Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Ön Koltuk Kafalıkları Değişimi Hakkında


Murat Arık

Soru

Arkdaşlar 2012 Focus 3 aracım var. İmzamda yazılı olan araç.

 

Aracı teslim alalı henüz 1 sene bile olmadı. Ön koltuk kafalıklarına ait nikelajlı demir çubukların görürnen kısımlarında matlaşma oldu. Koltuk içlerinde kalan, görünmeyen kısımlardaki metal çubuklar gayet güzel ve parlak durumda. Ancak görünür durumdaki kısımlar matlaştı.

 

Yaklaşık 1 ay önce servise gittim. Problemi kabul ettiler. Fotoları çekip otosandan onay beklediler. Otosan değişimi kabul etmedi. İlk olarak würth'ün bir ilacı ile düzeltme yapmayı deneyeceklerini belirttiler. Kızsamda ve düzeleceğine hiç inanmasam da mecburen kabul ettim. Uygulama bitti ve güzel görünüyordu.

 

Fakat bir ayı bulmadı ki yine matlaşma oldu. Yine servise gittim. Yine değişim onayı gelmediğini ve tekrar ilaçlı uygulama yapılması gerektiği bilgisini verdiler.

 

Bende müşteri hizmetlerini aradım ve durumdan şikayetimi belirttim. Değişimin neden yapılmadığını, ilaçlı uygulamanın çok kısa ömrü olduğunu söyledim. Müşteri hizmetleri temsilcisi yine aynı uygulamanın olması gerektiğini ve değişim yapılamadığını, belki yeni uygulamadan sonra değişim onayının gelebileceğini belirtti.

 

Ne yapabilirim. Şikayetlerimizi Müşteri Temsilcilerine yapıp birşey elde edemiyorsak kime gidebiliriz.

 

Fikirlerinizi veya tecrübelerinizi yazabilirseniz memnun olurum. Şimdiden teşekkürler...

Murat Arık tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Direksiyon kenarındaki parlak kısımların ve koltuk başlarındaki demirlerin matlaştığını,solduğunu duyunca ya da 3-5 bin km deki araçta fitil değiştiğini duyunca inanın yeni aldığım araçtan soğuyorum. Sıfır alıp 10 yıl kullandığım Corolla aracımda ne sararıp solma , ne fitil değişimi, ne aks keçesi değişimi ( bu parçanın ne olduğunu bile forumda öğrendim), ne sürücü koltuğunda en ufak boyutta gıcırtı ( ki bu da 2 haftalık aracımda başıma geldi serviste yağlattım ama geçici bir çözüm gibi geldi bana) yaşadım.Eski aracımda kesinlikle en ufak bir modifikasyon bile yapmadım. Fabrika çıkışı neyse satarken de aynen sattım. 10 yıllık kullanımdan sonra araçta sadece direksiyonda belirgin bir yıpranma meydana gelmişti.Debriyaj baskı balata setini bile 130.000 km de değiştim. Bunun dışında yağ ve filtre değişiminden başka bir şey yapmadım. Hatta aracın 3. yılından itibaren tüm bakımlarını sanayide yaptım. Servise bile uğramadım. Aracımı sattıktan sonra tekrar sıfır Corolla alacakken Focus almaya 2 sebepten dolayı karar verdim: 1- Güzel iç ve dış tasarımı  2-   1.0 Motor alıp lpg derdiyle uğraşmama isteği. Ama yukarıda yazdığım ve forumda rastladığım sorunları görünce bildiğinden şaşmamak gerektiğini bir kez daha anladım. Şu an için aracımdan memnunum ve umarım ciddi bir sorunla karşılaşmam ve yanılırım bu düşüncemde. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Direksiyon kenarındaki parlak kısımların ve koltuk başlarındaki demirlerin matlaştığını,solduğunu duyunca ya da 3-5 bin km deki araçta fitil değiştiğini duyunca inanın yeni aldığım araçtan soğuyorum. Sıfır alıp 10 yıl kullandığım Corolla aracımda ne sararıp solma , ne fitil değişimi, ne aks keçesi değişimi ( bu parçanın ne olduğunu bile forumda öğrendim), ne sürücü koltuğunda en ufak boyutta gıcırtı ( ki bu da 2 haftalık aracımda başıma geldi serviste yağlattım ama geçici bir çözüm gibi geldi bana) yaşadım.Eski aracımda kesinlikle en ufak bir modifikasyon bile yapmadım. Fabrika çıkışı neyse satarken de aynen sattım. 10 yıllık kullanımdan sonra araçta sadece direksiyonda belirgin bir yıpranma meydana gelmişti.Debriyaj baskı balata setini bile 130.000 km de değiştim. Bunun dışında yağ ve filtre değişiminden başka bir şey yapmadım. Hatta aracın 3. yılından itibaren tüm bakımlarını sanayide yaptım. Servise bile uğramadım. Aracımı sattıktan sonra tekrar sıfır Corolla alacakken Focus almaya 2 sebepten dolayı karar verdim: 1- Güzel iç ve dış tasarımı  2-   1.0 Motor alıp lpg derdiyle uğraşmama isteği. Ama yukarıda yazdığım ve forumda rastladığım sorunları görünce bildiğinden şaşmamak gerektiğini bir kez daha anladım. Şu an için aracımdan memnunum ve umarım ciddi bir sorunla karşılaşmam ve yanılırım bu düşüncemde. 

 

Corolla gibi zevksiz araçtan çıkmış bulunuyorsunuz, tebrikler.

Birşeyi de unutmayın yıllar geçiyor ve maaliyet kaygısı artıyor. Bakın 2013 model corollaya ne dandik malzemeler var gözünüz ile görün.. 

 

Bu tür karşılaştırmalar sadece duygusal kalacak kimilerinin gözünde ben gibi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.