Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Ön Koltuk Kafalıkları Değişimi Hakkında


Murat Arık

Soru

Arkdaşlar 2012 Focus 3 aracım var. İmzamda yazılı olan araç.

 

Aracı teslim alalı henüz 1 sene bile olmadı. Ön koltuk kafalıklarına ait nikelajlı demir çubukların görürnen kısımlarında matlaşma oldu. Koltuk içlerinde kalan, görünmeyen kısımlardaki metal çubuklar gayet güzel ve parlak durumda. Ancak görünür durumdaki kısımlar matlaştı.

 

Yaklaşık 1 ay önce servise gittim. Problemi kabul ettiler. Fotoları çekip otosandan onay beklediler. Otosan değişimi kabul etmedi. İlk olarak würth'ün bir ilacı ile düzeltme yapmayı deneyeceklerini belirttiler. Kızsamda ve düzeleceğine hiç inanmasam da mecburen kabul ettim. Uygulama bitti ve güzel görünüyordu.

 

Fakat bir ayı bulmadı ki yine matlaşma oldu. Yine servise gittim. Yine değişim onayı gelmediğini ve tekrar ilaçlı uygulama yapılması gerektiği bilgisini verdiler.

 

Bende müşteri hizmetlerini aradım ve durumdan şikayetimi belirttim. Değişimin neden yapılmadığını, ilaçlı uygulamanın çok kısa ömrü olduğunu söyledim. Müşteri hizmetleri temsilcisi yine aynı uygulamanın olması gerektiğini ve değişim yapılamadığını, belki yeni uygulamadan sonra değişim onayının gelebileceğini belirtti.

 

Ne yapabilirim. Şikayetlerimizi Müşteri Temsilcilerine yapıp birşey elde edemiyorsak kime gidebiliriz.

 

Fikirlerinizi veya tecrübelerinizi yazabilirseniz memnun olurum. Şimdiden teşekkürler...

Murat Arık tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Benim totalde 4 kez serviste parlatma işlemi yapıldı. Otosan bu uygulamaya daha ne kadar direnecek merak ediyorum. Hoş çok da umurlarında olduğunu sanmıyorum. Değişimi onaylamıyorlar. Yapılan işlem sonuç vermiyor. Alışmak en güzeli sanırım :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Degisseler bile cok gecmeden eski hallerine geri donecekleri icin bence otosanin yaptigi mantikli.

Aslinda yapilmasi gereken o metallerin hammaddesinin degistirilmesi. Onu da ford yapacak. Otosandan sonra isteyecegiz.:)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

makyajlı kasada değişeceğini de zannetmiyorum. fabrikanın elindeki o stok bitmeden değişim işi yaş :( fabrika yeni üretim kafalıklara geçtiğini nasıl biliriz oda uzmanlık sorusu işte. en güzeli sanayide parlatma-kaplama işini iyi yapan bir usta bulmak.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Arkadaşlar merhaba benimde aracın  ön koltuk kafalıklarında  krom kaplamalarda sorun var. Bugün Ford  müşteri hizmetlerini aradığımda servise götürmemi  ve servisin  göndereceği bilgi formuna göre değişim yapılıp yapılmayacağına karar vereceklermiş. Ben de bir koltuk firması çalışanı olarak  Focus'ların başlık üreticisi olan firma İspanya da ki Vindcorr  fabrikası ciddi anlamda  başlık  krom kaplam tedarikinde sıkıntıları var  ben firma ile görüştüğümde   hatayı kabul ediyorlar , fakat  bunun Ford Türkiye tarafından  talep edilmesi gerekiyor. Bu arada tüm arkadaşlardan ricam Sağ yolcu koltuğunu n alt tarafını kontrol etmesi  sol koltuk komple siyah boyanmış iken sağ koltuk tam  boyalı olmayan koltuk görebilirsiniz. Bunun içinde müşteri şikayeti oluşturulabilir. bu bölgede de paslanma görmeniz muhtemel dir

post-5207-0-33309600-1384282081.jpg

post-5207-0-49077300-1384282101.jpg

post-5207-0-30410600-1384282102.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Arkadaşlar merhaba benimde aracın  ön koltuk kafalıklarında  krom kaplamalarda sorun var. Bugün Ford  müşteri hizmetlerini aradığımda servise götürmemi  ve servisin  göndereceği bilgi formuna göre değişim yapılıp yapılmayacağına karar vereceklermiş. Ben de bir koltuk firması çalışanı olarak  Focus'ların başlık üreticisi olan firma İspanya da ki Vindcorr  fabrikası ciddi anlamda  başlık  krom kaplam tedarikinde sıkıntıları var  ben firma ile görüştüğümde   hatayı kabul ediyorlar , fakat  bunun Ford Türkiye tarafından  talep edilmesi gerekiyor. Bu arada tüm arkadaşlardan ricam Sağ yolcu koltuğunu n alt tarafını kontrol etmesi  sol koltuk komple siyah boyanmış iken sağ koltuk tam  boyalı olmayan koltuk görebilirsiniz. Bunun içinde müşteri şikayeti oluşturulabilir. bu bölgede de paslanma görmeniz muhtemel dir

Arkadaşlar bu hafta sonu Ford Otosan'ın isteği ile  başlıklara  parlata işlemi ve test yapıldı .Servisin yetkili ustası   değişim talebinde bulunacağını ve bu tarz paslanmanın normal olmadığını  rapor ederek Otosan'ın cevabını bekler  durumdayım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Otosan ile görüşmemde "kullanımına engel olmadığından" artık değişim yapılmadığını söylediler. Değişselerde aynısı oluyor çünkü. Ford o kısmı bir parlak olmayan bir metaldende üretebilirdi. Pas var mı ? Yok. Sadece kararıyor matlaşıyor. Aslında dedikleri doğru, o mekanizmanın çalışmasına engel değil, satılırkende krom kaplı kafalık boruları diye satılmadı. Oksijenle temas ettiği için zamanla kararması normal der ki birebir dedi bana Otosan yetkilisi, işin içinden çıktılar. 85 model araçlarda bile parlıyor orası bunu Otosanda biliyor.

O cidden ufak bir sorun. Bence önemli olan bijon kapaklarının zamanla düşmesi, ses yapması en önemlisi düşüp bijon anahtarı ile açılamaz hale gelip, patlak lastiği değiştirememek !!! Heleki gece yarısı... Bu bijonları bile değiştirmediler Otosan'a sitem etmeme rağmen. Bende sattım, noter satış kağıdının fotoğrafını ve sırf bu sorun yüzünden sattığımı belirten bir metin ile Otosan'a yolladım. Belki dank eder.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

"kullanımına engel olmadığından" artık değişim yapılmadığını söylediler. Değişselerde aynısı oluyor çünkü

 

 

Otosanın bu söylediği çok mantıksız hafta sonu servise gittim bijonların bazılarının kapakları düşmüştü ve servis yenileriyle değiştirdi.

Bu da kullanıma engel olan bir durum değil sadece göze hoş görünmüyor tıpkı koltuk kafalıkları gibi

Demekki insanlar düşen bijonları garantiden değiştirmeye başlarsa bir süre sonra otosan bunlarıda kullanıma engel değil diye değiştirmeyecek

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Otosanın bu söylediği çok mantıksız hafta sonu servise gittim bijonların bazılarının kapakları düşmüştü ve servis yenileriyle değiştirdi.

Bu da kullanıma engel olan bir durum değil sadece göze hoş görünmüyor tıpkı koltuk kafalıkları gibi

Demekki insanlar düşen bijonları garantiden değiştirmeye başlarsa bir süre sonra otosan bunlarıda kullanıma engel değil diye değiştirmeyecek

aksine büyük bir engel, Çağlarında yazdığı gibi kapağı düşmüş bijonu araçla gelen bijon anahtarıyla açamazsınız. Böyle bir durumda lastik patlarsa yolda kaldınız demektir.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

aksine büyük bir engel, Çağlarında yazdığı gibi kapağı düşmüş bijonu araçla gelen bijon anahtarıyla açamazsınız. Böyle bir durumda lastik patlarsa yolda kaldınız demektir.

 

Buna hiç dikkat etmemiştim

Teşekkürler

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Arkadaşlar  yapmış olduğum başvuru sonucun ön iki adet başlık komple ve  ön yolcu koltuğu alt subasman değiştirildi. lütfen sizde verdiğiniz paranın karşılığını almak için değişim talebinde bulunun. Özellikle ön koltuk altında kalan  subasman denilen kısımda yer alan boruda paslanma vardı değişim için gelen parçada  benzer durum yani boyasız olma problemi vardı fakat servis isteğim dahilinde  boyasız olan boru kısmını boyatarak  değişimi gerçekleştirdi. Bu arada iyi bir şey  sırt karkasında  günümüz teknolojisinin en iyi kaynak yöntemi olan lazer kaynak kullanılmış   bunun için ayrıca   Ford'a teşekkür  ederim hep yermek olmaz değil mi biraz da şımartmak lazım :öp:

post-5207-0-03255600-1388099133.jpg

post-5207-0-64339700-1388099133_thumb.jp

post-5207-0-17588600-1388099134.jpg

post-5207-0-57114100-1388099552.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.