  • Yeni C-Max ailesi yeni yüzü ve sezgisel hazırlanmış iç mekanı ile daha duygusal ve şık tasarıma sahip.
  • El kullanmaksızın açılabilen bagaj kapağı, dikine park sistemi ve çalışma üst hız limiti 50 km/h'a yükseltilmiş Aktif Şehiriçi Güvenlik sistemi gibi özelliklere sahip.
  • Yeni 1.5 Ecoboost ve tdci motorlar C-Max'te de yerini alacak ayrıca ilk kez sunulacak olan EcoNetic modeli (1.5 tdci)  99 gr/km COsalınım'a sahip
  • Yeni C-Max ailesi daha yüksek konforlu, daha rafine ve sürüş kalitesine sahip.

 

Avrupa'da 2015 başında (Mart-Nisan) satışa çıkacak, bizde ise tam olarak Fuar zamanı (21-31 Mayıs 2015) hazır olmuş olacak. Haziran ayında ise piyasaya girecek. 1.5 tdci otomatik versiyon ise Ekim ayında ülkemizde olacak.

 

Avrupa'da ilk olarak 2003'de satışa sunulan C-Max 1.2 milyondan fazla satışa ulaştı. Sınıfında pazar payının %12'si C-max'e ait.

 

Yeni C-Max'de One Ford tasarımına uygun hale getirilerek iki yeni renk seçeneği eklendi bunlar; Red Rush (Kırmızı) ve Caribou (Kahve-Gri). 

 

Yine yeni focus'da olduğu gibi iç mekanda müşteri odaklı değişimler yapılarak daha kolay kullanıma sahip butonlar yani kontrol elemanları konulmuş, koyu saten trimler ve krom ince detaylar ile daha modern görünüme kavuşmuş.

 

Araç içi fonksiyonların kullanımı artık daha kolay örneğin, klima ünitesi butonlarını birbirinden ayırmak ve tanımak daha kolay.

 

Yeniden tasarlanmış merkezi saklama konsolu ve kayar kol dayama mevcut. Daha derin sakmala gözü ve usb fonksiyonları bu saklama gözüne alınmış. 

 

Gürültü, titreşim ve sertliği azaltmak için daha kalın yan camlar, bagaj kapağı etrafında daha emici contalar ve yeni dikiz aynası kullanıldı.Motor bölgesinde hem akustiği emmesi için hem sıcaklık için yeniden yalıtıldı ve dizel motorlarda ekstra malzeme kullanıldı.

 

Otomatik Start&Stop sürecinde aracın titreşimizi azaltmak için yeniden tasarlanan çift yönlü volan kullanıldı. Dışarıdan gelen titreşim,sertlik ve gürültüyü optimize edebilen yeni alaşım jantlar kullanılarak rezonans titreşimleri azaltıldı.

 

Özelliklere gelecek olursak tıpkı focus gibi;

 

Çapraz trafik uyarı sistemi eklendi, 40 metreye kadar araçları uyarıyor.

Paralel park noktalarından sizi çıkartmaya yardımcı oluyor.

Aktif ş. güvenlik sistemi çalışma maksimum hızı 30'dan 50 km/h'a yükseltildi.

Hareketli obje algılama ile Aktif Frenleme Sistemi;  8 ila 180 km/h hızları arasında çalışacak.

Ayrıca araçta Adaptif Hız kontrol sistemi de yer alacak (ülkemizde genelde sunulmuyor)

 

Yine araçda SYNC 2 sistemi ve 10 hoparlörlü Premium Sony ses sistemi opsiyonu bulunacak.

 

Motorlar Euro 6 normuna uygun;

 

1.0 Ecoboost 100 Ps - 125 Ps  (Bu yıl satılan C-Max'lerin %25'den fazlası 1.0 Ecoboost oldu)

1.5 Ecoboost 150 Ps - 182 Ps

1.5 Tdci 95 Ps ve 120 Ps

 

Ayrıca yeni C-Max ailesinde gündüz Led farları, Bi-xenon HID ön far sistemi ve MyKey'de yer alacak. (Adaptif olarak tıpkı focus gibi)

Detay için: 

 

Fotoğraflar ile Yeni C-Max

 

 

GmQ9Xg0.jpg
 
ROC0av1.jpg
 
Tkyf2tR.jpg
 
xeE5sp2.jpg
 
ZKSYewg.jpg
 
o8DPvld.jpg
 
fi1fN6A.jpg
 
7gVGt1q.jpg
 
WkzLDuO.jpg

 

Pfoiay7.jpg
 
kCdyIur.jpg
 
O5JtPsQ.jpg
 
O4amxar.jpg
 
WBX1S3G.jpg
 
Rz0dSrl.jpg
 
8J2ANDT.jpg
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Düşündüğümden daha çok değişmiş. Far dizaynı iyi olmuş, eskisi için balık göz eleştirisi çok yapılıyordu. Tampon tasarımında vw esintisi var gibi. Ön tasarımdaki parçalar bence uyumsuz. Bizim arabada stop lambaları biraz kaba duruyor. Bu kabalığı yeni desen ve koyu kenar çizgileri ile almak istemişler. İyi de olmuş. Ama yeni çıtasız bagaj kapağı yüzünden şekil olarak da değişmişler. Demekki alıp takamayacağız :) İç tasarımda beklendiği gibi direksiyon ve klima kontrol kumandaları değişmiş görünüyor. Cam ısıtma, park sensörü vs kontrollerinin de tıpkı focusta olduğu gibi taşınması gerek ama artık bu da bir sonraki kasa da olsun.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

 

  • Yeni C-Max ailesi daha yüksek konforlu, daha rafine ve sürüş kalitesine sahip.

.

.

 

Yeni C-Max'de One Ford tasarımına uygun hale getirilerek iki yeni renk seçeneği eklendi bunlar; Red Rush (Kırmızı) ve Caribou (Kahve-Gri). 

.

.

.

Ayrıca yeni C-Max ailesinde gündüz Led farları, Bi-xenon HID ön far sistemi ve MyKey'de yer alacak. (Adaptif olarak tıpkı focus gibi)

 

Eline sağlık Yakup teşekkürler. 

Ben beğendim. Bir de şu LEDleri yanarken görseydik focus gibi yarım mı , tam mı yanıyor :) 

 

 

 

..Tampon tasarımında vw esintisi var gibi. ..

Benim de aklıma geldi polo, golf tasarımını andırıyor biraz. Golf kullanıcısı olarak buna geçmem zor olmaz :D 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben beğendim. Bir de şu LEDleri yanarken görseydik focus gibi yarım mı , tam mı yanıyor  

 

Abi şuan bunlar var elde :( İlk grup fotosunda biraz bişeyler var ama net değil, paris'de çekimler yapılır anlarız artık. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

b-roll

 

 

 

 

Karma Kısa

 


Eline sağlık Yakup teşekkürler.
Ben beğendim. Bir de şu LEDleri yanarken görseydik focus gibi yarım mı , tam mı yanıyor :)



Benim de aklıma geldi polo, golf tasarımını andırıyor biraz. Golf kullanıcısı olarak buna geçmem zor olmaz :D


Kuga gibi alttan bunun ki

post-1-1411069045,2495_thumb.jpg
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Güzel görünüyor...

Güncel Grand da olan tavan raylarını yeni kasada C-Max e de koyarlar mı acaba diye düşünürken,

Yenisinde Grand dakini bile değiştirip ray yapmışlar :(

 

Hocam üretim versiyonunda onlar daha net belli olur, bunlar genelde eksik olabiliyor o konularda. Biraz daha bekleyelim. 

 

Cümleniz biraz yanlış olmuş sanki :) Grand'da devam eder heralde ray'lar

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Grand'daki rayı koymazlar, muhtemelen grand'a da tavan rayı koymazlar. Yerine Focus station'dakine benzer bir şey koyarlar. Klasik tavan rayları artık out oldu. Gerçi belli de olmaz, bakarsın aynısını koyarlar. Dikkat ettiyseniz grand versiyonda arka tasarım hiç değişmemiş. Yani ford, grand için çok fazla çalışmamış.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...

1.5 Econetic (yada tdci  mı ismi )120 ps ile ilgili teknik bilgi veri mevcut mu?

 

C-max için yayınlanmadı fakat focus'a benzer olduğunu söylebilirim.

Şuan satılan modellerdeki gibi aynı oranda birazcık daha fazla tüketim, biraz daha yavaş olacaktır :)

 

Focus değerleri: 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

C-max için yayınlanmadı fakat focus'a benzer olduğunu söylebilirim.

Şuan satılan modellerdeki gibi aynı oranda birazcık daha fazla tüketim, biraz daha yavaş olacaktır :)

 

Focus değerleri: 

Teşekkürler

 

 

Yakın gelecek te de piyasaya çıkacak bir teknolojik pil var.

 

2 dakika da %70 şarj seviyesi ve 10.000 şarj/deşarj döngüsü

C-max Energi de de olsa hani kötü olmaz.

Acaba elektrikli araçlar için yeni bir çıkış olabilir mi ?

 

http://www.techinside.com/hizli-sarj-teknolojiyi-yeniden-sekillendirecek/

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 5 ay sonra...

İçi dışı güzel. Stoplara dokunuşlar akıllıca olmuş. İçerdeki ekran da havayı çok değiştiriyor. Far anahtarını neden hala değiştirmiyorlar acaba. Amerikan versiyonda ilk çıktığından bu yana focusdaki gibi ama Avrupada ısrarla değiştirmiyorlar. Ayak dayama yeri görüyorum, bunun parça kodunu bulmalı :) Bana göre ön taraf sanki biraz silik kalmış, daha agresif olabilirdi. Bu hali ile fazla yuvarlak. Mesela S-max'da olduğu gibi üst ızgaralar biraz daha büyük yapılabilir, tampona (özellikle alt ızgaralara) daha fazla derinlik kazandırılabilirdi vs.. Belki benim gözüm benim arabaya alıştığı için böyle düşünüyorum, zamanla fikrim de değişebilir. :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.