Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Fiat Linea Mucizesi..


Ateşcan İnal

Önerilen Mesajlar

km sayacı motor ellenince veya değişince değişmiyor ki. Taksici isterse 123.124.121 km yapsın :D Gereksiz detay bence bunlar

bahsettiğim rakamlar motor hiç ellenmeden revizyon yapılmadan segman atılmadan elde edilen rakamlar. Bu kadar basit bir detayı herkezin anlıyabilceğini düşündüğüm için belirtme gereği duymamıştım. Yoksa motor yapılarak 5 milyonda yapar ;) bunu arabadan anlıyan herkez bilir.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bahsettiğim rakamlar motor hiç ellenmeden revizyon yapılmadan segman atılmadan elde edilen rakamlar. Bu kadar basit bir detayı herkezin anlıyabilceğini düşündüğüm için belirtme gereği duymamıştım. Yoksa motor yapılarak 5 milyonda yapar ;) bunu arabadan anlıyan herkez bilir.

Sayenizde oğreniyorum, çok teşekkür ederim

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sayın admin güvenilirliğini sorgulamış galiba haklı olarak. Doğru olabilir de olmayabilir de. Özenli olarak TDCI da kullansak aynı kilometreyi yapar mı bence fark yaratan kısım orada olur.

 

Bir de taksicinin ne kadar özenli kullandığına bakmak lazım.

Taksiciler için kontak kapatmıyor diyorlar. Sağlıklı bir motorun arayıp bulamadığı bir şey olsa gerek bu. Sonuçta ısı değişimi yok, ilk çalıştırmada yıpranma yok, Turbo desen zaten sürekli yağlandığı, ve yine sürekli yüksek basınç altında kalmadığını göz önüne alırsak onun içinde işler rayında sayılabilir. Tek sorun şanzuman ve debriyaj. Bunlar da motorla ilgili şeyler olmadığı için değişimleri önemli değil motor ömrü açısından. Aslında imkansızı konuşmuyoruz.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir de taksicinin ne kadar özenli kullandığına bakmak lazım.

Taksiciler için kontak kapatmıyor diyorlar. Sağlıklı bir motorun arayıp bulamadığı bir şey olsa gerek bu. Sonuçta ısı değişimi yok, ilk çalıştırmada yıpranma yok, Turbo desen zaten sürekli yağlandığı, ve yine sürekli yüksek basınç altında kalmadığını göz önüne alırsak onun içinde işler rayında sayılabilir. Tek sorun şanzuman ve debriyaj. Bunlar da motorla ilgili şeyler olmadığı için değişimleri önemli değil motor ömrü açısından. Aslında imkansızı konuşmuyoruz.

Benim bildiğim kadarıyla rölantide de aşınıyor motor. Hatta soğuk iken rölantide daha fazla aşınıyor da günde sadece bir keze soğuk çalıştıkları düşünülürse o da fark yaratıyor olabilir.

İmkansız değil de mesela ben 50 küsür bin km boyunca en fazla 5-6 kere soğuk motorla 2500 devir üzerine çıkmışımdır da işi gücü daha yoğun olanlarda bu daha sık olabilir. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.