Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Mini karşılaştırma Honda CTR - Focus RS 0-200


Ogün Özemre

Önerilen Mesajlar

Öncelikle bildiğiniz gibi bu araçlar aynı sınıfların araçları değil Drag yarışları sınıflandırmasına göre Focus Aşırı beslemeli ve 2,5 lt motor hacmine sahip olduğu için CTRdan 2 gömlek üstün bir araç :P

2,5 Turbo ( stock )

2,0 Atmosferik VTEC (K20A2)

spec list:

-Injen air intake 76mm

-custom Exhaust manifold

-exhaust 60mm

-racing catalytic conventer HJS 200cpsi

-J'S RACING 60RS FX Exhaust Titanium.Rear tail

RS

http://www.youtube.com/watch?v=WK8wIWYlit0

CTR

2,5 turbo motora karşı 2,0 atmosferik motora egzos filtre falan takılmış olmasına kimse bişey demez heralde

Makine = Honda... Diğerleri ona karşı çok zorda :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2,5 turbo Focus RS vs 2,0 VTEC

Start 4000 rpm ( vtec altı Honda için dezavantaj 4000 rpm de start alınması ) Öle aman aman bi geçiş üstünlüğü yok 200 den sonraki hızlarda RS yüksek hacminin ve turbosunun avantajıyla yavaş yavaş ayırmaya başlıyor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

hiçbişi anlamıyorum anlattıklarından ama yinede hoşuma gidiyor....

Şöyle açıkliyim abicim 0-200 videolarındaki araçlarda

Focus RS fabrika çıkışı hiçbir oynaması yok

Honda civicte iste

Hava filtresi- Egzos manifoldu Yarış tipi katalitik konvertör 76 mm boru ve son susturucu var

0-200 ler eşit gibi hemen hemen

2,5 turbo ile 2,0 atmosferik karşılaştırması olduğunu ve focus RSin 2 sınıf daha üstte olduğunuda tekrar hatırlatalım

Rollingde zaten herşey ortada

Bulamadım ki Civic turbo ile focus RS videosu ama araştırmalara devam :P

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Modifiyeli araç varken hacim karşılaştırmak çok saçma kusura bakma bizde bişeyler biliyoruz yani :P

Tırt Honda

Sen şimdiki 2.0 T ST ile karşılaştır boşver eski volvo motorlu RS'i..Uyutmaya çalışma kimseyi.. 2.5 'lük motor yeterince eski.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Boss modifiye derken ? Filtre egzosu turboyla birmi tutuyorsun ?

Chatte RS RS diyodun burda motoru eski teknolojilimi oldu ? Şimdi videoları yayınlayınca ?

2,5 Turbo motora karşı 2,0 atmosferik.. Daha ne teknolojisini söylüyorsun ki

İkiside hot hatch sınıfının aracı ikiside hız için üretilmiş

Burda uyutacak bişey yok Herşey ortada Asıl sen şu anda milleti uyutmaya çalışıyorsun

Açık açık görünüyor görünen köy kılavuz istemez

Videolardaki Type-rlarda K-PRO bile yok O zaman Atmosferik haliyle araya tır sokar type-r...Modifiyeymiş bilerek en az modifiyesi olan EP3 leri koydum buraya

Madem biliyosun

-Injen air intake 76mm

-custom Exhaust manifold

-exhaust 60mm

-racing catalytic conventer HJS 200cpsi

-J'S RACING 60RS FX Exhaust Titanium.Rear tail

Bu liste ile type-r ın 2,0 200hp olan gücü kaç hp ye çıkar onuda söyle bide Focus RSin orjinal gücünü söyle

2,0T ST yide geçeriz merak etme videoları çıksın piyasaya :P

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Focus RS'im kimlerle karşılaştırıldığını bilmiyorsun sanırım :P Ne diyim ben..

Bu motorun tarihini volvo'nun geçmişine bakarak bulabilirsin..Makale yazmıyim baya eskidir..Yıllardır var..Yeni turbolu bir araç değil...

RS'i RS yapan özelliği motor'u değil..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ya arkadaşım Focus RS in üretim amacı ile Civic Type-rın üretim amacı nedir ?

Hızdır Hot hatchdir ikiside

Hondanın K20A2 motoruda 2001 yılının motorudur eskiyse oda eski

Ford 2,5 lt Honda 2,0 lt Kim avantajlı...... Ford

Ford aşırı beslemeli Honda atmosferik beslemeli kim avantajlı... Ford

Kağıt üstünde motor teknik verilerinde güç ve tork olarak kim üstün.. Yine Ford

Rolling videosunda 4000 rpmde VTEC altu kalkıyorlar Hondanın çok yüksek tork handikapı var yine kime avantaj... Forda

Bana Geçememesinin açıklamasını yaparmısın.. Suya sabuna bulaşmadan

Yok volvo motoruymuşta yok bilmemneymiş

Bana icraat göster bahane değil

Videolar ortada

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben videoları izlemedim ki :P Direk özet geçtim..Ayrıca sürücü farkı olan videolara bakarak yorum yapmam..

NOT: ARAC modifiyeli..Daha uzatmıyorum..Böyle karşılaştırma olmaz..Mantıksız yani BANA GÖRE MANTIKSIZ.

NOT: Firmalar ben bunu geçecem diye araba üretmez ...Yarış Aracı & Pist aracı değil bunlar..Parayı veren 5 günde alır kapısına koyar

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben videoları izlemedim ki :P Direk özet geçtim..Ayrıca sürücü farkı olan videolara bakarak yorum yapmam..

NOT: ARAC modifiyeli..Daha uzatmıyorum..Böyle karşılaştırma olmaz..Mantıksız yani BANA GÖRE MANTIKSIZ.

Araçta filtre headers ve egzos modifiyesi var sadece motor içi açılmamış

Yapılan modifikasyon yine fordun yüksek hacmiyle aşırı beslemesiyle ve kağıt üzerindeki teknik verileriyle üstünlüğünü sarsmaz üfürük gibi gelir +0,5lt hacim ve aşırı beslemeye filtre egzos sinekmi geçti olursun :)

Kaçak oynuyorsun.. İzle videoları sürücülere laf atma Hep honda sürücülerimi iyi araç kullanıyorlar M3 ü olan yürütemiyor RS i olan yürütemiyor

Maşallah hep honda CTR sürücüleri KİNG yani diğerleri vezir :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Abi açıklama bulamıyor Yakup RS içinde dicek laf bulamıyor

Filte egzosa modifiye diyor çıkıyor işin içinden videoları izlememiş bile körü körüne yorum yapıyor

videolar ortada

Alın bi RS yürütün o zaman siz geçin CTRyi

CTR geçincede vites kaçırdım dersiniz siz bu mantıkla yaklaşırsanız

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ya halen bişeyler diyorsun..Sana diyorum ki asıl ford motoru görmek istiyorsan ecoboost armasına dikkat et..Takılma litreye..Hata yapıyorsun..

Varan1 2.0T 250 ps

Varan2 2.0T 300 ps

bunlar gelince bakarsın...

Ben yine tekrar edeyim; Neüdüğü belirliz videolar ve ellenmiş araçla mukaise yapılmaz..BANA GÖRE..Çok saçma

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.