Jump to content

'Yola Focusla'tıkla yazmaya başla

Fotoğraf yarışması için tıklayınız

  • Duyurular

    • Yakup Çağatay

      Görünmeyen Resimler - Imgur ve PhotoBucket   06-08-2015

      Türkiye'de i.imgur adresi engellemiş durumdadır, bu sorunu çözmek için ilk etapta öncelikli konuları yenilemeye başladık. Şu an görmek için yapmanız gereken basit bir DNS değişikliğidir; Google dns gibi 8.8.4.4 NOT: Bu sadece imgur'a yüklenen fotoğraflar için geçerlidir. PhotoBucket da diğer sitelerde görüntülemesini kapattı. Gözükmeyen bir resim/foto gördüğünüzde lütfen RAPOR düğmesini kullanarak bizlere bildiriniz eğer mümkünse görünür hale getireceğiz. İlginize Teşekkürler.
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • ×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Restore formatting

      Only 75 emoticons maximum are allowed.

    ×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

    ×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Benzer Konular

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ailemin bizzat yaşadığı durumdur. Haberim olduğu gibi durumu anladım ama iş işten geçmişti. Aman bizde olmaz demeyin ben de diyordum ama yaşandı işte  (Ekran görüntüleri, fotolar aşağıda). Bu olay sonrası, BİZZAT tekrar sipariş geçtim tüm süreci birebir yaşadığım için anlatmaktayım.
       
      Özet: Size telefonda güven vererek, ürün satıyorlar; paranızı yollarken açıklama kısmına ürün hakkında yazı yazmanızı istemiyorlar.
       
      Adamlar nasıl işlem yapıyor?
       
      - Piyasa fiyatından çok da aşağıda olmayan fiyat çekiyorlar ki şüphe uyandırmasın (%10-%15-%20 gibi)
      - Aaaa ne kadar güzel, ucuzmuş diyorsunuz haliyle.
      - Sipariş formunu dolduruyorsunuz, sözde sözleşmeyi onaylıyorsunuz. (Aşağıda ekran görüntüleri mevcut)
      - Sözleşmede ne ürün, ne isim, ne şirket ne de banka bilgileri yer almaktadır.
      - Ayrıca bu alışveriş sitelerinde üyelik sistemi yok -basit Wordpress siteleri- yani sipariş geçmişiniz yok, sipariş numarası, sözleşme gibi şeyler de maile yollanmıyor. Özetle ürün aldığınıza dair bir kanıt yok elinizde. (eğer pc'nizde sürekli video kaydı yoksa vs.)
      - Sipariş sonrası telefon ile aranırsınız veya yukardakileri yapmadan siz arayıp sipariş vermek istersiniz. 
      - Eğer onlar ararsa; "ABC bey/hanım sipariş geçmişsiniz bilgi ve banka bilgisi için ulaştım." diyorlar.
      - Hızlı hızlı açıklamalar yapıyorlar, ürünün "Türkiye garantili olduğu adınıza faturalandırılmış olduğu" söyleniyor. "Ödemeyi internetten veya bankamatiklerden yapabilirsin" der ve açıklama kısmında "tc kimlik no ve isim" yazılmasını iletiyorlar.
      - Alıcı sorar "Açıklama kısmına ürünün adını yazmam gerekmez mi?" diye veya sormadan tamam der bu şekilde yollar ücretini.
      - Eğer sorarsanız ki ben sordum (sözde siparişimde). Satıcı: "Hayır", "Sistemiminiz faturayı otomatik kesiyor, eğer yazarsanız faturada saçma şeyler yazmış olur garantide sorun yaşarsın ama istersen yaz" der.
      - Alıcı bundan çekinir ve sadece tc kimlik/isim yazar ve parayı yollar veya dediğim gibi bunu sorgulamaz direkt dediğini yapar (bizim yaşadığımız gibi)
      - Satın aldığınız! ürün hemen listeden kaldırılıyor (telefon görüşmesinden sonra), eğer başarılı olunursa geri gelmiyor, satın alım gerçekleşmezse ürün geri geliyor.
      - Şimdi her şey bitti, doğru ürünün teslimatı kaldı sadece.
      - Satıcı Aras kargo (vb.) ile BİR ürün yolluyor. (Aşağıda sitedeki telefonuyla birlikte yollanmış, etiket mevcut)
      - Bu ürün ya aldığınız malın çok çok daha düşük değerinde olur (bizim ve şikayetlerdeki gibi) veya bozuk olur (bkz: eski şikayetler), özetle istediğiniz ürün değildir.
      - Tek ulaşım aracınız olan telefondan ararsınız "Bana istediğim ürün gelmedi veya bozuk"
      - Satıcı, kusura bakmayın yanlışlık olmuş der ve geri yollamanızı ister. (Bkz: Eski şikayetler ve ben)
      - Alıcı, ürünü yollar. (Ben yollamadım tabii ki henüz)
      - Artık alıcının elinde ne ürün vardır ne de para. Para iade edilmez, telefonlarımıza bakılmaz. Bakılsa dahi ukala tavırlarla cevap verilir suratınıza telefon kapatılır. 
       
      Geçmiş olsun.
       
      Bu adamların en az 20 tane sitesi var ve bunlar sürekli değişiyor, keza banka ismi de öyle. Bu şekilde onlarca (belki binlerce) kişi mağdur vaziyette.
       
      Buyrun diğer şikayetler ve internet siteleri
      https://www.sikayetvar.com/dogus-akademi-yayincilik
      https://www.sikayetvar.com/cimricom-haksiz-kazanc-yapan-siteleri-listeliyor
      https://www.sikayetvar.com/cimricom-uzerinden-yasanan-magduriyet-para-iadem-yapilmadi
      https://www.sikayetvar.com/macbooknotebookcom (Şu an kapattıkları eski mekandan şikayetler)
       
      Bu telefonlara ait tüm sitelerden kesinlikle alışveriş yapmamanızı öneriyorum. Elimden geldiği kadar bu insanları takip edip sürekli buradan yayınlayacağım.
       
      0216 671 98 99
      0530 498 56 56
      www.Kampanya444.com
      www.sifirurunler.com
      www.sifirtelefonlar.com
      Doğuş (Akademi) Yayıncılık Ltd.Şti.  
       
      Google'a çıksın diye yazıyorum bunları.
      Sürekli değiştiği için site isimleri şikayet çıkmıyor haliyle, aramızda böyle sitelerden alışveriş yapanlar yoktur diye umuyorum. 
       
       
      Gelen SMS (Banka bilgisi)

       
      Gelen Ürün (Sıfırı ~1380 lira, outlet ~1100 lira)

       
      İstenen ürün bu: Asus m32cd-k-tr026t i5 7400 Nvdıa gtx1050 win 10) ve liste fiyatı 2868 tl idi pazarlıkla 2750 tl yaptı. (Dediğim gibi listeden kaldırıyorlar sattıktan sonra)
      İşte Google'dan ön bellek hali (dediğim gibi siliyor hemen satış sonrası) neyseki buradan silinmiyor hemen.

       

       
      Normalde Piyasa fiyatı (Yani %10 daha ucuza vermiş oluyordu ürünü)

       
      Dekont
       

      Barkod ve Kargo


       
       
       
      Sipariş Ekranı

       
      Sözde sözleşme (Dediğim gibi size yollanmıyor, sadece yazılmış olsun diye yazılmış siteye, size gelse dahi içeriği boş olacaktır, çünkü telefonda söylenen şu "Satış Sözleşmemiz sitemizde ekli zaten")
      Dikkat ederseniz önemli yerler boş veya .... ile doldurulmuş, yani bir anlam teşkil etmiyor.

       
      Bu telefon numaralarının yazılı olduğu diğer sitelerden birkaçı (Alt tarafı tıkla açılsın liste)
       
       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Annem, mevcut çamaşır makinası bozulunca (Arçelik Orbital) gidiyor Trabzon'a ve bu ürünü alıyor. (5 para etmez kurutmalı Samsung Çamaşır Makinası!)
       
      28.05.2017 (PAZAR) tarihinde kurutma özellikli çamaşır makinesi, ''5 yıllık garantisi var'' diyerek ürünün satışı gerçekleştirilmiş.
      Ürün üzerinde de 3+2 garanti ibaresi mevcutmuş.
      Trabzon Forum AVM'de yer alan Samsung Yaşarlar Beyaz Eşya'dan satın alındı ve 'mevcut makinam arızalı, hemen yollayın' ifadesiyle ilgili satış yerinden ayrıldı. Adresimiz ise Artvin sahili malum. (154km - 2 saat)
      Satıcı, 'ürünü o tarafa araç dolunca sevkiyat yapıyoruz' demiş, daha fazla bilgi verilmemiş.
      Sevkiyatı 02.06.2017'de (CUMA) yolluyoruz demişler (Bkz alt görsel) ama ayın 3'ünde (CUMARTESİ) yolladılar (bkz alt görsel). 
      Kurulum için de burada yetkili servisi derhal eve getirterek aynı gün kurulum yapıldı. Gelen arkadaş da haliyle ''Garantini sadece 3 yıl'' demiş sebebi ise Haziran ayına sarkan kurulum.
       
      Telefonla aramış annem Samsung'u konuşmuşlar 'yok efendin kurulum o kampanya size 5 yıl yapmıyoruz' vs denmiş. Ben eve gelince haberim oldu bu durumdan. Tekrar canlı destekten, sosyal medayadan şurdan buradan yazdım, size ulaşacağız denilmesine rağmen 2-3 gün aramadılar tekrar yazdım bu sefer CEO'ya ilet kısmında da.
       
      Gelen cevap yine aynı , olay ile hiçbir açıklamada bulunmadan aynı prosedür; 
       

       
      Sonuç olarak 5 yılın üzerine ekstra garanti alacaktık onu da almıyoruz. Böyle ahlaksız iki kurum karşısında boşuna para ödemek olacak bana göre. Makinanın motoru zaten 10 yıl garantili. Yapacakları bu basit şeyden bile erinen, bayinin hatasına tek söz etmeyen SAMSUNG utansın. Rakiplerinin kampanyaları da hep satın alınan tarihle alakalı ek garanti verirlen bu çakallar kuruluma yaslamış kendini  Bu arada Artvin'de yetkili satıcı yok ya Rize'ye ya da Trabzona gitmek zorundasın. Yasal olarak yapacak bir şey de yok, bilgi vermek istedim sağda solda ürün alırken bu uyarıları sorarsınız.
       
      5 para etmeyen ürün bu!
      http://www.hepsiburada.com/samsung-wd90k6410ow-a-enerji-sinifi-9-kg-yikama-6-kg-kurutma-kapasiteli-camasir-makinesi-p-HBV000003UA7Z
       
      Kampanya görseli

       
      Satın alım, sevk ve kurulum bilgileri
       

    • Yazan: Olcay Sert
      Merhaba arkadaşlar daha önce kullanıp memnun kaldığım bi uygulamadan bahsedeyim
      https://sikayet.btk.gov.tr
       
      BTK'nın bu şekilde çalışacağı aklıma gelmezdi
       
       
       
      sorunun çözülmesini telefonda ne kadar anlattıysam olmadı ama şikayet yollayınca 48 saat olmadan problemim çözüldü.
       
      Şikayet edebilmek için önce üye oluyorsunuz sonra ilgili listeden seçip devam ediyorsunuz aşağıda da son şikayetim var bakalım ne diyecekler
       

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Kurallarını kabul etmiş olursunuz.