Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

ford rally


Ömer Efe ONUR

Önerilen Mesajlar

Focus2008.jpg

ford-focus-wrc-rally-car.jpg

Ford - 1998cc - I4 Duratec S2000

Dört silindir / 16 valf

Cosworth elektronik motor kontrol sistemi

Güç: 280 PS @ 8000 dev/dak

Tork: 260 Nm @ 6500 dev/dak

Aktarma Organları: 4 Çeker. Xtrac 6ileri sıralı şanzıman

Süspansiyon: Reiger marka ön ve arka yükseklik ve sertlik ayarlı süspansiyon

Frenler: Toprak (ön ve arka): 4 pistona sahip Brembo marka yarış tipi kaliperler ve 330mm'lik hava soğutmalı diskler

Asfalt (ön ): 4 pistona sahip Brembo marka yarış tipi kaliperler ve 355mm'lik hava soğutmalı diskler

Asfalt (arka ): 4 pistona sahip Brembo marka yarış tipi kaliperler ve 300mm'lik hava soğutmalı diskler

Hidrolik elfreni.

Direksiyon: Tam sağ tam sol 1.5 tur hidrolik direksiyon sistemi

Jantlar: Toprak: OZ marka 7x15’’aluminyum

Asfalt: OZ marka 8 x 18’’ magnezyum

Ebatlar: Uzunluk: 3958mm.

Genişlik: 1820mm.

Dingil mesafesi: 2489mm.

Ağırlık: 1200kg minimum

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.