Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus3 76.000Km Ye Kadar Olan Tecrübelerim


Ali Keskin

Önerilen Mesajlar

Aynı fikirdeyim ;direk dizel partikül filtresiyle değil de ecuyla ilgisi var büyük ihtimal sorun yazılımsal.Ecu arıza var moduna alıyor kendini katalizör tıkalı gözüktüğü için turbo basıncını kısıyor.Turbo basıncını ölçün 1.2 barı geçemiyorsa dediğim gibidir.Servis ids e bağlasın direk otosanla bağlantı kursun işin içinden çıkamazsa.Partikül azizlikleri bunlar.

abi aynı şeyleri bende düşündüm araba resmen kendini korumaya alıyor ve turbo açtıktan kısa bir süre sonra resmen korumaya geçiyor.

partikül tıkalı olunca sanırım ecu arıza modunda komut veriyor ve arabayı engelliyor turbosuz kamyon gibi oluyor zaten :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

KSK desin mavişehirde turluyorsun benim oralarda olduğumu biliyorsun neden aramıyorsun yahu :)

Üstelik hanım yazlıkta bekarım; paso dışarlarda sürtüyom :D

itiraf ediyorum aklıma da geldi rahatsız etmeyim dedim ama kısa süre sonra gelicem yine söz ariyacağım bu sefer :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

arkadaşlar şimdi servisten geldim dpf temizlendi araba şimdi daha kötü :)) 2.vites te az yapıyordu şimdi bariz yapıyor :)

turbo basınç sensörü değişimi yapılacak cumartesiye gelirmiş.

eğer yine düzelmezse dpf değişimi isteyeceğim başka türlü olmayacak hatta turbo bile değişebilir.

gelişmelerden yine haberdar edeceğim herkesi.

bu arada dpf nin fiyatı 4-5bin tl civarındaymış bilginiz olsun.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Turbo basınç sensörü derken seleonid valve ı kastediyorsunuz sanırım.Ben bundan dolayı olduğunu zannetmiyorum elle kolay takılıp sökülebilen bir yerde başka bir aracınkini alıp taksınlar turbonun hortumunu da tutun elinizle zaten vakumdan da anlarsınız basınç düşüklüğünü.Otasan her servise dpf temizleme cihazı aldırttı temizlenebiliyor olması lazım ki anladığım kadarıyla uzun yol yapıyorsunuz dpf genelde sürekli şehir içi kullanan araçlarda sıkıntı yaratır.Dpf temizliğinde kullandıkları araç mOBydic 5530 .O cihazda % kaç tıkalı olduğu da görülebiliyor yarın gittiğinizde sorun bakalım ne kadarı takalı gözükmüş dpf test aşamasında.

Tonay Mete tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Turbo basınç sensörü derken seleonid valve ı kastediyorsunuz sanırım.Ben bundan dolayı olduğunu zannetmiyorum elle kolay takılıp sökülebilen bir yerde başka bir aracınkini alıp taksınlar turbonun hortumunu da tutun elinizle zaten vakumdan da anlarsınız basınç düşüklüğünü.Otasan her servise dpf temizleme cihazı aldırttı temizlenebiliyor olması lazım ki anladığım kadarıyla uzun yol yapıyorsunuz dpf genelde sürekli şehir içi kullanan araçlarda sıkıntı yaratır.Dpf temizliğinde kullandıkları araç mOBydic 5530 .O cihazda % kaç tıkalı olduğu da görülebiliyor yarın gittiğinizde sorun bakalım ne kadarı takalı gözükmüş dpf test aşamasında.

Tonay bir şey soracaktım.Şu an anlattığın konu ile uzun yolda sportif kullanmasakta bu temizlik olayı gerçekleşir mi?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir tanıdıkta A6 vardı. Arada bir 2-3 vitesde bağırttıra bağırtıra 15-20 km yol yapardı. Sürekli sorun yaşadığı için çözüm bunu bulmuştu :)

Engin Uzunoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Turbo basınç sensörü derken seleonid valve ı kastediyorsunuz sanırım.Ben bundan dolayı olduğunu zannetmiyorum elle kolay takılıp sökülebilen bir yerde başka bir aracınkini alıp taksınlar turbonun hortumunu da tutun elinizle zaten vakumdan da anlarsınız basınç düşüklüğünü.Otasan her servise dpf temizleme cihazı aldırttı temizlenebiliyor olması lazım ki anladığım kadarıyla uzun yol yapıyorsunuz dpf genelde sürekli şehir içi kullanan araçlarda sıkıntı yaratır.Dpf temizliğinde kullandıkları araç mOBydic 5530 .O cihazda % kaç tıkalı olduğu da görülebiliyor yarın gittiğinizde sorun bakalım ne kadarı takalı gözükmüş dpf test aşamasında.

şuan onların sözlerini dinliyorum dediklerine tamam diyorum ama yine sıkıntı düzelmesse ozaman sazı elime alacağım işte.çünkü en nefret ettiğim şey deneme tahtası olmak.

turbo basıncını sanırım ölçtüler ama ben o an içerde değildim.

eninde sonunda dpf değiştittiricem sanırım belkide sorun turboda çünkü turbo resmen devreden çıkarmış gibi bir kesilme var arabada be bunu sadece 3.000 devirden sonra yapıyor.işin ilginç kısmıda 6.viteste sorun yapmıyor yada ben mi yanıldım bilmiyorum 5.vites te tıkandığında devirve hız yükselmeyi bıraktığı anda 6 ya atıyorum deli gibi hızlnamaya başlıyor araba :).

derken 160-170 lere geliyor.

bu arada önceden çok rahat 205 gören araba şuan 190 a zor geliyor.

yokuş aşağı biraz zorladım ancak ozaman 200 biraz geçti.

cumartesi günü parça gelicekmiş bi değiştirsenler bakalım ozaman ne olacak.ben düzelceğine inanmıyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.