Jump to content

Volkswagen Golf Mk8 Türkiye'de - Bayii İnceleme


Önerilen Mesajlar

Yakup Ç. A.

Hoş geldiniz.

Öncelikle şu mesaj ve sonrasında toplu fiyat bilgilerine ve ilk yorumlara erişebilirsiniz.

İki gün önce bayide ziyaret fırsatım oldu. Baz donanım hariç her üç donanım da mevcuttu. Impression-Life-Style-R-Line

Özetle %80 vergi dilimindeki Golflere bakacağız hep beraber. Genel anlamda her araç için 30k indirim mevcut.

 

Kadife kaplamalar Golf'te torpidoda gitmiş, kapı içlerinde var. 
A3'te torpidoda var kapı içlerinde yok.

Golf'te stepne yuvası halı kaplı A3'te çıplak. 

İşçilik sınıfında zirvede. 
Malzeme her zamanki gibi iyi, eskiye göre sert plastiklerin et kalınlığı azalmış, 1-2 mikro çaplı maliyet hesabı yapılan noktaları da var.

 

Impression donanımını göremediğim için, Life'a bakarken Impression ile karşılaştırma yapacağım. 

 

Öncelik Life donanımında. Bu donanım sadece hafif hibrit 1.0 eTSI 110ps ve 7-DSG ile satılmakta. 

 

Renk çok dikkat çekici, her zamanki gibi.  🙂 

Dışardan baktığımızda aslında 7. nesil ile çok da fark göremedim, çok ince detaylarda farklılıklar var. Kaput çizgisi belki biraz daha ilerlemiş olabilir, daha bi dik başlı diyebilirim. 

 

Vw Golf 8 Life Türkiye 8.jpg

 

Araya bazen donanımları da sıkıştıracağım 

“Welcome Light” yan aynalarda ve kapı kollarında dış ambiyans aydınlatması Life ile var, Impression ile yok.

Isıtmalı ön cam yıkama suyu nozülleri Life ile var, Impression ile yok.

 

LED farlar herkesin ince çizgisi 🙂 Ancak her LED beklentiyi karşılayamayabilir, test etmemiz lazım.

Impression ve Life donanımında merceksiz LED farlar mevcut. 

 

Eve geliş-evden çıkış fonksiyonu Life ile var, Impression ile yok.

Otomatik far yükseklik ayarı Life ile var, Impression ile yok.

Otomatik yanan kısa farlar Life ile var, Impression ile yok.

 

Vw Golf 8 Life Türkiye 1.jpg

 

LED stop lambaları ve sinyal lambaları Impression dahil standart geliyor.

 

Park mesafe sensörleri (ön/arka) ve Görsel park desteği  Life ile var, Impression ile yok.
Geri görüş kamerası Life ile var, Impression ile yok.

 

Vw Golf 8 Life Türkiye 7.jpg

 

Impression ve Life donanımında 205/55 R16 lastiklerle birlikte bu jant geliyor. Alt donanımlar için, tasarım bence OK. 

 

Vw Golf 8 Life Türkiye 2.jpg

 

 

Anahtarsız giriş sistemi Life ile var, Impression ile yok.

Yağmur sensörü Life ile var, Impression ile yok.
Hız sınırlayıcı ve Sabitleyici Life ile var, Impression ile yok.
Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası Life ile var, Impression ile yok.

 

Maalesef kapıyı açmıyorlar, bakabildiğimiz kadar iç mekandayız, bilgi alabildiğim kadarıyla bahsedeceğim.

 

Ön koltuklarda yükseklik ve bel destek ayarı Life ile var, Impression ile yok. 

10 inçlik dijital kadran Impression'da giriş özelliğine sahipken Life ve üstünde aynı kadran özelliklerine sahip. Farkını ben bilmiyorum, şimdilik. (Bakıp güncelleyeceğim satırı)

Ekran olarak opsiyon alınabilen "Discover Pro" alınmadığı sürece TÜM donanımlarda bu ekranları göreceğiz.

Kablosuz App-connect, sesli ve/veya sezgisel kontrol vb tüm özellikler bu opsiyon ile geliyor.

App-Connect ve kablosuz şarj pedi ise Life ile var, Impression ile yok. 

Isıtmalı deri direksiyon ve ön koltuklar Life ile var, Impression ile yok. 

 

Vw Golf 8 Life Türkiye 5.jpg

 

Klimatronik (3 bölgeli tam otomatik klima) ve arka klima kontrol ünitesi Life ile var, Impression ile yok.

Koltuk kumaşları bence güzel görünüyor, bi sıkıntısı olacağını sanmam ancak Impression ile daha da farklı geliyor. 

10 adet ambiyans aydınlatması Life ile var, Impression ile yok.

LED aydınlatmalı makyaj aynaları Life ile var, Impression ile yok. 

 

Vw Golf 8 Life Türkiye 4.jpg

 

Vw Golf 8 Life Türkiye 3.jpg

 

Arka kol desteği, bagaja ulaşma bölümü ve bagajda 12 V soket Life ile var, Impression ile yok. 

 

Vw Golf 8 Life Türkiye 6.jpg

 

Sıra Style donanımında.

Bu donanım şu an cam tavanlı geliyormuş genel olarak ama ilerde düzelir.  

 

Vw Golf 8 Style Türkiye 1.jpg

 

Vw Golf 8 Style Türkiye 12.jpg

 

Ön farlardan Volkswagen logosuna kadar uzanan dekoratif LED aydınlatma Style ve R-Line standart.

 

Vw Golf 8 Style Türkiye 2.jpg

 

Yan camların altında ve arka tamponda dekoratif krom çıtalar Style ve R-Line standart.

Egzoz formunda ilave krom çıtalar Style ve R-Line standart. Bu egzozmuş gibi tasarıma maalesef hala alışabilmiş değiliz muhtemele.  

 

Vw Golf 8 Style Türkiye 7.jpg

 

%65 karartılmış arka ve arka yan camlar Style ve R-Line standart.

“Side Assist” kör nokta uyarı sistemi Style ve R-Line standart.

 

Vw Golf 8 Style Türkiye 3.jpg

 

Style donanımında 225/45 R17 lastikler geliyor. Tasarım ise gerçekten vasat, canlıda daha da Polo gibi olmuş.

 

Vw Golf 8 Style Türkiye 4.jpg

 

Style ve R-Line ile LED “Performance” farlar ve LED gündüz sürüş farları mevcut. Kısa farlar mercekli uzaklar merceksiz gördüğünüz üzere. Muhtemelen ilk seriden daha iyi aydınlatma sunuyor. 

 

Vw Golf 8 Style Türkiye 8.jpg

 

Şuradaki metalin gözükmesini pek uygun göremedim. 

Katlanabilir yan aynalar Style ve R-Line standart.

 

Vw Golf 8 Style Türkiye 5.jpg

 

Göze batıyor bi tık.

Vw Golf 8 Style Türkiye 6.jpg

 

Ekranlar, dediğim gibi opsiyon alınmazsa hepsinde bu şekilde geliyor. 

30 renk ambiyans aydınlatması Style ve R-line ile standart.

 

Vw Golf 8 Style Türkiye 10.jpg

 

 

Vw Golf 8 Style Türkiye 13.jpg

 

Koltuklar nubuk-kumaş karışımı yapılmış. Her zamanki gibi kaliteli. 

Vw Golf 8 Style Türkiye 14.jpg

Vw Golf 8 Style Türkiye 15.jpg

 

Son olarak R-Line

 

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 3.jpg

 

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 15.jpg

 

“R-Line” özel tasarım ön ve arka tamponlar R-line ile standart.
Ön radyatör ızgarasında “R” logosu R-line ile standart.

Spor süspansiyon R-line ile standart.

 

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 10.jpg

 

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 9.jpg

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 20.jpg

 

Jantlar maalesef R-Line için fazla mütevazi. 225/45 R17 lastikler

 

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 8.jpg

 

Dinamik uzun far asistanı “Dynamic Light Assist” özelliğine sahip “IQ.LIGHT LED - Matrix” far sistemi opsiyon olarak mevcut bu araçta. Focus Mk4 ile opsiyon sunulan far sistemi buna ikame.

 

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 2.jpg

 

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 13.jpg

 

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 19.jpg

 

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 17.jpg

 

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 18.jpg

 

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 12.jpg

 

 

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 11.jpg

 

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 14.jpg

 

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 16.jpg

 

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 21.jpg

 

“R” logolu spor ön koltuklar, alüminyum pedallar ve siyah tavan döşemesi

 

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 22.jpg

 

Sürüş profil seçimi R-line ile standart.
Progresif direksiyon sistemi R-line ile standart.

 

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 23.jpg

 

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 7.jpg

 

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 6.jpg

 

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 5.jpg

 

Vw Golf 8 R-Line Türkiye 4.jpg

 

Sunulan Opsiyonlar

 

Head-up display

Elektrik ayarlı ergoActive koltuklar

“Discover Pro” Navigasyon sistemi (Kablosuz app-connect, sezgisel kullanım vb içerir)

Harman/Kardon ses sistemi 480W

Yarı otonom sürüş asistanı “Travel Assist”

Adaptif hız sabitleyici “ACC”

Ön bölge asistanı “Front Assist” (Yaya algılar)

Şerit Takip Asistanı “Lane Assist”

 

WhatsApp Image 2021-03-15 at 20.02.56.jpegWhatsApp Image 2021-03-16 at 20.12.12 (1).jpeg

 

 

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Okan Ali

Emeğine sağlik güzel bi incele olmuş.

 

Ben koltuk desenlerini beğenmedim birde

19.03.2021 - 03:09 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Life ile var, Impression ile yok. 

 Impression modelde yoktan ziyade, olan ne var 😄 😄

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Cenk Demirel

Canlı görmekte fayda var ama tasarımı hiç ilgi çekici veya heyecan verici değil. İç mekan da sıradan gözükse de gayet kaliteli ve derli toplu duruyor. Şahsen Focus'ta da buna benzer olmasını isterdim. Muhtemelen almak isteyeceğim tek donanımı R-Line olurdu. Zira spor süspansiyon, progresif direksiyon ve ekstra donanımlarıyla en alınası model benim için. Jantların tamamı kötü ama 205 55 16 ve 225 45 17 gibi çok güzel, kararında ve en kaliteli lastik modellerinin daha rahat alınabileceği bir lastik ebadı seçmiş olmaları güzel.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Yakup Ç. A.
58 dakika önce, Okan Ali yazdı:

Emeğine sağlik güzel bi incele olmuş.

 

Ben koltuk desenlerini beğenmedim birde

 Impression modelde yoktan ziyade, olan ne var 😄 😄

😄 Haklısın, yazıklarıma ek:  Bluetooth; önde çift, arkada çift C tipi USB girişi, deri direksiyon, ön kol dayama, tek bölgeli A/T AC, 

 

45 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

Canlı görmekte fayda var ama tasarımı hiç ilgi çekici veya heyecan verici değil. İç mekan da sıradan gözükse de gayet kaliteli ve derli toplu duruyor. Şahsen Focus'ta da buna benzer olmasını isterdim. Muhtemelen almak isteyeceğim tek donanımı R-Line olurdu. Zira spor süspansiyon, progresif direksiyon ve ekstra donanımlarıyla en alınası model benim için. Jantların tamamı kötü ama 205 55 16 ve 225 45 17 gibi çok güzel, kararında ve en kaliteli lastik modellerinin daha rahat alınabileceği bir lastik ebadı seçmiş olmaları güzel.

R-Line'ın fake egzoz çok kötü değil mi 😞 Hemen sökmek isteyebilirdim.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Cenk Demirel
1 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

R-Line'ın fake egzoz çok kötü değil mi 😞 Hemen sökmek isteyebilirdim.

Kötü ama o halledilir. Golf R ön panjur ve arka difüzör o işi kotarır.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Yakup Ç. A.
6 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

Kötü ama o halledilir. Golf R ön panjur ve arka difüzör o işi kotarır.

Şimdi Cenk

Cam tavan 24 bin TL

Performans LED üstüne gelen opsiyon akıllı LED far 20 bin TL

ben yanlış mı görüyorum 😄 

Çift bölmeli, bilmem neli olanı Fört 17.400 TL'ye

Halojen üstüne gelen farı da 18.400 TL'ye veriyormuş.

Fiyatlar uçmuş 😛 

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Cenk Demirel
6 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Şimdi Cenk

Cam tavan 24 bin TL

Performans LED üstüne gelen opsiyon akıllı LED far 20 bin TL

ben yanlış mı görüyorum 😄 

Çift bölmeli, bilmem neli olanı Fört 17.400 TL'ye

Farı da 18.400 TL'ye veriyormuş.

Fiyatlar uçmuş 😛 

Fiyatlar zaten akıl alır gibi değil. Güncel opsiyon donanımların toplam fiyatıyla 10 sene evvel B sınıfı araç alınıyordu. Hatta 7-8 sene evvel C sınıfı orta donanım otomobil alınabiliyordu 😄

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Murat Kav.

Style jantı çok kötü. Ekranlar 8 inç diye geçiyor ama, geniş ekran formunda olduğu için, eskiye göre daha küçük sanırım. Navili olanı almalı 😃 Tasarım golf 7 de daha iyiydi bence. Bunda r line eh işte diyor, style daki o sihay çizgili bölge bi tuhaf duruyor. Buna karşın standart led farlar, standart dijital gösterge iyimiş. İç tasarım olarak, ilginç bi şekilde octaviadan basit duruyor.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Cem Boneval

Golf'te tasarımda bir geriye gidiş var, kesinlikle estetik olmaktan uzak, işlevselse de bu kasada o da bu tuhaf tasarımı açıklamaya yetmiyor. 

Ayrıca daha önce yazmış olabilirim VW ID3 ve kısmen ID4 ile bu sınıfta elektrikli araca dönem çabasında. Golf'u de olabildiğince "elektronikleşmeye" çalışmışlar. Buradan yükselen maliyeti karşılamak için de malzemeden çalmışlar. 

Geçmişten gelen imajı nedeniyle gene satar ama eski kasaların başarısında olacağından çok şüpheliyim.

Şu andaki fiyatlar ise olacak gibi değil. İndirime gitmek zorunda kalacaklar. Hoş inse de alım gücümüz yerlerde süründüğü için asla cazip olmayacak.    

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Mehmet Çallı

Zevkler ve renkler tartışılmaz ama bu jantı tasarlayan mühendisin kulağını çınlatmak istiyorum yinede :ranting2:   Son yıllarda civic ve focus içinde aynı duygular içine girmiştim 🤬

 

1195571445_VwGolf8StyleTurkiye3.thumb.jpg.dfe0e124aef0ed71cd48fc591b90170c.jpg.ef2dbd8b0e5f7004095dbec48f263773.jpg

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
çağlar çetinkaya

Jantlar tüm donanımlarda çok basit olmuş bu nasıl jant tasarımı hiç mi göz yok bunu yapan mühendiste ?... İç malzeme kalitesi  fotolarda gördüğüm kadarıyla diğer firmalarda olduğu gibi  geriye doğru gitmiş ,bu iç malzeme kalitesi konusunda Renault ve Peugoet önceki nesillerine göre ilerledi diğer firmalar ise önceki nesillerine göre geriye gidiyor (hafifletme adı altında )...400 bine gider mondeo titanıum alırım ekstra paketli

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Murat Kav.
51 dakika önce, Mert Yürüyen yazdı:

ah benim güzel MK7 Golf'üm... bu yenisinin yanında bile "daha yeni" dururdu 🙂 

GTI tamponlarla hele bir başka güzeldi.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Benzer İçerikler

    • Yakup Ç. A.
      Yazan: Yakup Ç. A.
      Uzun yıllardır karşımıza gelemeyen bir kombinasyon, benzinli turbo besleme ve çift kavrama buna bir de ST-Line karakteri gelince sürüşten keyif almamak çok zor. İyi seyirler.
       
       
       
    • Yakup Ç. A.
      Yazan: Yakup Ç. A.
      Golf 8 tanıtıldı. Tüm detayları için yazıyı hazırlıyorum. Almanya ve Avusturya satışı Aralık başında başlıyor, diğer Avrupa ülkelerine 2020 ilk çeyreğinde satışa başlayacak. Amerika, Çin, Japon vs daha da sonra.
       
      Tüm detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/volkswagen-golf-mk8-tanitildi/
       
      Volkswagen, şu anda sadece beş kapılı bir araç olarak kullanılabilen Golf donanım paketi serisini tamamen yeniden yapılandırdı. Daha önce mevcut olan spesifikasyon paketleri Trendline, Comfortline ve Highline geçmişte kaldı. Gelecekte, bunlar Golf, Life ve Style donanım paketleri ve sportif bir R-Line versiyonuyla değiştirilecek. Tüm yeni donanımlar, eşdeğer öncüllerine göre çok daha kapsamlı bir donanıma sahip.
       


       



    • Yakup Ç. A.
      Yazan: Yakup Ç. A.
      Volkswagen ve Ford'dan ilk resmi açıkla geldi.
       
      Tüm Detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-ve-volkswagenin-kuresel-ittifaki/
       
      Sadece güncel sonuca bakanlar için:
      Ford, en erken 2022'de piyasaya çıkması beklenen ve her iki şirket için de geçerli olacak orta boy kamyonet mühendisliğini ve üretimini yapacak. 
      Yine her iki taraf için de, Ford Avrupalı müşteriler için daha büyük ticari van mühendisliği ve üretimi yaparken Volkswagen de şehirli ticari van mühendisliği yaparak üretimini gerçekleştirecek.
       
      Hayırlı olsun.
       
       

    • Yakup Ç. A.
      Yazan: Yakup Ç. A.
      Bu videoda ST-Line versiyonuyla birlikte yeni Focus'a neler eklendiğini, nelerin değiştiğini anlattım. 
       
      Güncelleme: İstanbul'da 170 km daha yol alındı işte yeni yorumlar: https://www.focusclubtr.com/topic/17413-yeni-ford-focus-15-ecoblue-8-ileri-otomatik-test-sürüşü-neler-değişti-2018-2019/?do=findComment&comment=489670
       
       
      Video
       
      Bu yazıda ise nispeten daha düşük donanımlı sedan Titanium'da yakından bakmıştık.
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-sedan-mk4-on-inceleme/
       

       
      Şimdi Lansmandan Notlar
      2-3 alıştığımız donanım ve kişiye bağlı tasarım dışında arabada genel olarak eksi bir şey yok araba bir paket olarak gayet iyi.  Hem yeni otomatik vites tasarımı hem de yardımcılar dolayısıyla araç artık bırak ben gideyim der gibi, yani sürücüye düşen zevk detayları çok yok. D'den R'ye geçerken bile araba sizi sakinleştirmek zorunda kalıyor.  Yeni şanzıman ve motorun tüketim zaafiyeti kesinlikle yok eskiyi aratmaz ve yer yer daha az tüketebilir. Geçişlerde gaza basmasanız dahi düşüşlerde hissedebiliyorsunuz özellikle S modunda. Motor sesi eskisi gibi, dizelin hafif zırıltısı hala var. Vites değiştirme kulakçıkları ile vites düşürme, yükseltmeden daha hızlı yapıyor yani aracın vites düşürmesi aktif. Motor gürültüsü ve yol gürültüsü yeni lastiğe rağmen eskiye benzerdi, aynı yolda ve şartta kullanmadıkça bunu yorumlama zor ama bence MCA dahil zaten iyilerdi. SLA ile daha iyi olacaktır onun izolasyonu daha iyi. Rüzgar sesi 120 ile başlıyor 140 sonrası belirgin hale geliyor.  HUD umduğumdan daha güzelmiş o varken gözün kadranı aramıyor Şerit ortalama sistemi ile şerit takip çok daha hoş olmuş, daha fazla güven veriyor. Adaptif Hız sabitleme yukardaki sistemle birlikte gayet iyi işler çıkartıyor bunun bol bol videosunu çekeriz. Trafikte dur kalk yapıyor. Tabela okuyup hızını ayarlayabiliyor.  Oturma pozisyonunda, ekrana erişmede vs sorun yok her şey el altında. Arkası ciddi anlamda geniş, özellikle artan omuz açıklığı ferah hissetiriyor Bagaj yeni haliyle gayet geniş ancak B&O törpülüyor ayrıca ses sistemi bu opsiyon olunca uçup kaçmıyor, bence almaya değmez. Otomatik park "2" artık pedal kullanımını da ortada kaldırıyor. Yavaş yavaş araba elden kayıyor tehlikenin farkında mısınız? ?  İlk gördüğüm sedanın (linkteki) bagajındaki bazı çirkin detaylar devam ediyor (eğilince gözüken) ancak yan kaplama halısı bu sefer yerine oturtulmuş, elinle zorlamazsan çıkmaz yerinden bu haliyle mükemmel olmasa da OK. Gözlüklük ve güneşlik içindeki aydınlatma panoramik cam tavan ile geliyor Thor'un çekici LED far ülkeye gelmeyecek. O sabit LED'di malum. Sedan ST-line diye bir seçenek yok. Titanium'daki jantın değiştirilmesi yönünde oldukça fazla baskı yapıldı, mümkün olduklarında bence değişirler. Ford PassConnect, henüz çok kısıtlı ülke için gerekli şartları sağlıyor. BTK vs bir sürü detayı varmış izinlerle alakalı bunlar sağlanınca -Avrupa'ya bağlı- ülkeye gelebilir. Orta konsoldaki yumuşak dizlik, gelmiyor. Şu an ST-Line donanımında manuel vites düşünülmüyor. Göğüsteki Titanium ile gelen açık renk kaplama, aslında EU Titaniumuna ait değil onlarda daha koyu benekli bir tasarım var. Zaten fazla zıtlık oluşturduğu için kötü duruyor. Bunun değişme ihtimalini sordum, böyle gelecek dendi bu da bir paketmiş. Devam ediyorum.  
      Herhangi bir test aracından tüketim ekranı. Bunu bilerek çektim sürekli denenen bir araç olması sebebiyle.

       
      Detayı gördünüz mü? Ne yapmış Fört ? 

       
      Dinamik led alınca sedan

       
      SW - SLA 
       

       

       
      SW bagaj - askı ve koltuk yatırma
       

       
      Wagon'a elektrikli bagaj kapağı eklendi 

       

       

       
      Tekrar SW SLA

       
      Sedan/HB torsiyon
       

       
      Geri vitesler beyaz LED, ancak fren ve sinyaller ampül
       

       

       
      Bu açıdan her şey çok iyi

       
      Jantlar güzel ve standart. Bu kombin ile araba konforsuz değil. Tabi ki bir 16" konforu yok ancak rahatsız etmez.
       

       

       

       
      Wagon ST-Line
       

       
      Yok canım ne Volvosu ? 

       
      SUV mu Wagon mu bu şimdi? ? 

       

       

       

       
      Gözlere cila
       


       

       

       
      Mutlu son  
       

    • Yakup Ç. A.
      Yazan: Yakup Ç. A.
      Bu ay içinde tanıtılan Mk4 Focus için de sözü geçen hafif hibrit motor, Golf ile de piyasada olacak. 
       
      Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/volkswagen-modellerinin-elektrikli-versiyonlarini-sunuyor-vw-golf-mk8/
       
      48-V hafif hibrit,100 kilometrede 0,3 litre yakıt tasarrufu sağlıyor. Dahası, bu hafif hibrit çözümü, kalkış sırasında elektrik takviyesi sağlamanın bir sonucu olarak çok daha iyi dinamizm sağlayacak. 
       
      https://www.continental-automotive.com/en-gl/Passenger-Cars/Powertrain/Electrification/48-Volt-Mild-Hybrid/48-Volt-belt-driven-starter-generator
       

  • Bir arkadaşa söyle

    FocusClubTR.com'u seviyor musun? Hadi bir arkadaşa söyle!
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza çerezler yerleştirdik. Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.