Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus I Motor Uyarı Lambası & Rölanti Sorunu


Alper Arda Yazar

Soru

Merhabalar,

2001 Focus 2.0 benzinli aracımla cuma günü memlekete gitmiştim.Giderken hiçbir sorun yoktu.Daha sonra dönüş yolunda aracın 'Motor Kontrolü Uyarı Lambası' nın yandığını ve hiç sönmediğini gördüm.Aracın gidişinde,çekişinde hiçbir sorun yoktu.Hemen bir benzinliğe çektim.Aracın ön tarafından "fısss" diye sanki hava kaçırır gibi bir ses geliyordu.Ben ilk önce lastik hava kaçırıyor zannettim.Lastiği kontrol ettim,lastikte bir sorun yoktu.Sonra kaputu açtım.Triger bölümünün yakınlarından geliyordu bu ses.Ve rölantide araç öyle bir boğuluyor ki resmen istop edecekmiş gibi.Ama istop etmiyor.Ve sürekli olarak araç rölantide titriyor ve tekliyordu.Devir saatinde ve hararet göstergesinde değişiklik yok yani ideal yerlerinde.Biraz gaz verdiğimde titreme felan kesiliyor.Sürüş esnasında da başta belirttiğim gibi ne bir titreme,ne bir çekiş düşüklüğü yoktu.Sonra Ankara'da sürekli olarak gittiğim servisimi aradım.Ustaya durumu bildirdim.Aracı bilgisayara bağlamadan kesin bir şey diyemeyeceğini ancak büyük ihtimalle bujinin yakıtı tam olarak ememesinden böyle bir şey olacağını söyledi.Ve gönül rahatlığıyla yola devam edebileceğimi söyledi.Ve yola devam edip sağ salim evime geldim.Sizce sorunun kaynağı nedir? Ve daha önce böyle bir şeyle karşılaşan oldu mu ? Yardımlarınızı bekliyorum...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 2 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

Dediği gibi bir bilgisayara bağlanması lazım arızanın tam olarak nerden oluştuguna; dediği gibi bujilerde sıkıntı olabilir.25 lıra sıkışmış olabılır oraya..bılgısayardanda bağlanıp hafızadan silinir olur biter .Ben araba hararet yapmadıkca panik yapmam.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bujilerin iyi ateşlemesinden olsa performansı düşer,hissederdiniz. lpg varsa bundan kaynaklanan birşey olabilir. Rölantide belirsizlik daha çok akışmetre,lambda sondası gibi sensör arızalarıdan meydana geliyor.. Egzost sisteminede bakılmalı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.