Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Hangi Karoseri Tipini (Sedan - Hb) Seçtiniz Ve Neden?


Cem Boneval

Önerilen Mesajlar

Ailede bu zamana kadar hep connect ve passat vardı yıllardır içimde herzaman hb bir araç sahibi olmak vardı. Arabayı almak için gittiğimde titanium aytozu gri aracım için 60.000 tlye anlaşmıştım arabanın kredisi çıktı ve krediden kalan kısmı nakit yaptım ödemesini Cumartesi araya girdiği için plaka işlemi yetişmedi diye Pazartesi işlemi başlatacaktım daha sonra aklıma led far takıldı bayiye gittim bana cazip bir teklif sundu bayideki arkadaşım bu fırsatı kaçırma dedi 62 bin tlye ellerinde olan x-titanium beyaz sedan aracı 2000 tl farkla vereceğini söyleyince içimdeki hb sevdası başka bahara kaldı. Eşiminde içinde hem beyaz hem sedan varmış hb sevdam olduğu için söylememişti. Onada sürpriz oldu tabi ben alınca öğrendim içindeki aracın sedan ve beyaz olduğunu...

Şimdi birdaha alacak olsam siyah ve blazer mavi olursa hb beyazsa sedan :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

clio kötü bir araç değil. yıllarca kullandım. (sedan) ancak uzun yolda hangi hızda olursa olsun focus ile karşılaştırmak clio ya değil focusa haksızlık olur.  :)

Benim anlatmak istediğim de zaten Focus'la bile pek fark yoksa uzun yolda tercih sebebinin somut farkı, sebebi nedir onu merak etmekteyim :) .

 

 

Focus'un arka bagajı da skoda superB'ler gibi arka camla beraber açılsaydı  (tabi adamlar patentini almışlar)   çok daha kullanışlı olurdu, ağzı gerçekten dar.

Mondeo'nun bir alt kasasında dediğiniz şekilde çalışan bagaj mevcut benim bildiğim kadarıyla. Hatta eski arabamız Citroen C5'te de vardı. SuperB değişik ve daha mükemmel bir versiyonunu mu patentlemiş bilmiyorum da bu durumda patent kaynaklı olmasa gerek bunu sunmamalarının nedeni.
Mertcan Çelik tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Focus'un arka bagajı da skoda superB'ler gibi arka camla beraber açılsaydı  (tabi adamlar patentini almışlar)   çok daha kullanışlı olurdu, ağzı gerçekten dar.

 

Bunun adı liftback patent alması sorun değil parası ödenir ve kullanılır

 

Bakınız şuanki mondeo 5k :yeah: 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Daha önce kullandığım tüm araçlar sedandı. Focus'um da öyle. Alışkanlık diyen arkadaşlara katılıyorum fakat ben aracımı almak için gittiğimde hb ile sedanı karşılaştırdığımda, sedanı tercih ettim ve tercihimde bagaj hacmi çok büyük bir etken olmuştur. Köyde ikamet etmemden dolayı alışverişi yahut diğer işleri hafta sonu bir gün içerisinde halletmek gerekiyor(bagaj hacmi büyük olmalı). Memlekete gidilecekse özellikle çocukların olmak üzere eşyalar için geniş bir bagaj hacmi yine olmazsa olmaz. SW modellerin pek bana hitap ettiğini düşünmüyorum. Bu nedenlerden dolayı sedan araç daha cazip geliyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Benim anlatmak istediğim de zaten Focus'la bile pek fark yoksa uzun yolda tercih sebebinin somut farkı, sebebi nedir onu merak etmekteyim :) .

Benim söylemek istediğim iki araç arasındaki tek ortak yan ikiside varacağın yere götürür. Farklar ise şöyle: birisi 3,5 saatte diğeri 4 satte, biri daha konforlu, daha sessiz, daha güvenli. diğerinde nispeten bunlar daha az.  ciloda yan rüzgarlar ve karşıdan gelen büyük araçların rüzgarları oldukça etkiler ve bazen tedirgin eder. focusta bunlar yok veya çok daha az. motor gücü, yol tutuşu, frenler ve ağırlık c sınıfında belirgin daha iyidir. Bu nedenlerden b sınıfı araç insanı yoruyor. Focusla gittiğimde yorgunluk olmuyor.somut fark bunlardır ve b den c ye geçişimin nedenide budur. d ye geçmememin nedenide  c sınıfı aracın hem şehir içi hemde şehirler arası yolda gayet başarılı olmasıdır. birde d sınıfına göre hem ucuz hemde az yakar. senede 5-6 defada uzun yola çıkarım bagajıda tıka basa doldururum. buda sedan olmasının nedenidir.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Benim söylemek istediğim iki araç arasındaki tek ortak yan ikiside varacağın yere götürür. Farklar ise şöyle: birisi 3,5 saatte diğeri 4 satte, biri daha konforlu, daha sessiz, daha güvenli. diğerinde nispeten bunlar daha az.  ciloda yan rüzgarlar ve karşıdan gelen büyük araçların rüzgarları oldukça etkiler ve bazen tedirgin eder. focusta bunlar yok veya çok daha az. motor gücü, yol tutuşu, frenler ve ağırlık c sınıfında belirgin daha iyidir. Bu nedenlerden b sınıfı araç insanı yoruyor. Focusla gittiğimde yorgunluk olmuyor.somut fark bunlardır ve b den c ye geçişimin nedenide budur. d ye geçmememin nedenide  c sınıfı aracın hem şehir içi hemde şehirler arası yolda gayet başarılı olmasıdır. birde d sınıfına göre hem ucuz hemde az yakar. senede 5-6 defada uzun yola çıkarım bagajıda tıka basa doldururum. buda sedan olmasının nedenidir.

Biraz yordum sizi ama sonuçta benzer fikirlerde olduğumuzu anladım  :)  :yeah:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.