Welcome to Focus Club Tr | Otomobil Severlerin Adresi

Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • Duyurular

    • Yakup Çağatay

      [ÖNEMLİ MUTLAKA OKUYUNUZ] Görünmeyen Resimler Hakkında   06-08-2015

      Devletimiz i.imgur adresini engellemiş bulunmakta, bu sorunu çözmek için ilk etapta öncelikli konuları yenilemeye başladık. Şuan görmek için yapmanız gereken basit bir DNS değişikliğidir. Google dns gibi 8.8.4.4  İlginize Teşekkürler. NOT: Bu sadece imgur'a yüklenen fotoğraflar için geçerlidir, diğerlerinde problem bulunmamaktadır.  
“ER-OL
Tevfik

Biraz da Gülelim :)

Akşam üzeri yaşanmıştır (kurgu değildir)

 

... arkadaşlardan biri elinde telefon ile tepemde belirir. 

Ben - Ne oldu?

Arkadaş - Müşteri bir şey soruyor, bilemedim de ...

Ben - ...pıFFF! ver konuşayım. Buyrun efendim ...

Müşteri - İyi günler, arkadaşa bir şey sordum ama bilemedi ... sizden bilgi alabilir miyim?

Ben - ...dinliyorum.

Müşteri - Geçen gün arkadaş ile ormana gittik, arabayı park ettik ... bir süre sonra onun telefonuna mesaj düştü.

Ben - ...ee?

Müşteri - Mesaj "arabanızı buraya park ettiniz!" diyordu.

Ben - ...ee?

Müşteri - Benim arabada da aynı özellik var mı? 

Ben - O telefonun özelliği efendim, Apple Store'dan indiriyorsunuz.

Müşteri - Arabanın değil yani ...

Ben - Hayır efendim ... hatta bakayım ... bir saniye ... ismi Find My Car

Müşteri - Emin misiniz?

Ben - Telefondan apple store'u açtım ve aplikasyona bakıyorum, yani evet ... eminim.

Müşteri - İhtiyacım olduğundan değil zaten, merak ettim de ...

Ben - Peki efendim

Müşteri - Yoksa ormanda ne işim var benim ...

Ben - Peki efendim

Müşteri - ...neyse, teşekkürler.

Ben - rica ede..... dıt-dııııt- dıt-dıııt

 

offf ya! 

14 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Akşam üzeri yaşanmıştır (kurgu değildir)
 
... arkadaşlardan biri elinde telefon ile tepemde belirir. 
Ben - Ne oldu?
Arkadaş - Müşteri bir şey soruyor, bilemedim de ...
Ben - ...pıFFF! ver konuşayım. Buyrun efendim ...
Müşteri - İyi günler, arkadaşa bir şey sordum ama bilemedi ... sizden bilgi alabilir miyim?
Ben - ...dinliyorum.
Müşteri - Geçen gün arkadaş ile ormana gittik, arabayı park ettik ... bir süre sonra onun telefonuna mesaj düştü.
Ben - ...ee?
Müşteri - Mesaj "arabanızı buraya park ettiniz!" diyordu.
Ben - ...ee?
Müşteri - Benim arabada da aynı özellik var mı? 
Ben - O telefonun özelliği efendim, Apple Store'dan indiriyorsunuz.
Müşteri - Arabanın değil yani ...
Ben - Hayır efendim ... hatta bakayım ... bir saniye ... ismi Find My Car
Müşteri - Emin misiniz?
Ben - Telefondan apple store'u açtım ve aplikasyona bakıyorum, yani evet ... eminim.
Müşteri - İhtiyacım olduğundan değil zaten, merak ettim de ...
Ben - Peki efendim
Müşteri - Yoksa ormanda ne işim var benim ...
Ben - Peki efendim
Müşteri - ...neyse, teşekkürler.
Ben - rica ede..... dıt-dııııt- dıt-dıııt
 
offf ya! 

Sakinligine hayran kaldım abi :)
1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Valla Kaan bey ne diyebilirriz ki :D Konuşmanın sonunu beklemeden kapattı mı bide? :ok ayıp. EE zaten bizim başımıza  ne gelirse meraktan gelir!!!!!

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
58 dakika önce, Kaan Yagizer yazdı:

Akşam üzeri yaşanmıştır (kurgu değildir)

 

... arkadaşlardan biri elinde telefon ile tepemde belirir. 

Ben - Ne oldu?

Arkadaş - Müşteri bir şey soruyor, bilemedim de ...

Ben - ...pıFFF! ver konuşayım. Buyrun efendim ...

Müşteri - İyi günler, arkadaşa bir şey sordum ama bilemedi ... sizden bilgi alabilir miyim?

Ben - ...dinliyorum.

Müşteri - Geçen gün arkadaş ile ormana gittik, arabayı park ettik ... bir süre sonra onun telefonuna mesaj düştü.

Ben - ...ee?

Müşteri - Mesaj "arabanızı buraya park ettiniz!" diyordu.

Ben - ...ee?

Müşteri - Benim arabada da aynı özellik var mı? 

Ben - O telefonun özelliği efendim, Apple Store'dan indiriyorsunuz.

Müşteri - Arabanın değil yani ...

Ben - Hayır efendim ... hatta bakayım ... bir saniye ... ismi Find My Car

Müşteri - Emin misiniz?

Ben - Telefondan apple store'u açtım ve aplikasyona bakıyorum, yani evet ... eminim.

Müşteri - İhtiyacım olduğundan değil zaten, merak ettim de ...

Ben - Peki efendim

Müşteri - Yoksa ormanda ne işim var benim ...

Ben - Peki efendim

Müşteri - ...neyse, teşekkürler.

Ben - rica ede..... dıt-dııııt- dıt-dıııt

 

offf ya! 

 

O amca bunu kapalı AVM parkında kullanmaya çalışmasın sakın :P 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Şimdi, Yakup Çağatay yazdı:

 

O amca bunu kapalı AVM parkında kullanmaya çalışmasın sakın :P 

 

Amca? .... "müşteri" dedim, amca olduğunu belirtmedim ki.

 

2 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
5 dakika önce, Kaan Yagizer yazdı:

 

Amca? .... "müşteri" dedim, amca olduğunu belirtmedim ki.

 

 

:D:zha: 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
 
Amca? .... "müşteri" dedim, amca olduğunu belirtmedim ki.
 

Kaan abi kızıl derili olarak doğsan senin ismin "Gözden yas getirirken sandalyeden düşüren " olurdu. Yada "Cay içerken ekrana püskürtüren"
1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

@Osman TürkolAbi Osmangazi Belediyesi asfalta tuz ekiyor galiba, bereketli olsun, yazın harmanı kaldırırsınız artık :D

 

 

4 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bizde bu bile yok. Belediye gelsin tuzlukla serpsin gene razıyız

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
12/6/2016 - 23:49 tarihinde, Servet Ö. yazdı:

Arkadaşın sigortalarını tam sıkmamışlar, temassızlık var.

 

 

 

Bu da windows versiyonu

 

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
4 saat önce, Süleyman Ünal yazdı:

@Osman TürkolAbi Osmangazi Belediyesi asfalta tuz ekiyor galiba, bereketli olsun, yazın harmanı kaldırırsınız artık :D

 

 

Süleyman,arkadaşı oraya tuzla oynasın diye koymuş olabilirler

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.


Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.


Giriş Yap


Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.