Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Ford B-Max


Mehmet

Önerilen Mesajlar

Abicim dünya o yöne koşuyor bunun amacı turbo motor yapıp,

emiyonu düşük tutmak tüketimi azaltmaktır..yakında atmosforikler tarih olacak özellikle küçük hacimler :smiley2k:

işte bu yüzden :naughty:

yakup abim bu dediklerin diyer araçlar içinde geçerliyse sorun yok ama focus'u bu derece düşürürlerde vayy halimize...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şuan vw 1.2 t kullanmaya başladı :) yani tüm o grup..herkes zamanla geçer..bunlar seçenek olacak yine 1.6 ve 2.0 olur :) ayrı mesele

eskidendi artık motor ismine göre güç..

1.6 araçtan 180 ps görmek eskiden hayaldi :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şuan vw 1.2 t kullanmaya başladı :) yani tüm o grup..herkes zamanla geçer..bunlar seçenek olacak yine 1.6 ve 2.0 olur :) ayrı mesele

eskidendi artık motor ismine göre güç..

1.6 araçtan 180 ps görmek eskiden hayaldi :)

1.0cc'de cok az abi yaa 1.3 felan gene kurtarıyor :D ama ford bu 1.0cc yide sağlam yapar inanıyorum ben

1.6 motora 180beygir koyduguna göre :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1.0cc'de cok az abi yaa 1.3 felan gene kurtarıyor :) ama ford bu 1.0cc yide sağlam yapar inanıyorum ben

1.6 motora 180beygir koyduguna göre :)

110 ve 140 ps diye bir rakam kalmış aklımda yine 2 seçenek

1.6 içinde 150 ve 182 var biliyorsun

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bize gelince, vergi dilimi ve az yakmasından çok tercih edilir ama büyük bi kesimde koskoca focusu 1,00 cc 3 silindir motor nasıl taşıyacak kağnı gibi gider o felan demeye başlar :)

Taşır abi merak etme BMW de 3 serisinin yeni kasasında 3 silindirli düşük hacimli aşırı beslemeli ünitelere yer verecek. Koskoca 3 serisi ve sloganı Saf sürüş keyfi olan marka

bosssun dediği gibi artık bol atmosferik hacim çok silindir sayısı yerinde düşük hacim azsilindir sayılı aşırı beslemeli olacak çoğu marka

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu açıdanda düşünülebilir.Ancak ben VW yöneticilerinin parayı diğer markalardan daha çok sevdiği düşüncesindeyim. Araçlarda gereksiz bir pahalılık söz konusu çünkü. Ama pahalı olmasına rağmen yinede tüm dünyada müşteri kitlesi yüksek olan bir firma. Bence teknolojik yatırımlarından ziyade ismini satıyor VW

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 8 ay sonra...
Misafir
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.