Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Mıknatıslı Motor Yağı Tapası Ve Yağ Filtresi Mıknatısı


Özer Öztürk

Önerilen Mesajlar

HY007.jpg

 

377801237_o.jpg

 

Bundan kullanan oldu mu?

 

Ben Toyota için olanından yapmıştım. Motor revizyonu yaptırırsam ilk başlarda (rodaj) çok metal talaşı çıkar diye düşünüyordum. 

 

Sonra amcamın aracının bakımında ona kullandılar. Onun da daha bakımı gelmediği için birşeyler toplamış mı bilemiyorum. 

 

Bence mıknatıslı tapadansa filtreye mıknatıs takmak daha mantıklı. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

eskiden sıfır araç alınca 3 veya 5 bin sonra gelin yağı değiştirelim derlerdi..metal tozu için..ama artık demiyorlar..

filtrenin kendiside o tutma işini yapıyordur sanırım..

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben gittim ve istiyorsanız yapalım demelerini bekledim 5000 civarında. İnatla gerek yok 15.000 bakımına bekleriz dediler. Rodaj üzerine okuduğum o kadar şeye rağmen servisi dinledim vardır bir bildikleri diye.

Sadece kontrol yaptılar.

Mertcan Çelik tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

mıknatıslı tapa kullanmışlar focus 3 te,   15.000 bakıma kadar özelliğini zamanla yitiriyormuş,
Neodyum mıknatıslar belli bir sıcaklıktan sonra özelliğini yitiriyor. Ben karterin altında bu kadar sıcaklık olmaz belki diye düşünmüştüm.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Otomatik Mesaj

Bu konu, "Focus GarajıFocus IIIModifiyeMekanik & Motor" kategorisinden "Otomobiller HakkındaTeknik ve Faydalı BilgilerMotor" kategorisine taşınmıştır.

Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım.

Saygılarımızla,

Focus Club Tr Yönetimi

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 5 ay sonra...

Karter tıpaları genellikle mıknatıslıdır. Ve yağ değişimi sırasında sökülen tıpadan,yapışmış toz partikülleri çıkar. Yani işe yarıyor her ne kadar FİLTRE olsa bile.

 

Her yağ değişiminde tıpanın değişmesi önerilir. Hem diş sıyırma ihtimalini düşürmek için hemde mıknatısın yenilenmiş olması için.

 

Filtre etrafına takılanı görmedim bilmiyorum. Ama karterlerin tabanınında komple mıknatıslanma etkisi yaratsalar diye düşünmedim değil.Yağ değişimlerinde tersine etki yaratılarak mıknatıslama kaybolacak ve dipteki metal tozları süzülecek :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.