Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Neden Triger Değişiminde Zaman Peryodu Var?


fatih kose

Soru

avrupada bu değerler çok daha uzunmuş örn. 150000 km yada 10 yıl gibi

bir de şu var, eniştemin aracı mitsubishi lancer dün kitapçığını inceledik 80000 km de değiştirin diyor. süreden bahsetmiyor. demeki 80000 km ye ulaşmadığın sürece 30 yıl boyunca da kullansa değiştirmesine gerek yok

Sorum şu :

NEDEN ?

fatih kose tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 14 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

Malzemesi iklim koşullarından etkileniyor. Isı farkı ve nem etkilidir. Lastiklerde de bu şekilde kullanımömrü vardır. Kullanmasanızda belli bir yılı doldurunca hamuru bozuluyor. Ayrıca bayilerimiz uyanık, tüketiciyi koruyan devlet yok. Kısaca....

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Kayış'ın ömrü olduğu için.

Yani focus kayışın ömrü 5 yılken mitsubishi kayışın ömrü 30 yıl. Bu kadar teknoloji farkı olması anormal değil mi?

Ayrıca az para da değil bin lira

fatih kose tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Ben lisedeyken JanSport çantalar vardı 30 yıl garantili o geldi aklımda :kıhkıh: . (Baktım belki o da japondur diye amerikan çıktı)

Servislerin para kazanmak ile parçanın Türkiye şartlarındaki tahmini ömrüne göre belirlenmiş rakam olması muhtemel. Tabi 30 yılda 80 bini geçmemek için yılda 2700 km yapmak lazım o da koleksiyoncu işi bence.

Son detay da kimsenin 30 yıl bekleyip bir sorun var mı diye test etmeyecek olması olabilir. 30 yıl sonra triger hala plastik mi olur hatta triger mi olur o da bilinmez.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bu gün alternatif bir ford servisine gittim yetkili değil ama çalışanları yetkili servisten ayrılıp burada çalışmakta. Yani kendimce güvenilirler.

 

-Triger seti değiştirmek için 75 000 km de geleyim dedim ve set için işçilik dahil fiyat nedir ona göre tedbirli geleyim dedim orijinal ford logolu diye ısrar ettim ve 270 TL dediler. Bu fiyat normal midir?

 

- Galiba devirdaim de de sorun var gırc die hefif hafif ses yapıyor daha önce başına böyle birşey gelen forumdaşım var mıdır? Paylaşımlarını almak için rica etsem.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

bizde neden kayış
Kayış daha sessiz, daha ucuz, daha verimli (hafif olduğu için) ve zincir gibi yağlanması gerekmiyor.

 

Kauçuğun zamanla esnekliğini ve dayanıklılığını kaybetmesi nedeniyle tüm kayışlar zaman ömürlüdür, genelde bu süre 6-10 yıl olarak verilir. Lancer konusunda da yanılıyorsunuz, değişim periyodu 6 yıldır, en azından Evo'larda öyle, 1.6'larda farklı olmasını beklemiyorum.

 

Daha önce yazılmış olsa da tekrarlayayım, daha sıcak, daha nemli, daha tozlu ortamlarda kullandığımız için Türkiye'de bakım aralıkları ABD ve Avrupa geneline göre daha kısa tutulmuştur. Bunda servislerin kazancını arttırmanın da bir faktör olması kuvvetle muhtemeldir, ancak üretici ile distribütör arasında mutabakat vardır.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Multijet motorlarda (en azından Opel Astra 1.3) zincir kullanılırken bizde neden kayış neden neden neden?

1.3 mj (hepsi) zincir 1.6 mj kayış :) nedenleri Cem abi yazmış ama aynı markanın ürünlerinde bile farkedebiliyor.

 

Hyundaide uzun zamandır zincir kullanıyor diye biliyorum.

Ozan Karsavuran tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.