Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun.

    Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir ve daha az reklam göreceksiniz.

Ford Puma 1.0L EcoBoost 125 PS Otomatik (7 DCT) Sürüş İzlenimi | İnceleme


Önerilen Mesajlar

  • Yakup Çağatay, başlığı Ford Puma 1.0L EcoBoost 125 PS Otomatik (7 DCT) Sürüş İzlenimi | İnceleme olarak değiştirdi
  • Yanıt 30
  • Oluşturulma
  • Son yanıt

Bu Konuya En Çok Yazanlar

Bu Konuya En Çok Yazanlar

Popüler Mesajlar

Uzun yıllardır karşımıza gelemeyen bir kombinasyon, benzinli turbo besleme ve çift kavrama buna bir de ST-Line karakteri gelince sürüşten keyif almamak çok zor. İyi seyirler.    

Tebrikler, olması gerektiği gibi kullanıcı bakışlı bir inceleme. 330 diyene kadar çok mutluydum, sonra keyfim kaçtı. 🙂 Teşekkürler...

Keşke bizimkindede olsaydı..😕

Yayınlanan Görseller

3 dakika önce, Kaan Zaim yazdı:

Güzel inceleme yakup emeğine sağlık 🙂 Tam  çift kavrama şanzıman + 1.0 ecoboost getirdiler derken vergiler patladı  🙂 

 

Maalesef 😞 Style'ı %50 ile almak için son şanslar belki de. Araba alacak olsam düşünürdüm.

--0 dakika sonra eklendi--
40 dakika önce, Ramazan D. yazdı:

Keşke bizimkindede olsaydı..😕

Olur abi olur niye olmasın 🙂 

39 dakika önce, Serdar Eryürekli yazdı:

Ooo akşama soğuk SU yumu alır izlerim.

:içelim:

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Uzunca süredir ne dergi, ne video ne de blog vb. okumuyorum araçları denemeden önce, eğer gerçekten zaten ne olacağını baştan tahmin edebileceğim modeller değilse.

Puma da all-new olduğu için yine bu ritüeli bozmadım ve hiçbir incelemeye bakmadım.

Videoyu da hazır paylaşmışken ufak ufak başladım izlemeye/okumaya tabi yerlilerden başladım bakalım bu sefer ne kadar başarmışlar diye :zha: Mütevazi mode off.

Ve yine birkaç detay haricinde istediklerimi bulamadım farklı yerlerde, iyi ki bunun da videosunu okumaya üşenenler için çekmişim diyorum.

Şanzımanın ne olduğunu öğrenmeden ve tüketim değeri sunmak için 70-80 km yeterli gelebildiğini düşünen var mı bilemiyorum. Artık markalar da alışmış buna Skoda bir saat süre veriyor arabaları "Scala" sürün ne yaparsanız yapın ama bir saatiniz var ona göre. Bir saatte eski İstanbul'da "Eminönü çevresi" 20-30 km gidersen sana ödül verirler zaten adamlar sürecek mi fikrini mi iletecek ne yapacak? Gerçi o "filo" arabasıydı değil mi? Dün başka araçlar için filo filo diye dalga geçenler bugün "fiyatı iyi ama alınır" demeye başladı o da ayrı durum.

Bunu geçtik günlerce arabalara binme şansına sahip olup (Orada da ayrım var kimine 3-4 gün hafta sonu yok kimisi 7 gün kimisi 2 ay) sırf daha fazla izlenmek için hemen bir şey sunmak çok garip geliyor, gerçi talep de var ne yapsınlar; ama çoğu boş talep. Yılda 5-10 bin araç satacak bir model ile, totalde milyon kişiye bile erişebiliyorsunuz. Önceliği neye vermek doğru olur; verimlilik mi, bilinirlik mi?

Ben bir marka olsam çok farklı bir çözüm sunarım en azından ayırırım her iki talebi ki dünyada bunun örnekleri de yok değil.  

Ford TR veya bir başka firma, sadece bilinirlik olsun ne olduğu önemli değil kafasından ne zaman vazgeçecek bilemiyorum ya da ben yanlış düşünüyorum devir çoktan değişmiş geri de kalmışım. 😄 Yine çok yazdım 😄 

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
7 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

Önceliği neye vermek doğru olur; verimlilik mi, bilinirlik mi?

bizim ürünlerin youtube videolarını çeken biri 40k EN ve 680k EN

40k olan diğerinin 4-5 katı fazla satış yapıyor aylık olarak,

40k her hafta illa video koyuyor diğeri kafasına estiğinde

40k her cuma canlı yayın yapıyor bu hafta ne ettiniz gelin konuşalım diye (ve daha canlı yayın sırasında benim maaşı çıkarıyor)

40k 2 yıldır bu işi yapıyor 680k nerdeyse 10 yıldır.

 

nede yazdım beya, puma çok güzelmiş, bagaj olayıda ayrı bi güzel ne kadar kullanılır bilmem ama güzel.

 

emeğine sağlık..

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Motor ve Şanzuman kombinasyonu gerçekten çok başarılı bir araç.. Tasarım olarakta çok dikkat çekici. Lakin o dıştan babayiğit duran araç, içine binince beni şaşırtmadı değil. Biraz daha geniş iç hacim sunulabilirdi diye düşünüyorum. 

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tekrar emeğine sağlık Yakup. Puma ile ilgili bazı yerli ve yabancı testlerde en anlam veremediğim eleştiri aracın sert olduğu yönündeki yorumlar. Adam yorumlarken x modele göre daha konforsuz ya da sert diye yorumluyor. Arkadaş, kullandığın araba st-line paket. Karşılaştırdıkları araçlara göre süspansiyon kurulumu daha sert ayarlı. Elmayla armudu kıyaslayıp daha sert demek ne demek hiç anlamıyorum. Diğer Puma versiyonlarıyla bu kıyası yapmak yerine st-line ile yapıyorlar. Velhasıl enteresanlar.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ford Kuga'nın incelemesini yapmaya çalıştım(k) :)) Uzunca ara geçince biraz zorlandım  Puma'yı daha iyi hazırlayacağım 😄  Kuga için söylemeyi atladıklarımı da yazıyla daha sonra aktaracağım. 
      Keyifli seyirler, umarım faydası olur. 
       
       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Bakım kapsamı için ekteki dosyayı indirip inceleyebilirsiniz. 1.0 EcoBoost 125 ps triger kayışı değişim süresi 10 yıl / 150k gözükmekte ancak 155 ps hafif hibrit modelinde 6 yıl / 90k. 
       
      Yeni-Puma-periyodik-bakim-kapsami-2020-Temmuz.pdf
       
      Tavsiye edilen işçilik ücretleri 195 TL +KDV’dir.

      Ford.com.tr'den alıntı:
       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      2020 Ford Puma’nın Türkiye donanım ve fiyat listesi Türkiye’de ilk kez burada. İşte tüm detayları ile Yeni Puma Crossover.
       
      Detaylı güncellenen donanım ve opsiyon listesi:
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2020-ford-puma-turkiye-donanim-ve-fiyat-listesi/
       
      Ülkemizde toplam iki adet (Style ve ST-Line) donanım paketiyle satışa sunulan Puma, üç ayrı aktarma organı ile satışaçıktı. Çok şaşırtıcı bir karar ile dizel motor seçeneği ülkemizde satışa sunulmadı. İlerde gelir mi henüz bilmiyorum, bilgim olursa yazıyı güncelleyeceğim. 
       
      2020 Puma Style 1.0 EcoBoost 95 ps 6 ileri manuel: 192.500 TL
      2020 Puma Style 1.0 EcoBoost 125 ps 7DCT otomatik: 208.000 TL
      2020 Puma ST-Line 1.0 EcoBoost 125 ps 7DCT otomatik : 261.500 TL
      2020 Puma ST-Line 1.0 Hafif Hibrit EcoBoost 155 ps 6 ileri manuel: 263.000 TL
       
      7DCT: Çift kavrama otomatik (Puma ve Fiesta ile yeni sunulmaya başladı)
       
      STYLE (standart) [Sadece önemli donanımlar, tam liste linkte]
       
      17” Alüminyum Alaşımlı Jantlar
      Gündüz yanan LED ön ve arka farlar
      8″ Renkli dokunmatik ekran SYNC sistemi (2.5)
      Şerit takip sistemi ve şeritte kalma yardımcısı
      Çarpışma önleme yardımcısı
      E-call gömülü modem SIM kart 
      Statik köşe aydınlatmalı, sis farları
      Otomatik yanan ön farlar
      4.2″ yol bilgisayarı
      Hız kontrol sistemi
      Sürücü ve Ön Yolcu Ön, Yan ve Perde Hava Yastıkları
      Anahtarlı çalıştırma
      İkincil çarpışma freni
       
      ST-Line (Style üzerine) [Sadece önemli donanımlar, tam liste linkte]
       
      18” Alüminyum Alaşımlı Jantlar
      Parçalı deri döşeme koltuklar
      Full LED farlar (Uzun, kısa, sinyal ve gündüz)
      12.3” Dijital Yol Bilgisayarı (Tam dijital)
      Kablosuz Şarj Ünitesi
      B&O Premium Ses Sistemi
      Navigasyon (SYNC 3 ile)
      Katlanabilir Yan Aynalar
      Otomatik Yanan Uzun Far
      Ön konsol kol dayama
      Anahtarsız çalıştırma
      Ambiyans aydınlatma
      Arka park sensörü
      Sürücü dikkat takip sistemi
      Trafik Levhası Tanıma Sistemi
      Dijital İklim Kontrollü Otomatik Klima
       
      Tüm donanımlara
      Metalik boya: 2.300 TL
       
      Style üzerine
      Konfor Paketi: (Dijital İklim Kontrollü Klima, Yağmur sensör, Arka park sensörü, ve Otomatik kararan iç dikiz aynası) 2.500 TL
      Çıkarılabilen Koltuk Kılıfı: 2. 500 TL
       
      ST-Line üzerine
      Özel renk (Metropol Beyaz & Mercan Kırmızı & Mat Gri): 5.300 TL
      Kontrast renk tavan (Siyah-Gümüş): 1.700 TL
      Açılabilir Panoramik Cam Tavan: 9.700 TL
      Konfor Paketi: Isıtmalı ön koltuklar, direksiyon ve ön cam, Akıllı bagaj kapağı ve anahtarsız giriş sistemi 5.800 TL
      Teknoloji Paketi: Geliştirilmiş Adaptif Hız Kontrol Sistemi, Dur& Kalk(Stop&Go) Özellikli, Takip Mesafesi Uyarı Sistemi, Acil Durum Manevra Destek Sistemi, Kör Nokta Uyarı Sistemi, Çapraz Trafik Uyarı Sistemi, Geri Görüş Kamerası, Ön Park Sensörü ve Gelişmiş Otomatik Park Sistemi 13.000 TL
       
      Temmuz: YeniPuma-teknikfoy-temmuz-2020.pdf & Yeni Puma Fiyat Listesi-4.pdf
      & yeni-puma-temmuz-2020-brosur.pdf& YeniPuma-RenkSecenekleri.pdf
      -------------------  Eski mesaj ---------------
       
      Evet yeni arkadaş resmen vatana ayak bastı. Sadece bunu aktarabiliyorum şu an, çok yakında da duyurulacak zaten. Burayı yeşillendiririz.
       
      İzin almadım gelen araçların fotosunu yayınlamak için ancak şöyle bir ön gösterim yapabilirim.
       
      ST-Line böyle 18" ile geliyor
      7J x 18", ET 47,5 215/50 R18
       

       

       
      Baz donanım görselini ekleyemiyorum çünkü bulamadım. Gördüğüm araç üzerinde Avrupa'da görmediğim bir jant var belki de o satışa sunulacak olan değildir.  
      2019 Kuga Style'a benziyor.
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ford'un yeni arabası olan Puma, BMW 1 serisi, Peugeot 208, Porsche Taycan, Renault Clio, Tesla Model 3 ve Toyota Corolla ile birlikte prestijli ödül için kısa listeye girdi. 
       
      Kazanan, 2 Mart 2020'de Cenevre Otomobil Fuarı'nın arifesinde ortaya çıkacak.
      2 Mart'a kadar biz de oylayalım, ankete oyunuz bekleniyor  
       


    • Yazan: Yakup Çağatay
      Yenilikçi ve elektrikli yeni Ford Puma’nın seri üretimi, Ford’un Romanya’nın Craiova kentindeki üretim tesislerinde başladı.
      Romanya'da, EcoSport ile birlikte seri üretimine başlandı. 
       
      Tüm detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-puma-crossoverin-uretimini-baslatti/
       

       

       
  • Bir arkadaşa söyle

    FocusClubTR.com'u seviyor musun? Hadi bir arkadaşa söyle!
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza çerezler yerleştirdik. Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.