Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Makyajlı Ford Focus, Endüstri'de ilk Kez Sunulan Kayma önleme Teknolojisi Sunuyor -ets-


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Yeni Makyajlı Ford Focus, otomobil endüstrinde ilk kez sunulacak olan Kayma Önleme teknolojisini barındıracak -ETS- Gelişmiş Proaktif Denge Özelliği

 

Sistem, aracın kaymasını tahmin eder ve önler.

 

Devam etmeden önce bazı linkler: 
MK3 MCA Genel Başlık
Yeni gelen akıllı teknolojiler
Focus'un ilk incelemesi
Teknik Detayları
 

  • ESC'nin (esp) bir derece artmış hali oluyor kendisi; Enhanced Transitional Stability (ETS) sistem kızaklama öncesi müdehalede bulunarak sürücünün kontrol kaybetmesini engellemeye çalışıyor.
  • Endüstride ilk kez sunulacak olan bu sistem hız'dan veya direksiyondan kaynaklanacak olan kızaklamaya önceden tespit edip müdehale ettiği için ESP'ye göre daha yumuşak bir seyehat sunar.
  • Bu teknoloji geliştirilmiş şasi kontrol sistemleri arasında yer almaktadır, bu teknolojiler yeni focusun daha dinamik ve güvenli olmasını sağlamaktadır.
  • Yeni Focus sürüş deneyimini arttırmak için elektrikli direksiyonunu yeniden düzenledi (EPAS), yeni amortisörler eklendi, süspansiyon burçları yenilendi ve yapısal sertliği güçlendirildi.
  • Yeni Focus ayrıca sınıfında en sessiz kabine sahip olabilmek için; gürültü, titreşim ve sertlik iyileştirmesi yaptı.  

 

Direksiyon sistemi, yönlendirmenin daha az efor sarfedecek şekilde değiştirildi, nötr hissedilen bölgeler ortadan kaldırılarak daha içgüdüsel sistemle direksiyondan alınan yol tepkileri arttırıldı. 

 

Sessizlik olarak, daha önceden de söylediğimiz yeni kalın yan camlar ve halı (yalıtım) kullanıldı. Yeni tekerlek kemer kaplaması kullanıldı ayrıca kapı trimleri değişti. Hava emme sistemi değişti (daha akustik ve yeni contalar mevcut). Ayna menteşeleri ve bagaj kapağı da bunların arasında yer almaktadır.

Mühendislar Focus'un ön uç yapısal sertliğini düzenlerek daha net ve çevik olmasını sağladı; motor içinde daha kalın bağlantı noktaları kullanılarak metal güçlendirilmesi yapıldı.

 

Multi-Tune Valve Damper teknolojisi kullanılarak darbe emişi, performans ve dayanıklılığı arttırıldı ayrıca bu sistem araç kontrolü ve konforu arasında optimum dengeyi sağlıyor.

Ek olarak süspansiyon geometrisi değiştirilerek %20 daha sıkı (sağlam-sert) hale getirildi.Bu durum virajlardaki esneklik miktarını azaltır istenmeyen tekerlek hareketlerini en az'a indirir.  Ayrıca ön burçların bağlantı şekli değiştirilerek oradaki bileşenlerin hareketi azaltıldı. 

Daha fazlası için her zaman FocusClubTr.com :) 

 

 

fbPcsAp.jpg

 

  • Beğen 11
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1.5 TDCİ yi pw şanzıman ile merak ettim.

Ama güncel kasanın 90 bin TL lere ulaştığı günümüzde yeni kasayı almak zor gibi görünüyor.

Yav sen 3 sene önce 70 vermişsin şimdi için 90 çok farklı değil ondan.

Titanium alıp gezeceksin x e Felan gerek yok.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Serdar'ım aslında ben o tutamaçların varlığından bile haberdar değildimde, çok sevdiğim bir kardeşim dillendirmişti de :)::):)):):)))

Zaten iletiyi okuyunca yorumu olur:):)):):

O arkadaş ben araç kullanırken tutmaç kullandığımı resimlemişti :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Makyajlı F3  e yapılan iyileştirmeler, makyajsızda da aslında olan sorunları kabullenmiş oldukları anlamına gelmez mi? Amortisörlerinin çok ses yaptığı yol sesini içeri çok aldığı direksiyon kutusunun zil takıp oynadığı vb.. gibi sorunlara acaba çözüm de sunabilecekleri konusunda umut vaad ediyor sankim.Makyajlı serinin çıkmasını bekleyip yedek parça uyumununda tam olmasını dileyip beklemeye devam edelim bu durumda.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Makyajlı F3 e yapılan iyileştirmeler, makyajsızda da aslında olan sorunları kabullenmiş oldukları anlamına gelmez mi? Amortisörlerinin çok ses yaptığı yol sesini içeri çok aldığı direksiyon kutusunun zil takıp oynadığı vb.. gibi sorunlara acaba çözüm de sunabilecekleri konusunda umut vaad ediyor sankim.Makyajlı serinin çıkmasını bekleyip yedek parça uyumununda tam olmasını dileyip beklemeye devam edelim bu durumda.

Abi aldığın elbisenin arması içinde aynı düşüncen var mi :D bu kolay sökülüyordu yenisini isterim gibi :D makyajın anlamı bu zaten ayrıca senden de tekrar müşteri olmanı istiyorlar :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.