Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus 2 TDCI vs Caddy 1.9 105 TDI


Önerilen Mesajlar

Son sürat verileri o aracın yapableceği maksimum hızdan ziyade motora zarar vermeden gidebileceği maksimum hız olarak düşünülmelidir ancak 0-100km7s akselerasyon aynen görüldüğü gibidir.

Buna göre Focus sürücü hatası ya da mekanik sorunlar vb olmadıkca Caddy i geçer, ki sayısız kez geçmişliğim vardır.

Annemin dizel Palio suyla yakın arkadaşımın Caddy si ile her zaman kafa kafaya kalkardık, Focus la Palio yu kıyaslarsanız sonuca da erişmiş olursunuz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

E39 5.20 0 kalkıştan 200 km hıza kadar beni geçemedi.

2011 octavia 1,6 tdi 120-210 arası roll kafa kafaya

Benim de Focus umla benzer birçok kapışmam oldu, hatta mod sonrası eski kasa A6 2.5 TDI larla otobanda kafa kafaya gider olmuştuk.

Focus u sattığım arkadaş patronunun 170hp lik A6 TDI ıyla kendisine yolda çok zor yetişiğini ve iş yerinde trip attığını söyledi geçenlerde :kıhkıh:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Burda bir arkadaşım var 2007 model 1.9 tdi Caddy aldılar. Şahinden inip caddye binice bizim arkadaş ''uçak bu, araba değil'' gibisinden laflar ediyordu :kıhkıh: Kastamonu küçük bir yer müsait bir yol yok :) 1 ay önce C.tesi akşamı Çevreyolu denen inişli çıkışlı hafif virajlı bir yol var yaklaşık 12 km. Işıklarda durduk yeşil yandı ve kalktık ben 2 sn civarında geç kalktım ama 2. vitesin sonunda yakaladım 3. vitese başa baş girdik overboost olduğundan dolayı 30nm lik tork kendini hissettirdi gerçekten :) 120 ye kadar 3-4 boy fark attım 4. viteste 150 de fark baya açılmıştı. Sonrasında bıraktık yenilgiyi kabullendi. Şimdide Fluence 1.5 dci 85 Hp ye kafa tutuyor ama çekişmeli olacak gibi :) Cmax tdci ve focus 1.6 derseniz 100 hp de olsa belli olmaz ama benzinli alabilir :) İş şoförde bitiyor. Kazasız belasız sürüşler. Korkmana gerek yok :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Konuda ismi geçen araçların hepsini F2 tdci malup eder. ancak tabiiki pilotaj hatalarıda önemli

Ancak denemelerin gece geç saatte nispeten boş ve düzgün bir yolda yapılması sizin ve trafikteki diğer sürücülerin sağlığı açısından daha faydalı olacaktır.

Unutmayın ki trafikte yalnız değiliz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tdci birçok benzinliyi de alır ancak aktarmayı çok iyi kullanmak lazım yoksa benzinliyle özellikle 1. viteste geride kalmaktan kurtulamaz.

1. vites bitene yakın yarım debriyajla ayırma yaparken turboyu doldurup pedalı bırakmak gerekir o zaman araba şaha kalkıyor, aynını benzinli yapsa da neredeyse yarısı kadar az olan torku yüzünden işe yaramayacaktır.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2500-3000 rpm arası sabitle gazı. debriyajı çok hafif kavrama noktasının bir alt seviyesinde tut elfreni ile arabayı kasıntıda bırak. Devir düşmeye başladığında tekrar ilk sabitlediğin devire getir gaz ile.

Start geldiğinde debriyajı ve elfrenini bırak. Patinaj bitene kadar gaz pedalın sabit olsun. patinajın bittiği anda gazı kökle 4100 rpm de vitesleri büyüt.

Bu uygulamayı denedim çok farketti benim normal kaldırmam ile.Çünkü ben boğuyormuşum bi süre sonra.Yanıma 1.5CRDI getz geldi biliyorsunuz onlarda çok seri araç , hafif ve küçük.Kalkışta çok bastı mı bilmiyorum o an kendi aracıma odaklanmıştım ama bastığına eminim fakat nafile TDCI'nin dikiz aynasında gördüm adamı en son :P

herşey söförde biter. :kıhkıh:

Doğru diyorsunuz ama bu genelleme yapılmaz.sonuçta araba gitmiyorsa yapacak bişey yoktur :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir keresinde Tango yla Ogün ün dediği gibi 3topukla 1 de seri kalkıp orta devirlere doğru debriyaja yarım basıp direk 2 çektim ve gaza iyice asılıp turboyu doldurunca yarım kavramayı bıraktım; araç 1. vites ve 2 viteste hiç kesintisiz yeri kazıdı ve burun kısmı zigzaglar çizdi.

Bu tür atraksiyonlara tok olsam da midemin kaktığını hissetmiştim, tabi baskı balata ve lastiklerin validelerini çok mutlu ettiğimi de hissettim o yüzden bir kereye mahsus yaptım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.