Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun.

    Giriş yaptıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir ve özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Giriş yaptıktan sonra, bu mesaj silinecektir ve sadece sponsorlarımızın reklamını göreceksiniz. Siz de sponsor olmak istiyorsanız buradan ulaşabilirsiniz.

Önerilen Mesajlar

Yakup Çağatay

Ben de henüz izleyemedim, bakacağım.

 

2:05 Tesla Frunk

2:51 Ford Frunk

3:37 Tesla FSD - Good or Gimmick?

4:20 Tesla Door Handles

4:31 Ford Door Handles

4:57 Tesla Storage

5:50 Ford Storage

7:16 Tesla Interior

10:18 Competitors (sort of)

10:39 Ford Interior

15:35 Pricing

15:55 Tesla On The Road

17:26 Tax Credit

17:44 Ford On The Road

23:32 Which One Is Better?

 

 

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • Yakup Çağatay, başlığı Ford Mustang Mach-E vs. Tesla Model Y olarak değiştirdi
Murat Kav.

Gördüğüm kadarıyla, Tesla daha eski bir model olmasına rağmen, halen daha oyuncaklı ve teknolojisi daha iyi. Ama ford da özellikle iç tasarımı ile Tesla'nın önüne geçmiş. Teslanın herşeyi bir ekrana sığdırması bana biraz abartı ve sıkıcı geldi.

Ford bu hız göstergesini aslında Avrupada mesela fiestada sunsa, puan toplayabilir.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Gürkan Çakıroğlu

Mustang in anahtarı yeni Kuga ile aynı, hatta bagajdaki tuhaf örtüyü de aynen kullanmışlar.

O ekranlar çok büyük ve kötü görünüyor bence ama fiyatlara bakıp da ulaşılabilirliğini görünce kıskanmamak elde değil, ahh coğrafya mı diyorduk 😂

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Cem Boneval

İlk videoda söylenmişti, Tesla daha iyi teknolojiye sahip ama Ford araba yapmayı biliyor. 

Açıkçası soğuk ve çıplak Tesla'da oturup 100 km'ye 2 saniye önce varacağıma, Ford'da oturur ve iç mekan keyfini çıkarırım, hızlanma da hala 6 saniye civarında olur ki yeter de artar bile. 

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Yakup Çağatay

Model Y ile aynı hızlanmaya sahip (3.7 sn) GT modeli var Ford'da ama onu daha sunmadılar piyasaya haliyle test de edemiyorlar. 

 

 

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Benzer İçerikler

    • Yakup Çağatay
      Yazan: Yakup Çağatay
      Kendimi bildim bileli otomobil dergilerini okurum..!
      Öyle ki birçok dolap ve yatak altı eşya gözleri sadece bunlarla doludur.
       
      Yazının tamamı: https://anasayfa.focusclubtr.com/otomobil-dergileri-hakkinda/
       

    • Yakup Çağatay
      Yazan: Yakup Çağatay
      Ford, elektrikli tahriğin performans olasılıklarını göstermek için RTR ile işbirliği içinde geliştirilen eşsiz bir prototip olan tamamen elektrikli Mustang Mach-E 1400 ‘ü tanıttı.
       
      Mustang Mach-E 1400, yedi motorundan ve ultra yüksek performanslı aküsünden 1.400 pik beygir gücü (1.419 PS) ve 257 km/s’de 1.000 kg’dan fazla bastırma kuvveti üretiyor. Of of ki ne of, ama ses? 
       
      Tüm detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/mustang-mach-e-1400-prototipi-yanlamak-serbest/
       
      Video:
       
       
      Foto:
       



    • Yakup Çağatay
      Yazan: Yakup Çağatay
      Ford’un insan merkezli tasarım felsefesi ve sürücülerin hayatlarının ortalama dört yılını direksiyonun arkasında geçirdiği gerçeği ile tasarlanan müzik sistemi, ürün disiplininde ödül aldı.
       
      Ön göğsün üçte birini oluşturan müzik sistemiyle çevrili bir araç için ödül almak güzel bir duygu olsa gerek. 
       

       
      Bu arada Mach-E nedir?
      https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-mustang-mach-e-tanitildi-elektrikli-suv/
       
      Ford'a göre müzik sistemine bu kadar önem verilen ilk Ford aracı, Mustang Mach-E.
       
      Mustang Mach-E’nin ön panele gömülü tweeter'ları gizleyen özel olarak geliştirilmiş heathered gri dokuma kumaş, B&O’nun ikonik ev hoparlörlerinin kumaş tabanlı hoparlör kapaklarının görünümünü ve hissini yineliyor, araçlarda kullanmak için yeterince sağlam bir kumaşmış. 
       
      Ford'a göre bu önemli bir stil ifadesi yapmakla kalmaz, aynı zamanda bir sakinlik unsuru oluşturmaya da yardımcı oluyor. Dolayısıyla sürücüler için direksiyonun arkasında olmayı daha da çekici bir yer haline getiriyormuş ? 
       

       
      Ses sistemi
      Harici Bağlantılı Subwoofer (ECS), geleneksel bir subwoofer'ın ağırlığının yaklaşık yarısı kadar olmasına ve yaklaşık yüzde 80 daha az yer kaplamasına rağmen, güçlü bas performansı üretmek için kabinin özel şeklini kullanıyor. Ağırlık tasarrufu, Ford'un Mustang Mach-E sürüş menzili için çok önemli biliyorsunuz; bu da alınan önlemlerden sadece bir tanesi.
       
      Mustang'daki B&O ses deneyiminden ilham alan HARMAN akustik mühendisleri, benzer bir işitsel deneyim yaratmak için Mustang sisteminin akustik özelliğini yeniden incelemiş. Elektrikli araçlar, geleneksel bir içten yanmalı motordan gelen gürültü eksikliği nedeniyle doğal olarak daha sessizdir, ancak bu, genellikle boğuk yeni gürültü kaynaklarını ortaya çıkartıyormuş. Mühendisler bunun üstesinden gelmeye çalışarak, zengin bas performansını ve sanatçının amacına uygun netliği ve ayrıntıyı korunması sağlamış.
       
       
      ÜRETİCİ: Harman
      TASARIM: Harman, Ford Almanya ve B&O
       
       

       

       

       

    • Yakup Çağatay
      Yazan: Yakup Çağatay
      Tamamen elektrikli SUV, Ford Mustang Mach-E Tanıtıldı
       
      Ford 55 yıldan beri ilk kez, Mustang serisini tamamen elektrikli Mustang Mach-E ile genişletiyor. Tamamen yeni, tamamen elektrikli model, Ford için yeni bir elektrikli çağın başlangıcını sembolize ediyor; 2020 yılı sonuna kadar Avrupa’ya gelen 14 elektrikli Ford aracından biri olacak.  
      Tüm detayları barındıran link: https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-mustang-mach-e-tanitildi-elektrikli-suv/
       
      RWD modeli 2020 sonunda sunulacak. İki farklı seçeneğe sahip; Standart bataryalı (75.7 kWh) 258 ps güç ve 415 nm tork sunarken uzun menzinli batarya (98.8 kWh) 285 ps güç ve 415 nm tork üretiyor. Bu model standart batarya ile 450 km (WLTP) menzil sunarken genişletilmiş batarya 600 km (WLTP) menzil sunuyor. Her iki model de 0’dan 100 km’ye 8 sn altında hızlanması bekleniyor. 18 inç alaşım jant ile sunuluyor.
       
      AWD modeli 2020 sonunda sunulacak. İki farklı seçeneğe sahip; Standart bataryalı (75.7 kWh) 258 ps güç ve 565 nm tork sunarken uzun menzinli batarya (98.8 kWh) 337 ps güç ve 565 nm tork üretiyor. Bu model standart batarya ile 420 km (WLTP) menzil sunarken genişletilmiş batarya 540 km (WLTP) menzil sunuyor. Her iki model de 0’dan 100 km’ye 7 sn altında hızlanması bekleniyor. 19 inç alaşım jant ile sunuluyor.
       
      First Edition modeli 2020 sonunda sunulacak. 337 ps güç ve 565 nm tork sunan motor sadece AWD olarak sunuluyor. Sadece uzun menzilli batarya (98.8 kWh) ile sunuluyor bu da 540 km (WLTP) menzil vaat ediyor. 0’dan 100 km’ye 7 sn altında hızlanması bekleniyor. 19 inç alaşım jant ile sunuluyor.
       
      GT 2021 yazında sunulacak. 465 ps güç ve 830 nm tork sunan motor sadece AWD olarak sunuluyor. Sadece uzun menzilli batarya (98.8 kWh) ile sunuluyor bu da 500 km (WLTP) menzil vaat ediyor. 0’dan 100 km’ye 5 sn altında hızlanması bekleniyor. 20 inç alaşım jant ile sunuluyor.
      Tüm modeller 150 kW’ya kadar DC hızlı şarjı desteklemekte. Tüm modellerin gövdesinde metal ve kompozit malzemeler kullanılmakta ve arka süspansiyonlar bağımsız. Batarya sistemi 8 yıl/160 bin km garanti altında.
       
      İç dış detaylı video
       
       






       
      Mavisi GT versiyon
       



    • Semih O.
      Yazan: Semih O.
      Elon amca iyice uçtu. Dün tanıtılan Cybertruck, diğer Tesla modelleri gibi tamamen elektrikli. Tasarım oldukça fütüristik görünebilir, ben kalas gibi demeyi tercih ediyorum. Yalnız şöyle bir durum var arabanın şasisi alimünyum değil, paslanmaz çelik. Mantıklı mı bilemedim. Ancak bu nedenle de bu kadar kaba bir tasarıma sahip olması muhtemel. 1, 2 veya 3 elektrik motoruna sahip üç versiyonu var. 2 ve 3 motorlu olanlar AWD, tek motorlu olan RWD. 3 elektrik motoruna sahip vatandaşın 0-100'ü 2.9 saniye olarak verilmis.
       
      Bu arada tanıtım esnasında kırılmaz diye lanse edilen camları, karpuz gibi yarıldı. Balyozla filan vurdular arabaya, entresan  adam velhasıl...
       
       

       

       

  • Bir arkadaşa söyle

    FocusClubTR.com'u seviyor musun? Hadi bir arkadaşa söyle!
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza çerezler yerleştirdik. Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.