Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

İnternet Şirketleri Hakkında Bilgileriniz ?


Önerilen Mesajlar

  • 4 hafta sonra...

Kablonet fiyatlar şöyle;

 

16 Mbit 50 GB AKK: 40 TL/Ay (24 Ay taahhüt)

24 Mbit 50 GB AKK: 47 TL/Ay (24 Ay taahhüt)

 

1 Ocak 2019 itibariyle AKK (Adil Kullanım Kotası) kalkıyor diye bir haber çıkmıştı. Bayiyi aradım sordum kesin değil dedi. AKN'ler kalır ise mevcut müşteriler AKN ile devam edecekmiş. Eğer BTK kesin kalkacak derse 16 Mbit AKN'ler 10 Mbit'e, 24 Mbit AKN'ler 20 Mbit'e düşüp sınırsız olacakmış.

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

8 dakika önce, Kerem Bozdoğan yazdı:

Ben türknete geçiş talebi yaptım bekliyorum. Ttnet taahhüt süresi bitmeden tamamlanır geçişim sanırım. Umarım onlar da zamlamaz.

 

mevcut tarife fiyatı 65tl/ay

35mb’e kadar hız, aknsiz internet. Taahhüt yok.

Turknet e geçen ve çok pişman olan arkadaşlar gördüm, umarım onlardan olmazsın.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

37 dakika önce, Kerem Bozdoğan yazdı:

Ben türknete geçiş talebi yaptım bekliyorum. Ttnet taahhüt süresi bitmeden tamamlanır geçişim sanırım. Umarım onlar da zamlamaz.

 

mevcut tarife fiyatı 65tl/ay

35mb’e kadar hız, aknsiz internet. Taahhüt yok.

Arkadaş tavsiyesiyle 1 er ay bedava.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 saat önce, Gürkan Çakıroğlu yazdı:

Turknet e geçen ve çok pişman olan arkadaşlar gördüm, umarım onlardan olmazsın.

Pişman da çok, memnun da çok. Bakalım ben hangi grupta olacağım abi.

 

Bir saat önce, Teoman S. yazdı:

Arkadaş tavsiyesiyle 1 er ay bedava.

Yaptık bunu. Komşunun referansıyla başvuru yaptım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben geçtikten sonra 1,5 ay çok zorluk yaşadım uğraştık ettik, şikayetler, BTK, Cimer hepsi dahil. Ama sonunda çözebildiler. Aslında bununda sorumlusu TTNET, çünkü alt yapı onların. Eğer altyapı iss kendisiyse çok iyi gerisi TTNETin keyfinde. Saha ekipleri dahi söylüyor şikayet gelir sonrası keyfi.... Umarım sorunsuz devam eder.

Teoman S. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...
12.12.2018 - 20:04 tarihinde, Kerem Bozdoğan yazdı:

Pişman da çok, memnun da çok.

bende böyle dedim sorun yaşadım hattım koptu on günde halledemediler. o yüzden turk net için sloganım şu

sorun yaşayana kadar çok iyi

 

baktım olmayacak iptal edip milleni'ye geçtim, turknet 100mbit'e kadar diyordu hiç 16yı geçmiyordu.

milleni 35e kadar dedi ne zaman baksam 59mbit ile bağlanıyorum. bunu fark edince turk net için sloganımı değiştirdim

 

TURK NET PİŞMANLIKTIR, ÇOK NET

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

8 dakika önce, Olcay Sert yazdı:

bende böyle dedim sorun yaşadım hattım koptu on günde halledemediler. o yüzden turk net için sloganım şu

sorun yaşayana kadar çok iyi

 

baktım olmayacak iptal edip milleni'ye geçtim, turknet 100mbit'e kadar diyordu hiç 16yı geçmiyordu.

milleni 35e kadar dedi ne zaman baksam 59mbit ile bağlanıyorum. bunu fark edince turk net için sloganımı değiştirdim

 

TURK NET PİŞMANLIKTIR, ÇOK NET

Benim sıkıntımı giderdiler. Şu an 16mb hız ama benden kaynaklı. Modemim vdsl destekli değil. Belki sizin de modem kaynaklı 16mb üzerine çıkmamıştır hız.

 

aslında süreçteki tüm aksama turk telekom kaynaklıydı benim problemimde. Turknete tepkim tr üzerinde yeterli takip/baskı oluşturmadıklarını hissettiğimden oldu. 15-16 gün uğraşıldı ama mh yaklaşımları hep pozitif, mahçup ve yapıcıydı. Bu beni çok memnun etti aslında. İçten olduğunu gissettiren özürler dilendi. Kullanılmayan günler için indirimler tanımlandı vs.

 

Şu an gayet memnunum. Modemi de şubatta vdsl yapacağım. 35 göreceğinden şüphem yok çünkü yan komşum da turknet ve 35 stabil görüyor.

 

bu arada önemli detayı atlamayalım; ben canlı birine ulaşabileceğim telefon numarası buldum ve sürekli canlı görüştüm. Çözüme giden süreç canlı görüşmeler sonrasında hızlandı. Kayıt al/problemi gider formarını oturtmak için tt tarafındaki kalitesiz/eksik hizmet alımı sorununu gidermeliler ama o da ne kadar mümkün tartışılır.

--1 dakika sonra eklendi--

Ek olarak; geçiş çok kolay oldu. Anından yeni sinyalle turknetten devam ettim ama ben aynı binada taşınıp nakil işlemi başlattım ve sonrasında işler sarpa sardı. Turk telekom düzgün kablolama/etiketleme yapmadığı için.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.