Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Ford Otosan Kocaeli Rallisi


Cem Boneval

Önerilen Mesajlar

Kısa adı KOSDER olan Kocaeli Otomobil Sporları Kulübü tarafından organize edilen ve Türkiye Ralli Şampiyonası 6. ayağı olan Ford Otosan Kocaeli Rallisi, 28-29 Temmuz tarihlerinde gerçekleştiriliyor.

11 yıldır olduğu gibi yine Ford Otosan ana sponsorluğunda Outlet Center İzmit ve Emex Otel katkıları ile organize edilecek olan yarış 2 gün boyunca büyük mücadelelere sahne olacak. 2 gün boyunca 12 özel etap geçecek ekeipler, toplamda 125 kilometresi özel etap olmak üzere 375,81 km. boyunca mücadele edecekler. Emex Otel’in ralli merkezi olarak kullanılacağı yarışa büyük bir katılım bekleniyor.

28 Temmuz Cumartesi günü saat 15:00’de Outlet Center İzmit’ten başlayacak rallinin ilk günü, Ford, Fiesta ve Otosan etaplarının ardından geçilecek olan Büyükşehir Belediyesi Seyirci Özel Etabı ile son bulacak. Otomobil severler Kocaeli Fuar Merkezi otoparkında özel olarak düzenlenen 2,80 km. uzunluğundaki seyirci özel etabında pilotların performanslarını yakından izleme şansı bulacaklar.

29 Temmuz Pazar sabah 09.30’dan itibaren yeniden direksiyon başına geçecek olan ekipleri, zorlu bir mücadele bekliyor olacak. Sırası ile Fiesta, Ford, Transit, ve Otosan etaplarını geçecek olan ekipler Kocaeli Fuar Merkezi Otoparkı’ndaki servis alanına gelerek araçlarının bakım ve ikmallerini gerçekleştirecekler. Ardından bu 4 etabı bir kez daha geçerek saat 18.19’den itibaren Outlet Center’daki finiş podyumuna ulaşacaklar.

Bu yarış öncesinde 2012 Türkiye Ralli Şampiyonası’nda Pegasus Racing’den Luca Rossetti 92.4 puanla lider durumda yer alırken, onu 70.6 puanla Team 47 Motorsports’dan Volkan Işık ve 63 puanla Castrol Ford Team Türkiye’den Yağız Avcı takip ediyor. Takımlar Şampiyonası’nda ise Pegasus Racing’in liderliği devam ederken, Castrol Ford Team Türkiye ikinci ve Team 47 Motorsports üçüncü sırada yer alıyor.

KOSDER Başkanı Ceyhun Yalçın büyük organizasyon öncesinde; “Bu sezon Türkiye Ralli Şampiyonası büyük çekişmeye sahne oluyor. Biz de bu heyecana yakışan bir yarış organize etmek istedik ve tüm hazırlıklarımızı tamamladık. Bize destek veren başta Ford Otosan olmak üzere Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Outlet Center İzmit ve Emex Otel’e teşekkür ederiz.” açıklamasını yaptı...

Castrol Ford Team Türkiye kendi evi Kocaeli’nde şampiyona liderliği hedefliyor

Ford Otosan Kocaeli Rallisi’nde podyumu hedefleyen Castrol Ford Team Türkiye, kendi evi Kocaeli’ndeki yarışta zafere ulaşarak Türkiye Ralli Şampiyonası’nda da liderliğe yükselmeyi hedefliyor.

Türkiye’de ralli sporunu uzun yıllardır kesintisiz destekleyen tek firma Ford Otosan, kendi evi olan Kocaeli’nde gerçekleştirilen rallinin aralıksız 11’inci kez ana sponsorluğunu üstleniyor. Kocaeli’nin hem ekonomisine hem de şehrin sportif, kültürel ve sosyal yaşantısında katkı yapmayı öncelik olarak belirleyen Ford Otosan, bu çerçevede motorsporları alanında da şehre öncülük etmeye devam ediyor.

Castrol Ford Team Türkiye, kendi evinde kazanıp liderliğe yükselmek istiyor

Bu yıl gerçekleştirilen 5 yarışta toplam 157 puan toplayan Castrol Ford Team Türkiye, kendi evinde gerçekleştirilecek Ford Otosan Kocaeli Rallisi’nde de Yağız Avcı-Bahadır Gücenmez ve Murat Bostancı-Onur Vatansever tarafından kullanılan iki adet Fiesta S2000 aracını ilk üçte tamamlayarak Türkiye Ralli Şampiyonası’nda liderliğine yükselmek istiyor.

Fiesta R2 ile Türkiye Ralli Şampiyonası İki Çeker Kupası Birinciliği’ne emin adımlarla ilerleyen ekip, Orhan Avcıoğlu-Burçin Korkmaz ve Emre Yurdakul-Burak Erdener ikilileri ile Ford Otosan Kocaeli Rallisi’nde klasmanlarında podyumu hedefliyor. Castrol Ford Team Türkiye, son yarışlarda elde ettiği yüksek finiş oranını sürdürerek dört otomobilini de ilk 10’da finişe ulaştırarak takımlar, pilotlar, gençler, S2000 ve Sınıf 6 klasmanlarında yüksek puanla yarışı tamamlamak istiyor.

Bostancı: Fiesta ve genç ekibimizden maksimum puan bekliyoruz

2011 yılında gerçekleştirilen Ford Otosan Kocaeli Rallisi’nde ilk iki sırayı elde ettiklerini hatırlatan Castrol Ford Team Türkiye Direktörü Serdar Bostancı, “Bu yıl da takım olarak öncelikli hedefimiz, iki Fiesta S2000 aracımızı da ilk iki sırada finişe ulaştırmak olacak. Pilotlarımız yılın en sıcak günlerine denk gelen Ford Otosan Kocaeli Rallisi’nde rakiplerinin yanı sıra sıcak hava koşullarıyla da mücadele edecekler. Ford Otosan Kocaeli Rallisi ile özdeşleşmiş olan uzun ve zorlu etaplarda araç içi hava sıcaklığı 60 derecelere kadar çıkabiliyor. Fiesta S2000 araçlarımızın başarısını iki çeker Fiesta R2 otomobillerimizin elde edecekleri klasman birinci ve ikincilikleriyle destekleyeceklerine eminiz. 28 Temmuz Cumartesi günü Kocaeli Belediyesi Fuar Merkezi Otoparkı’nda gerçekleştirilecek olan özel seyirci etabında kendi seyircimizin, coşku ve heyecanımıza ortak olacaklarına inanıyorum. Kendi evimizde kazanmak ve şampiyona liderliğine çıkmak istiyoruz,” dedi.

Luca Rosetti ve Burak Çukurova birer Skoda Fabia S2000, Yağız Avcı ve Mehmet Bostancı Fiesta S200, Volkan Işık ve Ercan Kazaz'ın Mini Cooper S2000 ile katılacağı yarışta hem usta sürücülerin hem güçlü markaların çekişmesine tanık olunacak.

Yakınlarda olanlar bu seyirliği kaçırmasın...

Güzergah haritası

harita.jpg

Adaha ayrıntılı bilgi için: http://www.kosder.org.tr/dokumanlar/

2012 Türkiye Ralli Şampiyonası

07-08 Nisan Ege Rallisi (Asfalt)

28-29 Nisan KYK Eskişehir Rallisi (Asfalt)

09-10 Haziran İstanbul Rallisi (Toprak)

07-08 Temmuz Uluslararası Boğaziçi Rallisi (Toprak)

28-29 Temmuz Ford Otosan Kocaeli Rallisi (Toprak)

25-26 Ağustos Hitit Rallisi (Toprak)

06-07 Ekim Yeşil Bursa Rallisi (Asfalt)

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

http://spor.milliyet...?ShowPageSkin=1

Bu haberi okuyunca nasıl yani dedim. :D

Ralli aracının arkasından gelen sivil polis aracı sellektör yaparak yarış otosunu durdurmuş. :D :D :D

Ümit Vaysaloğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ford Kendi Evinde Duble Yaptı

Türkiye Ralli Şampiyonası’nın 5. ayağı olan Ford Otosan Kocaeli Rallisi, Castrol Ford Team Türkiye’den Yağız Avcı-Bahadır Gücenmez ikilisinin liderliği ile sonuçlandı. Aynı takımdan Murat Bostancı-Onur Vatansever’in ikinci sırada tamamladığı KOSDER organizasyonda üçüncülüğü Bonus Parkur Racing’den Ercan Kazaz-Emire Cantürk elde etti...

Kısa adı KOSDER olan Kocaeli Otomobil Sporları Kulübü tarafından organize edilen ve Türkiye Ralli Şampiyonası 5. ayağı olan Ford Otosan Kocaeli Rallisi, 28-29 Temmuz tarihlerinde gerçekleştirildi. 11 yıldır olduğu gibi yine Ford Otosan ana sponsorluğunda Outlet Center İzmit, Toshiba ve Emex Otel katkıları ile organize edilen rallide, zirve mücadelesi büyük mücadelelere sahne oldu. 2 gün boyunca 12 özel etap geçen ekipler, toplamda 125 kilometresi özel etap olmak üzere 377,67 km. boyunca zaman ve rakiplerine karşı mücadele ettiler.

28 Temmuz Cumartesi günü saat 15:00’de Outlet Center İzmit’ten başlayacak rallinin ilk günü, Ford, Fiesta ve Otosan etaplarının ardından Büyükşehir Belediyesi Seyirci Özel Etabı ile son buldu. Yarışın ve şampiyonanın iddialı ekiplerinden Team 47 Motorsports adına yarışan Volkan Işık-Vedat Bostancı ikilisi, ikinci özel etapta mekanik arıza nedeni ile yarış dışı kaldı.

29 Temmuz Pazar sabah 09.30’dan itibaren yeniden direksiyon başına geçen ekipler, Fiesta, Ford, Transit ve Otosan etaplarını ikişer kez geçerek Outlet Center İzmit´te finiş podyumuna ulaştılar. İkinci gün yarış dışı kalan isimler arasında Türkiye Ralli Şampiyonası lideri Pegasus Racing ekibi Luca Rossetti-Matteo Chiarcossi de yer aldı. Mekanik arıza nedeni ile yarışa veda eden Rossetti, puan kaybıyla şampiyonadaki avantajını yitirmiş oldu.

Start alan 42 ekipten 24’ünün finişe ulaşabildiği organizasyon, Castrol Ford Team Türkiye takımından son 3 yılın Türkiye Ralli Şampiyonu Yağız Avcı-Bahadır Gücenmez ikilisinin liderliği ile sonuçlandı. Aynı takımdan Murat Bostancı-Onur Vatansever’in ikinci sırada tamamladığı Ford Otosan Kocaeli Rallisi’nde üçüncülüğü Bonus Parkur Racing’den Ercan Kazaz-Emire Cantürk elde etti... Sınıf 2 birincisi Yağız Avcı-Bahadır Gücenmez ikilisi olurken, sınıf 3’de Toksport adına Mitsubishi Lancer Evo IX ile yarışan Dağhan Ünlüdoğan-Aras Dinçer ikilisi birinciliği elde etti. Sınıf 5’de Neo Motorsport adına Renault Clio Ragnotti ile Adil Küçüksarı-Gürkal Menderes podyumun en üst basamağında yer alırken, Sınıf 6 ve İki Çeker klasmanı birincisi Castrol Ford Team Türkiye’den Orhan Avcıoğlu-Burçin Korkmaz ikilisi oldu. Sınıf 8’de Team 47 Motorsports’dan Özgür Gür-Güven Yeşil zafere ulaşırken Sınıf 9 birinciliğini de yine aynı takımdan Yiğit Alpaslan Timur-Efe Ersoy ikilisi elde etti. Genç pilotlar Birincisi Castrol Ford Team Türkiye’den Murat Bostancı, Genç Co-Pilotlar Birincisi Team 47 Motorsports’dan Efe Ersoy, Bayan Pilotlar Birincisi Pegasus Racing’den Simin Bıçakçıoğlu ve Bayan Co-Pilotlar Birincisi de Bonus Parkur Racing’den Emire Cantürk oldular. 30 yaş üzeri ralli otomobillerine açık historic klasmanında ise Engin Kap-Başar Yavuz birinci, Can Eroskay-Doğuş Gökay ikinci ve Kerem Üstünkaya-Özden Yılmaz üçüncü oldular.

Ayrıntılı sonuçlar için http://www.rallisonuc.com/

2012 Türkiye Ralli Şampiyonası Kısa adı ANOK olan Ankara Otomobil Sporları Kulübü’nün 25-26 Ağustos tarihlerinde Samsun’da düzenleyeceği Hitit Rallisi ile devam edecek.

2012 Türkiye Ralli Şampiyonası Puan Durumu

1. Yağız Avcı 95.9

2. Luca Rosetti 92.4

3. Ercan Kazaz 65.4

4. Murat Bostancı 64.2

5. Volkan Işık 63.0

2012 Türkiye Ralli TakımŞampiyonası Puan Durumu

1. Castrol Ford Team Türkiye 211.0

2. Pegasus Racing 173.6

3. Bonus Parkur Racing 95.6

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hayır polis otosu nasıl yakalamış ralli aracını :D :D Asıl merak ettiğim bu. :D :D :D

Ümit ralliler normal etap ve özel etap diye iki farklı kısımda koşulur, özel etaplar trafiğe kapalı ve güvenliğin sağlandığı hız yapılan bölümler iken normal etaplar özel etaplar arasında yer alan ve trafiğe açık alanlardır. Bu alanlarda tüm sürücüler için geçerli trafik kurallarına yarış araçları da uymak zorundadır, hız sınırlamaları da dahil.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ümit ralliler normal etap ve özel etap diye iki farklı kısımda koşulur, özel etaplar trafiğe kapalı ve güvenliğin sağlandığı hız yapılan bölümler iken normal etaplar özel etaplar arasında yer alan ve trafiğe açık alanlardır. Bu alanlarda tüm sürücüler için geçerli trafik kurallarına yarış araçları da uymak zorundadır, hız sınırlamaları da dahil.

Bunu bilmiyordum ama, yine de komik bir durum. Son zamanlarda okurken güldüğüm nadir haberlerden. :D Hem olay bakımından, hem de ralli aracını polisin sellektör yaparak durdurmuş olması bakımından. :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.