Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Focus Bakım Süreleri, Kapsamı ve İşçilik (Bakım Paylaşımı Değil)


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

ewet arkadaşlar konunun tam anlamıyla üzerine düştüm ve ford otosanla görüştüm 135.bin km 9 yıl  dediler. sonra tekarar bursa sönmez koçu aradım. Sönmez koç bana triger değişiminin 9 yıl olayı focus 4 kasalar için geçerli 3 kasalar için geçerli değil sizin 4 yıl dedi. sonra tekrar ford otosanı aradım anlattım bana böyle dediler dedim. Tekrar plakamı isteyip detaylı baktılar 9 yıl olduğunu söyledir. Buradan anlaşılacağı üzere servisin tamamen para tuzağına çekme politikası öne çıkıyor. Ama benim kafamdaki soru işaretleri gitti artık. Belki 9 yıl değil ama 7 yıl falan değiştirmem artık. Saygılarımla...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

28 dakika önce, Serdar Duman yazdı:

ewet arkadaşlar konunun tam anlamıyla üzerine düştüm ve ford otosanla görüştüm 135.bin km 9 yıl  dediler. sonra tekarar bursa sönmez koçu aradım. Sönmez koç bana triger değişiminin 9 yıl olayı focus 4 kasalar için geçerli 3 kasalar için geçerli değil sizin 4 yıl dedi. sonra tekrar ford otosanı aradım anlattım bana böyle dediler dedim. Tekrar plakamı isteyip detaylı baktılar 9 yıl olduğunu söyledir. Buradan anlaşılacağı üzere servisin tamamen para tuzağına çekme politikası öne çıkıyor. Ama benim kafamdaki soru işaretleri gitti artık. Belki 9 yıl değil ama 7 yıl falan değiştirmem artık. Saygılarımla...

Yani bu konuda kaç tane açıklamalı ve kanıtlı mesaj yazdığımı hatırlamıyorum, ama demek ki insanları ikna etmek kolay değil. 

Gözünüz aydın madem. 

İkna olmuşsunuz nihayetinde...

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Valla konuyu hortlatmak istemem ama 444 3 673 nolu telefondan aradılar bu sabah. Ford Otosandan 2019 yılı öncesi araçlarda triger değişim zamanı 135.000 km 4 yıl diye bilgi verdiler. 9 yıl 2019 modeller için geçerli dediler.  sadece bana gelen telefona istinaden yazıyorum buraya.bilginiz olsun.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

34 dakika önce, Serdar Duman yazdı:

Valla konuyu hortlatmak istemem ama 444 3 673 nolu telefondan aradılar bu sabah. Ford Otosandan 2019 yılı öncesi araçlarda triger değişim zamanı 135.000 km 4 yıl diye bilgi verdiler. 9 yıl 2019 modeller için geçerli dediler.  sadece bana gelen telefona istinaden yazıyorum buraya.bilginiz olsun.

Bu saçmalıkları dikkate almayın. 

Bir konu ancak bu kadar bulandırılabilir ve kötü yönetilebilir. 

Otosan'ı gönülden kutluyorum. 

Vatandaşı aptal yerine koyma politikasından nasibini almış görünüyorlar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

19 dakika önce, Cem Boneval yazdı:

Bu saçmalıkları dikkate almayın. 

Bir konu ancak bu kadar bulandırılabilir ve kötü yönetilebilir. 

Otosan'ı gönülden kutluyorum. 

Vatandaşı aptal yerine koyma politikasından nasibini almış görünüyorlar.

Cem Abi sana güveniyorum, yemişim otosanı ? 2011 kasım fabrika çıkışlı 95bin km de trigerden sorun çıkarsa gelirim Antalyaya ? 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 dakika önce, Onur Sezgin yazdı:

Cem Abi sana güveniyorum, yemişim otosanı ? 2011 kasım fabrika çıkışlı 95bin km de trigerden sorun çıkarsa gelirim Antalyaya ? 

Ankara üzeri git. Bana uğra da ilk ben zopalıyım seni. Cem abiye bişey kalmasın.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sadece triger değişim süresi konusunda oluşturdukları bulanıklık bile son kullanıcıyı pek de umursamadıkları hissini oluşturuyor.

 

Babadan bu yana Ford kullanıcısı olarak çoğunlukla kendimi neden Ford kullanmaya devam ediyorum derken bulduğum durumlar yaşıyorum. Satış deneyimi, servis deneyimi, distribütör (Otosan) deneyimi (gerek getirilen araçların konfigürasyonu, gerekse garanti ve triger değişim süresi gibi konulardaki yaklaşımları)...

Kerem Bozdoğan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, Kerem Bozdoğan yazdı:

Sadece triger değişim süresi konusunda oluşturdukları bulanıklık bile son kullanıcıyı pek de umursamadıkları hissini oluşturuyor.

 

Babadan bu yana Ford kullanıcısı olarak çoğunlukla kendimi neden Ford kullanmaya devam ediyorum derken bulduğum durumlar yaşıyorum. Satış deneyimi, servis deneyimi, distribütör (Otosan) deneyimi (gerek getirilen araçların konfigürasyonu, gerekse garanti ve triger değişim süresi gibi konulardaki yaklaşımları)...

Bu çok da net konu değil çünkü tüm o listelerde 4/9 ibaresi vardı ve gerçekten belli bir tarihten sonra eklendi bu haliyle yapılan açıklama bana garip gelmiyor bu sebeple şahsen hep pdf’e yönlendiriyorum sen ne anlarsan o diye çünkü geçmiş araçları 9 yapıldı diye net bir ibare hiç olmadı. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

17 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Bu çok da net konu değil çünkü tüm o listelerde 4/9 ibaresi vardı ve gerçekten belli bir tarihten sonra eklendi bu haliyle yapılan açıklama bana garip gelmiyor bu sebeple şahsen hep pdf’e yönlendiriyorum sen ne anlarsan o diye çünkü geçmiş araçları 9 yapıldı diye net bir ibare hiç olmadı. 

Net 9 yıl olmadı hiç evet ama tam da bu zaten bu konudaki problem. 

 

Çıkıp şu şu model şu yıllar x yıl, sonrası y yıl diyen, değişkenlik göstermeyen, yorumu kullanıcıya bırakmayıp konuyu anlaşılır kılan net bir duruş olmadı otosan tarafında. Ve bu olmayış, yılı neye göre belirlediklerindeki samimiyeti de kaybettiriyor. Ticari beklentilerle mi yıl belirliyorlar? Dedirtiyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

48 dakika önce, Kerem Bozdoğan yazdı:

Net 9 yıl olmadı hiç evet ama tam da bu zaten bu konudaki problem. 

 

Çıkıp şu şu model şu yıllar x yıl, sonrası y yıl diyen, değişkenlik göstermeyen, yorumu kullanıcıya bırakmayıp konuyu anlaşılır kılan net bir duruş olmadı otosan tarafında. Ve bu olmayış, yılı neye göre belirlediklerindeki samimiyeti de kaybettiriyor. Ticari beklentilerle mi yıl belirliyorlar? Dedirtiyor.

Benim mantığıma göre şöyle olmalı yani böyle anlardım kendi aracım olsa, arabayı  aldığım yıl/dönemde durum ne ise ben ondan meshulum tıpkı garanti gibi. Aksi durumda açıklama yapmak gerekirdi bence de, bu sebeple ekstra bir şey denilmemiş olabilir. Etik veya yasal olarak bir hatayı bilerek yapacaklarını düşünmüyorum. Servislerin de hepsinin 4 diye belirtmesi aslında bir direktifin olduğunu yani müşterinin bakım yaptıracağı servisten net bilgiyi alabileceği  yorumu yapılabilir. 

Ticari mi? Bence %100. Ayrıca yeni araçların bakım aralıkları Avrupa’da arttı ama Türkiye’de bunlarda değişiklik olmadı tıpkı triger gibi bunun farkına varınca ses çıkartacağız o zamana kadar daha erken bakım yaptırmaya devam edeceğiz ? 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.