Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Sign in to follow this  
Yakup Çağatay

2020+ Kuga Mk3 1.5 Ecoblue Kullanıcı Yakıt Tüketim Değerleri

Recommended Posts

İlgili motor için kullanıcı deneyimlerini burada paylaşabilirsiniz, ancak şanzıman tipini de yazmayı ihmal etmeyiniz. 🙂 

 

Bu motor manuel ve 8 ileri tam otomatik şanzıman ile sunulmakta ve WLTP karma tüketim değeri sırasıyla 5.1 l/100km ve 5.4 l/100km'dir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  


  • Similar Content

    • By H. Cenk
      Düzenleme:
      İlgili motor için kullanıcı deneyimlerini burada paylaşabilirsiniz, ancak şanzıman tipini de yazmayı ihmal etmeyiniz. Teşekkürler.
      Bu motor manuel ve 8 ileri tam otomatik şanzıman ile sunulmakta ve WLTP karma tüketim değeri sırasıyla 4.5 l/100km ve 4.8 l/100km'dir.
       
      -------------
      1.5 dizel A/T ST line HB (18 jantlı) ilk depo pompada yakıt tüketim değeri : 
      5,64 litre .. YB değeri 5,6 litre  
       
      Alınan yakıt 35,94 litre gidilen yol 637,6 km 
      ortalama hıza bakmadım 
       
    • By Erhan Er.
      Ben çok beğendim. 1.4 turbo benzinli motor, 6 ileri tam otomatik ve 4x4
       
       









    • By Yakup Çağatay
      Ford, 2021 Bronco’yu – klasik iki kapılı ve ilk dört kapılı olmak üzere – yepyeni arazi araçları ailesinin amiral gemisini tanıttı.

      Bronco ailesi şimdilik toplamda üç ayrı modele sahip.
      İlk yazımız selefini yansıtan iki ve dört kapılı modele ait.
       
      Tüm detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/tamamen-yeni-2021-bronco-tanitildi/
       
      2.3L 4 silindirli EcoBoost 270 hp güç 420 nm tork üretiyor. 7 ileri manuel vites ve 10 ileri otomatik vites seçeneği mevcut. (6+1 sürünme vitesi oranı 6.588:1)
      2.7L V6 silindir EcoBoost 310 hp güç 542 nm tork üretiyor. Sadece 10 ileri otomatik vites seçeneği ile sunuluyor.
      Tüm Bronco modellerinde, bir baz kurulum ve bir de gelişmiş 4×4 olarak iki adet 4×4 sistemi sunulmaktadır.
      SYNC 4, 360 derece kamera ve off-road özel navigasyon mevcut.
       
      İkinci yazımız da sport modeline ait:
      Tüm detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/tamamen-yeni-2021-ford-bronco-sport-tanitildi/
       
      Bronco iki kapılı ve ilk dört kapılı SUV’lerin küçük kardeşi, aileye kendi eğlencesiyle dahil oluyor. Tüm Bronco’larda olduğu gibi, 4×4 standart ve Bronco Sport bagajı dik durabilen iki dağ bisikleti taşımak için akıllıca tasarlanmış.
      Araçlar bu yılın sonlarında bayilere ulaşacak. Bu da Avrupa için tanıtıldı.
       
       
      1.5L 3 silindirli EcoBoost motor 181 hp güç ve 258 nm tork üreten motor standart olarak 8 ileri tam otomatik şanzımanla birlikte sunuluyor.
      2.0L 4 silindirli EcoBoost motor 245 hp güç ve 373 nm tork üreten motor standart olarak 8 ileri tam otomatik şanzımanla birlikte sunuluyor. Ek: Direksiyondan vites değiştiriciler ve yağ soğutucusu.
       
      Akıllı, sağlam olmasının yanı sıra 8 inç dokunmatik ekranlı SYNC 3 sistemine ve Apple CarPlay ve Android Auto ile uyumluluğa sahip. 
      Neden SYNC 4 bunda yok acaba? Escape vb. ile değişince bu modele de gelecektir muhtemelen.
       
       
      İki kapılı model

       
       
      Dört kapılı model

       
      Dört kapılı model - paneller sökülü

       
      İki ve dört kapılı model iç mekanı

       
      İki ve dört kapılı model iç mekanı

       
       
      Kuga temelli Sport modeli görselleri
       

       

       

       

       
      Tüm aile görseli
       

    • By Yakup Çağatay
      Ford Fiesta – şirketin Avrupa’da en çok satan modeli – ilk kez elektrikli bir güç aktarma organı ile Avrupa'da sipariş edilebilebilir durumda.
       
      Tüm detay: https://anasayfa.focusclubtr.com/elektrikli-ve-iyilestirilmis-2020-ford-fiesta-siparise-hazir/
       
      Ayrıca çift kavramayı zaten yazmıştık, onu duyurdular: https://www.focusclubtr.com/topic/19915-2020-fiesta-mk7ye-10-ecoboost-ile-7-i̇leri-çift-kavrama-geldi/
       
      2020 Türkiye güncellemesi gelmişti ona da ilgililerin bakmasını öneririm: https://www.focusclubtr.com/topic/13948-2017-yeni-fiesta-motor-ve-türkiye-fiyat-donanımları-2020-güncellemesiyle/?do=findComment&comment=530614
       
      Gelelim makyaj öncesi güncellemeye. 2020 Fiesta ICA ile:
       
      48 voltluk hafif hibrit teknolojisi Dur & Kalk ve Hız Tabelası Tanıma özellikli Adaptif Hız Sabitleyici  Standart FordPass Connect modem Yeni kablosuz şarj pedi
      Dikey Park; Fiesta Active ve ST‐Line için
      Aktif Frenleme ile geliştirilmiş Çapraz Trafik Uyarısı
      Fiesta Active ek Spor ve Arazi Sürüş Modları
      B&O Ses Sistemi subwoofer artık tekerlek yuvasının içine yerleştirilmiş.
       
      Makyajı beklemeden gelen bu güncellemeleri beğendim. Bir de Türkiye'ye şöyle bir ST-Line da gelse.

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.