Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Tourneo Connect Tüm Teknik Detaylar Ve Motorları Burada


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Diğer Transit başlıklarımızda verdiğimiz detayları tekrar etmeden. Tourneo Modelinin Özelliklerini Açıklıyoruz.
 
Genelde Ailelere göre üretilen model olan Tourneo modeli Transit'lere göre lüks ve konforludur.
 
(Yazıları net ve büyük görmek için bir kere tıklayınız)
 
Karoser Özellikleri
 
post-1-0-10558400-1373626996_thumb.png
post-1-0-49262600-1373626998_thumb.png
 
TDCİ Motorların Güç Grafiği
 
75 PS
post-1-0-77685900-1373626978_thumb.png
 
95 PS
post-1-0-82510500-1373626980_thumb.png
 
115 PS
post-1-0-41449700-1373626983_thumb.png
 
 
Tüketim ve Performans Değerleri
 
post-1-0-30303600-1373627001_thumb.png

6 ileri vitesli modeller için ara hızlanma değeri normal iken 5 ileri vitesli araçların ara hızlanma değerleri tam anlamıyla net bilgi vermemektedir.Bilgilerinize.

 

Ağırlıklar

 

post-1-0-54355100-1373628306_thumb.png

 

Boyutlar
 
post-1-0-20863500-1373626987_thumb.png
 
Bagaj Alanı
 
post-1-0-12876100-1373626985_thumb.png
 
Motor Detayları
 
post-1-0-93744700-1373626989_thumb.png
post-1-0-26892500-1373626993_thumb.png
 
Tourneo Ailesi

Tourneo-Family-011.jpg


Tourneo-Connect-01.jpg


Grand Modeli : : :yeah:
Tourneo-Connect-03.jpg

Tourneo-Connect-05.jpg

Tourneo-Connect-02.jpg

İç Mekan

Tourneo-Connect-04.jpg

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

fakat arkada makas olduğu için sert olan bir araçtı eskileri. Yenisinin daha iyi yol tutacağını düşünüyorum. Birde bağımsız helezon koymuşlarsa güncel donanımlarla bu araç çok tutar yine sınıfının lideri olur.
 

 

Yukarda var ama türkçe değil herkes öğrensin :D 

 

Bu modelde eskisinde bulunan yaprak yay tasarım yerine, benzersiz bir torsiyon çubuklu arka süspansiyon sistemi var. Konfor ve Sürüş Dinamiği açısından daha iyiymiş.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

Bizde 2011 model conncect var glx .Focustan inip ona binince attan inip eşeğe binmiş gibi oluyorum.Direksiyon ,debriyaj pedalları aşırı sert .Yalıtım diye bişey yok arka tekerlerde süspansiyon yerine makas yaylar var.En küçük tümsekte boşsanız hoplar durur..Fordun en özentisiz en konforsuz aracı diyebilirim.Yeniledikleri iyi oldu..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.