Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Motosiklet, Scooter, 2 Tekerlikli Araçlar


Mertcan Çelik

Önerilen Mesajlar

Bütün Motorsiklet grupları ile birlikte bugün istanbulparkta sezon açılışı partisi vardı..Bizde baba-oğul motorlarımızla oradaydık..işte bir kaç foto..

Burak Koç tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bütün Motorsiklet grupları ile birlikte bugün istanbulparkta sezon açılışı partisi vardı..Bizde baba-oğul motorlarımızla oradaydık..işte bir kaç foto..

 

Özendim valla. İçimdeki motor aşkı hala bitmedi. Önümüzdeki hafta sonu için Honda eğitimine yedekten kayıt oldum. İki günlük birşey. Ktm Duke200, MT125, Tricity, İnazuma hala hedefimdeler. Hepsini bırakıp scooter almakda var. Trafikten epey yıldım, bazı akşamlar saat 18 gibi işten çıkabiliyorum. Tam erken çıktım derken 20km arabayla 2 saat sürüyor. Biraz tecrübem olsa doğrudan Kawa ER6F alacağım.  

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Özendim valla. İçimdeki motor aşkı hala bitmedi. Önümüzdeki hafta sonu için Honda eğitimine yedekten kayıt oldum. İki günlük birşey. Ktm Duke200, MT125, Tricity, İnazuma hala hedefimdeler. Hepsini bırakıp scooter almakda var. Trafikten epey yıldım, bazı akşamlar saat 18 gibi işten çıkabiliyorum. Tam erken çıktım derken 20km arabayla 2 saat sürüyor. Biraz tecrübem olsa doğrudan Kawa ER6F alacağım.  

KTM Duke200 ve kawa er6f 2i tercih ederim hele istanbul trafiğinde ulaşım için kullanmak için şart bence..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

KTM Duke200 ve kawa er6f 2i tercih ederim hele istanbul trafiğinde ulaşım için kullanmak için şart bence..

Duke kullanmıştım, biraz küçük geldi bana güç olarak da acemi için uygun olmakla birlikte İstanbul'da trafiğin aktığı durumlarda çok cılız kalır gibi geliyor. Zayıf motorda hızlı akan İstanbul trafik şartlarında tehlikeli bence. Hep sağdan gitmek , sağa çıkışlarda zor durumda kalmak, büyük araçların arasında kalmak vs. Sonuçta İstanbul trafiği her türlü senaryoya sahip. Yoğun, kilitli trafikte aralardan geçebilmek lazım, akıcı olunca hızına uyabilmek lazım vs.

Er6f, Xj6 Diverson F gibi sport touring motorlar nispeten az güçlü, aşırı güç patlaması yaşatmayan, gücün doğrusal geldiği makinalar. Her ne kadar Türkiye de çoluk çoçuğa başlangıç motoru 125lik olur denilse de mesela Harley en ufak 883 den başlar, yukarı da saydıklarımda Amerika da başlangıç ve orta düzey diye geçen motorlar. Güç kısıtlayıcı kitler ile Avrupa da bunları alıp başlamak mümkün. Burada bu tür kit duymadım. Güç olarak zaten daha yukarısında gözüm yok. Bu arada KTM Orange Rider Academy diye bir yer açmış. Bir de onlarla görüşeceğim eğitim için.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.