Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Makyajlı Focus İle Yolcu Koltuğundan İlk İzlenimler!


Önerilen Mesajlar

Whatcar aracın yolcu koltuğundan bizlere yorumlarını aktarıyor. Türkçe'sini vermeye çalışacağım :yeah:

Yıl sonuna doğru ortaya çıkacak olan makyajlı focus'u incelemek adına, Ford bu arkadaşlara yolcu koltuğundan inceleme şansı vermiş. Not: Ülkemizde satışı Aralık'da başlayacak,

Makyajlı Focus ailenin yeni yüzüne kavuşuyor tıpkı Fiesta ve satışa başlayamamış Mondeo gibi ve ek olarak yeni 1.5 dizel & benzinli motorlar da kullanıcılara sunulmaya başlayacak bu motorlar 1.6 benzer ünitelere göre %6-8 oranında daha az CO2 salınımı ve yakıt tüketimine sahip olacak.

1.0 Ecoboost motorlarda değişiklik yok 100 ps ve 125 ps olarak satılacak ama bu aileye ilerleyen dönemde 140 ps versiyonda eklenecek.Henüz net tarihi yok yine hatırlatmak istiyorum ilk etapta sunulacak motor ve şanzıman çeşitleri yukarıda verdiğim linkte mevcut durumdadır.

Bundan sonra genel ford'un vaadleri verilmiş ama onlar zaten yukarıdaki linkte açıklanmıştı reklama girmeden direk yol izlenimlerine geçiyorum;

Makjyajlı Focus yolda nasıl ?

Ancak şunu söyleyebiliriz ki yeni 1.5 Ecoboost 150 ps motor güçlü ve pürüzsüz. 1800 dd'den itibaren 6000 dd'den de ötesine kadar istekli şekilde devirleniyor.
Yumuşak hızlanmalarda ise çok şaşırtıcı şekilde dingin ilerliyor ama bu esnada dip gaz yaptığınızda şimdiki Focus ST'den farksız şekilde derin bir homurtu üretiyor. Bu sesin kısmı kaynağı ise "sound symposer" :)

Yeni Focus’un, mevcut olanla eşdeğer olduğunu görmüş olduk, ve Ford’un aracı geliştirildiğini iddia etmesine rağmen, pek az değişiklik olduğu görülüyor. Ama yine de, Focus’un sınıfındaki diğer araçlara kıyasla en konforlu araçlardan biri olmasını göz önünde bulundurunca bu kötü bir şey değil. VW golf’e göre hala çok az sert, dolayısıyla tümseklerden geçerken bunları daima hissediyorsunuz. Fakat, muhteşem amortisörü sayesinde, focuslar yolla en kötü zeminlerde bile bütün halinde kalıyor. Belçikadaki Ford Lommel çevresindeki kısa ve yavaş süratteki gezimiz, iddia edilen rüzgar sesindeki azalmayı değerlendirmeye yetmedi. Hatta hala kayda değer, özellikle kaba zeminlerde yol sesi vardı.

Makyajlı Focus'un içi nasıl ?

İçerdeki en büyük değişiklik yeni eğlence sistemi ve dokunmatik ekran. Daha kolay ve kullanıcı dostu kontrole sahip.
Yeni 8" dokunmatik ekran tüm versiyonlarda sunulmayacak ama şimdiki versiyona göre cep telefonundan esinlenen arayüz ile çok büyük gelişme var. Doğru, ekrandaki bazı dokunulması gereken tuşlar küçük bunlara bir bakışta dokunmak zor olabilir ancak ekranın köşelerindeki kullanışlı kısayollar işlevler arasında geçişleri kolaylaştırıyor.

Pek çok şey aynı, bu demektir ki sürüş pozisyonu iyi yerleştirilmiş pedallar, geniş koltuk seçeneği ve direksiyon ayarlamaları sayesinde muhteşem.
Bagajı küçük ve hala sınıfının en kaliteli kabinine sahip Octavia ve Golf kadar iyi değil.

Ben de Focus sahibi olmalı mıyım?

Focusun pek çok özelliğine hala dokunulmadığı açık, fakat geliştirilmiş bilgi-eğlence sistemi ve yeni motorlar aracılığıyla az tüketim masrafları, İngilterenin en çok satan aile sınıfına daha da cazibe yüklüyor.
Fordun direksiyona yapacağını duyurduğu gelişmeleri görmek için bekliyoruz, fakat yapmasalar bile focus sınıfının en iyi araçlardan biri olmaya devam edecek.
Fakat, hala en az kullanışlı olarak kalacak, ve iç dizaynı -öncekine göre şüphesiz daha kullanıcı dostu olmasına rağmen- hala eş masraflı rakiplerine kıyasla daha ucuz hissettiriyor.




Fotoğrafları

 

mj8bOBw.jpg

 

VO0n4Ev.jpg

 

Gs8b45N.jpg

 

cbfabbA.jpg

 

Nvwy72Q.jpg

 

2Ap8pz1.jpg

  • Beğen 12
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben dışından çok içinde yapılan değişikllikleri beğendim.Motor çeşitliliğinin artması ve 1.5 ecoboost un bu motor çeşitinin içinde olması sevindirici umarım akibeti 1.6 ecoboost gibi olmaz ve Ford bu motora sahip çıkar gerçi 1.6 ecoboost çıkartılmamasına rağmen bence piyasada bilenler için hala çekici bir motor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben bunu da verecektim hatta çevirmeye başladım da sonra işim çıkınca bıraktım :)

 

Benim için ilk cümle önemliydi . Diyor ki: 

Aile Hbleri sınıfında işler hızlı ilerliyor. Ford, yeni bir golfün yollarda olmasıyla, Focusun rafineliğini, teknik ve emisyon değerlerini artırması gerektiğinin farkında. İşte pek çok diğer iyileştirmenin yanında Fordun bu makyajda tam olarak yaptığı da bu....

 

 

 

Things move fast in the family hatch class and Ford is well aware that with a new Golf on the road, it needs to up the refinement, tech and green credentials of the Ford Focus. So that’s exactly what it’s done for this mid-life facelift – among plenty of other improvements – and Auto Express has ridden on the new car to find out if it’s cut out to be a class leader.
 
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben bunu da verecektim hatta çevirmeye başladım da sonra işim çıkınca bıraktım :)

 

Benim için ilk cümle önemliydi . Diyor ki: 

Aile Hbleri sınıfında işler hızlı ilerliyor. Ford, yeni bir golfün yollarda olmasıyla, Focusun rafineliğini, teknik ve emisyon değerlerini artırması gerektiğinin farkında. İşte pek çok diğer iyileştirmenin yanında Fordun bu makyajda tam olarak yaptığı da bu....

 

Hee bu express'den, ben diğerinden çevirdim o yüzden yoktu bu part. Neyse benzer şeyler var zaten. 

Atmosferiği kaldırılacaksa Ford ecoboost'lar alır gider. Umarım kaldırır..  :)

 

Bir çok tercihi kolay ülkerlerde zaten satışı yok ve 1.0 satışı oldukça yüksek istatistiklerini vermiştim.

 

Ülkemizde 1.6'nın satılacağını da sitemizde iletmiştik, diğer otomatikler de sunulunca ancak kalkabilir çünkü otomatik satışı mevcut aksi halde talep düşer. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 4 hafta sonra...
  • 4 ay sonra...

Astonmartin ağıza alışmak biraz zor gelse de yapılan makyajlar özellikle ön sis farları arka stoplarda yapılan ufak değişiklikler yeni jantlar gayet başarılı,iç ortama geldiğimizde ise el firenindeki değişiklik eski tipe yönelik olduğundan hiç güzel bulmadım focus 3 titaniumlardaki el fireni daha başarılıydı ve orta konsolda dokunmatik ekranın altındaki düğmeler daha basitleştirilmiş ve yine sony imzası olsa daha güzel dururdu. focus 2 den beri alışık olduğumuz otomatik klima da yapılan değişiklik ise hemen gözümüze çarpıyor bana göre idare eder ama tartışılır tabii bunların dışında araba gayet güzel olmuş.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.