-
Hoş Geldiniz!
Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun.
Giriş yaptıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir ve özel mesaj yollayabilirsiniz.
Giriş yaptıktan sonra, bu mesaj silinecektir ve sadece sponsorlarımızın reklamını göreceksiniz. Siz de sponsor olmak istiyorsanız buradan ulaşabilirsiniz.
Ford Çarpışma Test Laboratuvarını Büyütüyor
-
Benzer İçerikler
-
Yazan: Yakup Çağatay
Yeni araç güvenliği teknolojilerinin faydalarını bağımsız olarak değerlendirmek için devam eden taahhüdünün bir parçası olarak, Euro NCAP, on araç ile Otoyol Yardımı sistemlerinin karşılaştırmalı performansını test etti: Audi A6, BMW 5 Serisi, DS 7 Crossback, Ford Focus, Hyundai NEXO, Mercedes-Benz C Sınıfı, Nissan LEAF, Tesla Model S, Toyota Corolla ve Volvo V60. Otoyol yardım sistemleri, otoyollardaki sürüş koşullarında sürücüyü desteklemek için Adaptif Hız Sabitleme, Şerit Merkezleme ve Hız Destek Sistemlerini bir araya getiriyor.
Tamamı: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-otomatik-surus-testleri-euro-ncap/
Focus Video
-
Yazan: Yakup Çağatay
Beklentiler her zaman karşılanmıyor: Birinci sınıf ürünlerin “iyi” sonucu yalnızca Dunlop ve Pirelli‘ye verilmiş. İyiler arasında bir de Michelin markası olan Kleber mevcut.
2019 kış lastiği testinin bir parçası olarak ADAC, küçük sınıfı araçlar için en çok satan boyut olan 185/65 R15 T‘nin 16 lastik modelini kapsamlı bir şekilde test etti. Sınırlı olarak, test sonuçları sınıfındaki “komşu” boyutlara da aktarılabilir. Buradan yola çıkarak test sonuçlarını 175/65 R15 T, 195/60 R15 T ve 205/60 R15 T için de geçerli olarak düşünebilirsiniz.
Tavsiyeler ve tam liste: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-adac-kis-lastigi-test-sonuclari-185-65-r15-t/
Ayrıca, ortasında kar taneciği bulunduran üç tırtıklı dağ piktogramı (Alpin), 1 Ocak 2018’den itibaren üretilen tüm kış lastiklerinde zorunludur. M+S yetersiz.
İlk 3
-
Yazan: Yakup Çağatay
Spor, normal ve eco modlarının tamamını ayrıca otomatik ve manuel vites seçeceğinin hepsini denedim; aralarında kayda değer fark göremedim. Birebir aynı ölçüm olamayacağı için minimal farklar var tabi, ancak dip gaz ile bu detayların hiç önemi olmadığını söyleyebilirim. 0-100 fabrika değerinin tutarlı olduğunu gözlemleyebiliriz. Vites üç kademe birden düşürülebiliyor, iki kademe yükselebiliyor.
Efem iyi seyirler.
-
Yazan: Yakup Çağatay
2018 kış lastiği testinin bir parçası olarak ADAC, C sınıfı araçlar için standart boyut olan 205/55 R16 H‘nin 16 lastik modelini kapsamlı bir şekilde test etti. Ayrıca bu lastik ölçüsü tüm ölçüler arasında %15 pay ile en çok tercih edilenler arasında birinci sırada yer almakta.
Tavsiyeler ve tam liste: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-adac-kis-lastigi-test-sonuclari-205-55-r16-h/
Ayrıca, ortasında kar taneciği bulunduran üç tırtıklı dağ piktogramı (Alpin), 1 Ocak 2018’den itibaren üretilen tüm kış lastiklerinde zorunludur. M+S yetersiz.
İlk 5
-
Yazan: Yakup Çağatay
Küçük sınıfının binek otomobilleri için 175/65 R14 82 T boyutunda 14 yaz lastiği bu yıl ADAC tarafından test edilmiş.
Tam liste: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-adac-yaz-lastigi-test-sonuclari-175-65-r14-t/
İlk 5:
-
-
Bir arkadaşa söyle
Önerilen Mesajlar
Sohbete katıl
Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.