Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

1,0 Eb Için Top Speed Denemesi


Guest Egemen Toksoy

Önerilen Mesajlar

Neden böyle savunma vari cevap yazdığını anlamak zor, 1.6 130 ps dci'ı gösterelim sana..Senin tabirinle el değil ayak bile sallar adam kapısını açıp.

TDCİ ile ekonomi yapmalısın hız değil :)

Ben kendi adıma son kez uyarı geçiyorum herkese:

9- Trafik kuralları dışı hareketlerden özendirici bir şekilde söz etmek, teşvik etmek, övgü ile bahsetmek yasaktır.

peki neden 1,0 eb tasarruf için yapılmadımı bu araç anatomisi(twin turbo) yüzünden performans sergilemiyor mu ??

madem bukadar sağlam performansı var karşılaştırmamız saçma ise e ozaman ne diye tasarruf sağladığı için alıyor millet bu aracı

şahsi kanaatim 1.0 eb motor prototip üretimden onaylanmış geliştirilmeye her türlü açık bakir bir motordur ford muhakkak bu motorun motor-şanzıman dengesini yeniden ayarlayacaktır beni tatmin etmedi

gelelim tdci a ekonomi yapmasının yanında diğer eşdeğer motorlu araçlara nazaran hatrı sayılır bir güçlülüğü mevcut zaten benim tabirle bu araç yürürmü yürür kardeşim bana basıncada tasarruf yapıp performans veren bir benzinli gösteremezssin(basmaktan kastım 120km/h ile giderken 4/100 litre/kmh yemesi) ya basar ya yakmaz benzinli araçlarda bu iki uç birbirlerinden çok uzak noktadadır herzaman.. dizelde ise bu iki uç benzinli araca nazaran yakındır birbirine hem basar hem az yakar

tepkim yok başarılı arabamı evet motor hacmine göre binek araçlara taş çıkartıyor fakat amacına uygunmu? bana göre henüz tamamlanmamış...

bu yüzden bu motora henüz ısınabilmiş değilim tedirginim çünkü ford bunu geçmişindede yapıyordu ecu ya versiyon güncellemesi çıkardığı motorun isminin son hecesini değiştirip tekrardan uyarlaması şahsen beni iddalı olan 1.0 da tedirginlik yarattı

bilindiği üzere aşırı atmosferik beslemeyle çalışan motorların bir çok organında titanium-demir karışımları kullanılır motorun dayanıklılığı çok önemlidir çünkü pistonların içinde kıyamet kopar ford titanium blok vidaları piston kolları vs. kullanacak bir seri üretim bandını maaliyet açısından kaldıramaz bakalım bu 1.0 eb ler bi 50-100 bin km yapsın cvt gearbox gibi bir sıkıntı çıkarmazssa daha tatmin edici ve cezbedici olabilir ama şu an değil

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.