Jump to content

2020 Ford Kuga Önerir Misiniz?


Sami Lale

Önerilen Mesajlar

Öncelikle tüm kuga kullanıcısı arkadaşlara iyi geceler diliyorum. 2.el 2020 Kuga alma aşamasındayım (focus 3 ten geçeceğim kısmetse) araçla ilgili kullanım detayları,dikkat etmem gereken ayrıntılar,çok ta öne çıkmamış artı ve eksileri nelerdir ? Misal focus 3 ten geçtiğim için yol tol tutuş,süspansiyon konforu ne durumda? kısacası bana verebileceğiniz her nüans/cevap için şimdiden teşekkürler.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Gürkan Çakıroğlu
5 dakika önce, Sami Lale yazdı:

kuga kullanıcısı arkadaşlara

Kugası olmayana akşamlar iyi değil mi 😂

Ama biz size Kuga öneririz, öncelikle sevgili admin @Yakup Çağatayın inceleme videosunu izlemenizi tavsiye ediyorum, sonrasında cevabını bulamadığınız sorular olursa bizler de memnuniyetle cevaplarız... İyi akşamlar bu arada 😎 

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Cenk Demirel

Verebilecegim en buyuk tavsiye st-line ile titanium donanimlarini ayri ayri surup denemeniz olur. Baskalari acisindan bir anlam teskil etmeyebilir ama spor suspansiyonlu versiyon ile normal suspansiyonlu versiyon arasindaki surus farkliliklari tercihler konusunda etkiliyeci olabilir. İkisini de deneyip karar vermenizde fayda var.

Cenk Demirel tarafından düzenlendi
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Adem Kazıl

3 ay 2017 kugayı ikame olarak kullandım o bile konfor olarak focusdan üstündü 2020 olanı dahada iyidir, yol tutuş segmenti olan araçlarla kıyaslamak lazım focus gibi değil yüksek bi araba sonuçta.

Adem Kazıl tarafından düzenlendi
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
çağlar çetinkaya

Sizin için performans önemli değilse alınabilir ST line donanım gayet güzel tercih olur ..İnternette birçok kuga incelemesi var onlarda size yardımcı olacaktır.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Benzer İçerikler

    • Yakup Çağatay
      Yazan: Yakup Çağatay
      Anahtarsız girişe sahip olan araba hırsızlığı sayısının artmasıyla mücadele etmek amacıyla Ford, Fiesta’nın uzaktan kumandasına bir uyku modu ekledi. 
       
      https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-anahtarsiz-girisli-araba-hackerlarina-karsi-savasiyor/
       
      Ford kumandanın içindeki yeni bir hareket sensörü, kumandanın 40 saniyeden uzun süre hareketsiz kaldığını tespit ediyor ve uyku modununa geçiyor ve böylelikle kumanda sinyal yaymayı kesiyor.
       
      Ford Fiesta ve Fiesta Van, yeni kumandaları standart olarak ekstra bir ücret ödemeden şu an sunuyor, Fiesta’nın ardından gelecek aydan itibaren Ford Focus üretimine de dahil olacak yeni kumandalar.
       
       


    • Yakup Çağatay
      Yazan: Yakup Çağatay
      Ford Kuga'nın incelemesini yapmaya çalıştım(k) :)) Uzunca ara geçince biraz zorlandım  Puma'yı daha iyi hazırlayacağım ?  Kuga için söylemeyi atladıklarımı da yazıyla daha sonra aktaracağım. 
      Keyifli seyirler, umarım faydası olur. 
       
       
    • Misafir
      Yazan: Misafir
      Focus 3 hakkında ilgili konu mevcut olduğundan, kuga için neden olmasın diye düşünerek konuyu açmak gereksinimi duydum.
       
       
      Piano black St Line jantlarını gümüş rengine boyatmış.

    • Yakup Çağatay
      Yazan: Yakup Çağatay
      Ford Kuga ön siparişi açıldı. İşte Türkiye donanım listesi.
       
      Tam liste: https://anasayfa.focusclubtr.com/2020-yeni-ford-kuga-turkiye-donanim-ve-fiyat-listesi/
       
      1.5 EcoBoost benzinli 120 ps 240 nm tork FWD 6 ileri manuel vites (Sadece Style donanım ile)
      1.5 EcoBlue dizel 120 ps 300 nm tork FWD 6 ileri manuel vites (Sadece Style donanım ile)
      1.5 EcoBlue dizel 120 ps 300 nm tork FWD 8 ileri tam otomatik vites (Tüm donanım seviyeleri ile)
      2.0 EcoBlue dizel 190 ps 400 nm tork AWD 8 ileri tam otomatik vites (Sadece Vignale donanım ile)
      2.5L Duratec PHEV 225 ps FWD CVT otomatik vites (Sadece ST-Line donanım ile) [Şarja takılabilir benzinli]
       
      Style - 1.5 EcoBoost Manuel 266.000 TL
      Style - 1.5 EcoBlue Otomatik 286.000 TL
      Titanium - 1.5 EcoBlue Otomatik 310.000 TL
      ST-Line - 1.5 EcoBlue Otomatik 344.000 TL
      ST-Line - 2.5L Benzin/Elektrik otomatik 779.300 TL
      Opsiyon fiyatları da linktedir.
       
      Benim gözüme çarpan anahtar donanımlar
       
      Style:
      LED Arka Farlar
      Ön Park Sensörler
      Arka Park Sensörleri
      2. Sıra Emniyet Kemeri Takip (Yol Bilgisayarı)
      İkincil çarpışma freni
      Şerit Takip Sistemi ve Şeritte Kalma Yardımcısı
      Çarpışma Önleme Yardımcısı
      E-Call Acil Durum Arama Yardımı (Ciddi bir kazadan sonra acil durum servislerini otomatik olarak arar.)
      Ford SYNC & 8” Renkli Dokunmatik Ekran
      4.2” Yol Bilgisayarı (Renkli)
      Anahtarsız Çalıştırma
      Kablosuz Şarj Ünitesi
      Elektrikli Park Freni
      2. Sıra Kayar koltuk
      Otomatik Tutunma Fonksiyonu
       
      Titanium:
      18” Alüminyum Alaşımlı Jantlar
      Geri Görüş Kamerası
      Açılabilir Panoramik Cam Tavan
      Aktif Park Asistanı
      12.3” Dijital Yol Bilgisayarı (Tam dijital)
      Ambiyans LED Işıklandırma
      Anahtarsız Giriş ve Çalıştırma Sistemi
      Trafik Levhası Tanıma Sistemi
       
      ST-Line:
      Ford Dinamik LED Ön Far Sistemi, Yansıma Önleyici Uzun Farlar ve Köşe Aydınlatma Fonksiyonu ile
      19” Alüminyum Alaşımlı Jantlar
      Renkli Fren Kaliperleri 
      Spor Süspansiyon
      Sürücü Dikkat Takip Sistemi
      Arka Kol Dayanağı ve Bardaklık
      4 Yönlü Elektrikli Sürücü
      B&O Premium Ses Sistemi
      Otomatik Yanan Uzun Far
      Göz Hizası Gösterge Paneli (Head-Up Display® / HUD)
       
      Vignale:
      Hafızalı Yan Aynalar
      20” Alüminyum Alaşımlı Jantlar
      Isıtmalı Ön Cam
      Akıllı Bagaj Kapağı
      Kör Nokta Uyarı Sistemi, Çapraz Trafik Uyarı Sistemi ile
      Vignale Tasarım Dikiş Detaylı Deri Direksiyon
      Isıtmalı Direksiyon
      Isıtmalı Ön / Arka koltuklar
      Vignale Deri Döşeme Koltuklar
       
      Titanium üzerine neler gelebiliyor?
       
      LED PAKETİ ve HUD : Ford Dinamik LED Ön Far Sistemi, Yansıma Önleyici Uzun Farlar ve Köşe Aydınlatma Fonksiyonu ile, LED Ön Sis Farları (Köşe Aydınlatma Fonksiyonu ile) ve Göz hizası gösterge paneli
      TEKNOLOJİ PAKETİ: 180 derece Ön Görüş Kamerası, Kapı Kenar Koruması, Dur& Kalk Özellikli Geliştirilmiş Adaptif Hız Kontrol Sistemi, Şerit Hizalama, Sürücü Dikkat Takip Sistemi, Çarpışma Önleme Yardımcısı, Gece Görüş, Mesafe Uyarı ve Yaya Algılama Özelliği ile, Acil Durum Manevra Destek Sistemi, Kör Nokta Uyarı Sistemi, Çapraz Trafik Uyarı Sistemi ile ve  Otomatik Yanan Uzun Far. [+9 donanım]
      KONFOR PAKETİ: Isıtmalı Ön Cam, Akıllı Bagaj Kapağı, Isıtmalı Direksiyon ve Isıtmalı Ön / Arka koltuklar.
      B&O Premium Ses Sistemi
       
      Jantlar Tasarımları

       
    • Eren Tan
      Yazan: Eren Tan
      2022 Model Kompakt Sınıf Araçlar Bazlı (Focus - Escape - Bronco Sport) Ford kompakt kamyoneti hakkında ne kadar bildiğim varsa yazacağım. Üstelik "Ford Authority" tarafından hazırlanan hayali taslak resmi eşliğinde...
       
      Hepimiz biliyorsunuz ki Maverick ismin kökeni 1970'li yıllara dayanmakta... 70'li yılların Maverick'i, aslında kompakt sınıf Coupé modelinden başka bir şey değil idi... Daha sonra o isim 1993 ile 2000 yılı arasında (yanılmadıysam Nissan Terrano II bazlı olarak) Avrupa'ya yerleşir. Son olarak Ford Maverick, 2001 ile 2006 yılları arasında üretilen Amerikalı Ford Escape bazlı olarak Avrupa'da satılır. Böylece Avrupa'da yerini Ford Kuga'ya devretmesiyle Maverick dönemi sona erir. Taa ki Maverick ismi, bu sene yeniden dirilinceye dek... 
       
      Kompakt sınıf kamyonet olarak geri dönecek olan yeni Ford Maverick; Focus, Escape (Kuga), kaba SUV kardeş Bronco Sport ve Escape'in Lincoln süslüsü Corsair ile aynı platformu paylaşacak. Yani kısacası, Ford C2 tabanına sahip olacak. Maverick, stil ve tasarım öğeleri konusunda yeni Bronco Sport ile paylaşacak. Hatta "Bronco Sport'un Pick-Up Versiyonu" olarak anmasak bayağı ayıp olabilir yani... ?
       
      Bilindik Escape (Kuga) tarzı araç tabanına ve yekpare şasesine rağmen, yumuşak hat ve köşelerle donatılmış kaba bir kamyonet olacak. Yani açıkçası, dik bir ön uç ve nispeten kutulu bir gövde gibi sağlam, erkeksi stiline sahip olacak. Ancak Pick-Up fanatiklerin kırıcı yanı yok da değil... Mesela Ranger ile F-150 ağabeyleri, üç farklı gövde (Tek kabin, 1.5 kabin ve çift kabin) seçeneklerine sahip. Fakat Maverick Pick-Up, ağabey kamyonetlerin aksine sadece çift kabin gövdesine sahip olacak. 
       
      Motor seçeneklerine geldiğimizde, iki farklı EcoBoost turbo benzinli seçeneklerine sahip olacak. Biri 3 silindirli 1.5 litrelik 182 HP gücüne sahip motor, diğeri ise 4 silindirli 2 litrelik 250 HP gücüne sahip motor... İki motora da sekiz ileri otomatik vites eşlik edecek iken; önden çeker sisteminin standart, akıllı dört çeker sisteminin isteğe bağlı olarak sunulması planlanıyor. 
       
      Zamanlama ile ilgili olarak, Ford Maverick'in 2021 yılının ikinci yarısında 2022 model olarak piyasaya sürülmesi bekleniyor. Muhtemelen Meksika'daki Ford Hermosillo tesislerinde Bronco Sport ile birlikte üretilecek. Olur da Kuzey Amerikalı Pick-Up fanatiklerin bir Ranger alacak kadar gücü olamayanlar varsa, Ford Maverick Pick-Up modeli aslında mantıklı bir seçenek... Şimdi o hayali taslak fotoğrafını da paylaşıyorum... 
       

       
      Bu tamamen hayali taslak çizimine sahip olsa da, bu taslaktan gerçekten hoşlandığımı itiraf etmeliyim. Ama tek ya da 1.5 kabinli Ranger'a yetişemeyenler için de Maverick tek ya da 1.5 kabinli versiyonlar üretilseydi... Abartmam gerekirse, belki 8 - 10 sene sonra o seçenekleri de üretirler. Ama öbür kabinli seçenekleri beklemek yerine Avrupa'ya gelişinin hayalini kurmaktayım. Çünkü Avrupalılar ne zaman çift kabinli Ranger'a ihtiyaçları duysa, aralarında maddi durumlardan ötürü yetişemeyenler de var. İşte bütün Dünya'da çift kabinli Ranger'a yetişemeyenler için harika bir seçenek olabilir! Umarım Maverick kamyonet Avrupa pazarlarına gelebilir ve o motorlara ilave olarak düşük güç bazlı 2 litrelik EcoBlue dizel motor da dahil olabilir... 
       
      Kaynak: FordAuthority
  • Bir arkadaşa söyle

    FocusClubTR.com'u seviyor musun? Hadi bir arkadaşa söyle!
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza çerezler yerleştirdik. Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.