Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun.

    Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir ve daha az reklam göreceksiniz.

2020 Fiesta Mk7'ye 1.0 Ecoboost ile 7 İleri Çift Kavrama Geldi


Önerilen Mesajlar

23.01.2020 - 18:10 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

İlk Puma ile tanıtılan 7 ileri PowetShift (ıslak çift kavrama) otomatik, Fiesta ile de 2020 2. çeyrekte gelecek.  Makyajla birlikte mi? Bence değil.

Ve devrede. Mayıs üretimi sonrası 6 ileri tam otomatik tarih oldu. Türkiye'ye de gelir hemen muhtemelen. 

Çok ciddi bir güncelleme oldu, işte tam tablo. 

 

https://anasayfa.focusclubtr.com/2017-ford-fiesta-teknik-detaylar-mk6-ile-karsilastirmali/

 

fiesta ekle.jpg

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • Yakup Çağatay, başlığı 2020 Fiesta Mk7'ye 1.0 Ecoboost ile 7 İleri Çift Kavrama Geldi olarak değiştirdi
  • Yakup Çağatay bu konuyu sabitledi

inşallah yakıt değerleri doğrudur..6 ileri oto ile pws kıyaslaması..ciddi fark var.. ben ise bu kadar fark olmaz diye düşünüyorum birde bg artmış.

hele mk6 ya göre hem bg hem ağırlık.. motor normları farklıdır ama!!! o da pws

 

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
8 dakika önce, Mehmet Demir yazdı:

inşallah yakıt değerleri doğrudur..6 ileri oto ile pws kıyaslaması..ciddi fark var.. ben ise bu kadar fark olmaz diye düşünüyorum birde bg artmış.

hele mk6 ya göre hem bg hem ağırlık.. motor normları farklıdır ama!!! o da pws

 

Tablonun tamamı NEDC abi. WLTP’si karmada 5.7 civarında. Şehir içinde 7.0/7.5 litre ile gezer muhtemelen. 

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
3 dakika önce, Mehmet Demir yazdı:

inşallah yakıt değerleri doğrudur..6 ileri oto ile pws kıyaslaması..ciddi fark var.. ben ise bu kadar fark olmaz diye düşünüyorum birde bg artmış.

hele mk6 ya göre hem bg hem ağırlık.. motor normları farklıdır ama!!! o da pws

 

Mehmet hocam benim powershiftin arızalı olduğu dönemde 2 hafta 1.0 ecoboost tam otomatik kullandım dikkat edersen 7 litre civarı yakıtı vardı, bastığındada dehşet bi tüketimi olmuyordu ayrıca çok güzel homurdanıyor 1.0, benim çok hoşuma gitmişti 125 hp çift kavrama bence performans ve ekonomiyi bi arada kesinlikle sunuyor olacak.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bir saat önce, Mehmet Demir yazdı:

inşallah yakıt değerleri doğrudur..6 ileri oto ile pws kıyaslaması..ciddi fark var.. ben ise bu kadar fark olmaz diye düşünüyorum birde bg artmış.

hele mk6 ya göre hem bg hem ağırlık.. motor normları farklıdır ama!!! o da pws

 

Farkı yaratan husus tam otomatikte 1 ve 2. viteste fazla oyalanıyor hocam. Buda şehir içi tüketimini artırıyor ve 0-100 hızlanmayı yavaşlatıyor. Aradaki 2.3 sn fark 25 HP artışın yanısıra şanzıman kaynaklı Aynı zamanda. Çift kavramalıda d de dsg gibi davranırsa tüketim baya düşecektir. 

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tam otomatiğe geçildiğinde de söylemiştim 10,8'den 12,2 hızlanmaya düşülmesi ve yakıt tüketiminin de artması müşteriyi pek memnun etmeyecek diye. Sonuçta yeni kasa bir araca terfi ediyorsunuz ama eski kasadan daha hantal ve daha obur. Başka bir iki sebep daha üzerine eklenince canım Fiesta satmaz oldu. Bu motor-şanzıman hamlesi son derece olumlu. Bence kaybettiği kitlenin bir bölümünü geri kazandırır Fiesta cephesinde.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
1 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

Tablonun tamamı NEDC abi. WLTP’si karmada 5.7 civarında. Şehir içinde 7.0/7.5 litre ile gezer muhtemelen. 

Wltp diye birşey çıktı daha normal gösterir dendi. Adamın biri ceza yedi tüketim oynamasından, değil mi? Geçen pejo mu ne bir markaya baktım o da nedc veriyorum Wltp si şöyle böyle demiş.. 😄

 

kısaca bu işin düzgünü ne ise o verilmeli insanlara.. Bilgiler için tşk

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
3 dakika önce, Mehmet Demir yazdı:

Wltp diye birşey çıktı daha normal gösterir dendi. Adamın biri ceza yedi tüketim oynamasından, değil mi? Geçen pejo mu ne bir markaya baktım o da nedc veriyorum Wltp si şöyle böyle demiş.. 😄

 

kısaca bu işin düzgünü ne ise o verilmeli insanlara.. Bilgiler için tşk

Abi geçiş süreci var haliyle hepsi takla atıyor. Tam geçene kadar sabredeceğiz. 😁

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 1 ay sonra...
5 dakika önce, Çağrı Krr yazdı:

Keşke ST Line donanımla hibrid 155ps de gelse. Örneğin 195k fiyata piyasada ki tek warm hatch olurdu.

Hocam bu yıl civarında 1 yıl olmadı, 200 civarına 1.5L 200 ps ST satıldı kaç kişi aldı dersiniz 🙂 

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
50 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

200 civarına 1.5L 200 ps ST satıldı kaç kişi aldı dersiniz 🙂 

Şu piyasa şartlarında öyle bir araba için tam kelepirdi. Kurtulamadık dizelden bir türlü. Şu muhabbet her geçtiğinde içim sıkışıyor.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
4 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

Hocam bu yıl civarında 1 yıl olmadı, 200 civarına 1.5L 200 ps ST satıldı kaç kişi aldı dersiniz 🙂 

Yakup bey ST zaten kanayan yaram. Mk6.5 kasa ST gelmez dediler gitti başka araç aldım getirdiler, MK7 çıktı mailler attım yeni ST için ürün gamında yok, getirme planı yok diye cevap aldım gittim arabayı yeniledim, hop birkaç aya ST getirdiler 210bin tl ye sattılar. E şimdi makyaj gelecek, alsak bu sefer makyajlısını görünce tadım kaçacak.. Bari ST line gibi ara sıcak bir ürün gelsede nefis köreltsek fena mı 🙂 zaten bu araçlar tr için niş pazar oluyor toplamda 10ST - 100 ST-Line satsalar sırf reklamı, imajı yeter. Kuryeleri connectleri satmasınlar demiyoruz ki.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
3 dakika önce, Çağrı Krr yazdı:

Yakup bey ST zaten kanayan yaram. Mk6.5 kasa ST gelmez dediler gitti başka araç aldım getirdiler, MK7 çıktı mailler attım yeni ST için ürün gamında yok, getirme planı yok diye cevap aldım gittim arabayı yeniledim, hop birkaç aya ST getirdiler 210bin tl ye sattılar. E şimdi makyaj gelecek, alsak bu sefer makyajlısını görünce tadım kaçacak.. Bari ST line gibi ara sıcak bir ürün gelsede nefis köreltsek fena mı 🙂 zaten bu araçlar tr için niş pazar oluyor toplamda 10ST - 100 ST-Line satsalar sırf reklamı, imajı yeter. Kuryeleri connectleri satmasınlar demiyoruz ki.

Bilgi alabilirsem dönerim. Ancak pek sanmıyorum. 

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 2 ay sonra...

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ford Kuga'nın incelemesini yapmaya çalıştım(k) :)) Uzunca ara geçince biraz zorlandım  Puma'yı daha iyi hazırlayacağım 😄  Kuga için söylemeyi atladıklarımı da yazıyla daha sonra aktaracağım. 
      Keyifli seyirler, umarım faydası olur. 
       
       
    • Yazan: Rıdvan Eskici
      2014 Focus 3 1.6 tdci 115 Aracımın son bakımında akü değerleri düşük cıkmıştı usta kışı görmez dedi ve dediği gibi bugün aracı takviye ile çalıştırmak zorunda kaldım. Yeni akü alacağım biraz güclü olsun istiyorum (75A) start stop şeklinde Geçiyor benim aracımda start stop yok bu akü uyumlu mu taksak bi zarar verir mi ? Tecrübeli üyelerimizin bilgilerini bekliyorum teşekkürler 

    • Yazan: Rıdvan Eskici
      Merhabalar 2014 focus 1.6 tdci titanium kullanıcısıyım d segmenti araçlara geçme düşüncem var 2018 model garantili temiz 1.5 tdci titanium Mondeo alma düşüncesindeyim bi kaç yere araç hakkında bilgi edinme amaçlı sordum fakat çok olumlu cevaplar alamadım ‘’ Servisten çıkmaz, arızası çok, sürekli arıza yapıyor parçası Pahalı uzak dur vb’’ gibi şeyler duydum bu konuda bilgisi olan üyelerimizden yorumlar bekliyorum ayrıca bu araçlar bu sorunlardan dolayı mi fiyat bakımından uygun yoksa otomatik olmadığı için mi 
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Boyut - Performans - Tüketim Değerleri
       
      Tüm bilgiler-> https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/
       
      Motor karşılaştırmasında daha mantıklı bir kıyaslama olması adına Mk3’ün makyajlı (MCA) versiyonlarını yazdım. Ayrıca Mk4’ün tüketim değerleri WLTP olarak verilmiştir bu sebeple birebir karşılaştırma yanıltacaktır. Mk3 Mca’nın tüketim değeri ise NEDC standardındadır. Mk4’ün NEDC değerleri -motora göre değişken- %10-15 arasında daha düşüktür.
       

       
      Not: Linkteki tablolar günceldir, buradakiler eski. Dikkat.
      Ağırlık konusunda sadece genel bir bilgi mevcut olduğu için, değerler en iyimser şekilde hesaplanıp tabloya eklenmiştir. Bazı modeller biraz daha ağır olacaktır. Bu güncellemeler için de biraz bekleyeceğiz. Hafiflik, hızlanmaya katkı sağlamış ayrıca tüketimde de yaklaşık %10’luk iyileştirme mevcut.
       

       

       

       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Bugün yayımlanan Resmi Gazete ile birlikte vergi sınırları değiştirildi dolaylı olarak biraz indirim söz konusu ama nerede? Öte yandan bir diğer sınır üstünde de vergi oranı arttı burada da zam söz konusu.
       
      Detaylı https://anasayfa.focusclubtr.com/2020-otv-limitlerinde-degisiklik-otomotivde-zam/
       
      a) Motor silindir hacmi 1600 cm3‘ü geçmeyip;
       
      ÖTV matrahı 85.000 TL’yi aşmayanlar için %45, (üst sınır 70.000 TL idi) ÖTV matrahı 85.000 TL’yi aşıp, 130.000 TL’yi aşmayanlar için %50, (üst sınır 120.000 TL idi) Diğerleri için %80,  (%60 olan oran 80’e çıktı)  
      152 bin TL’lik araçlar 147 bin TL’ye düşecek, 125’ler de 121’e. Ancak burada zaten ne kadar araç kaldı? (4-5 bin tl indirim)
      Bir dolaylı indirim de şu arada mevcut; 228 bin TL-247 bin TL arasındaki araçlar 214 bin TL-231 bin TL aralığına düşecek. (14-16 bin tl indirim)
       
      Artık yeni limitler bu şekilde olacak, örnek verecek olursak 1.6L motorlu araçlar 231 bin liraya kadar donanımına göre fiyatlandırılacak, daha sonra 277 bin liraya zıplayacak vergi dolayısıyla.
       
      Daha üstünü anlatmaya bile gerek yok;
      247 bin TL’lik 1.6L araçlar bugün itibarıyla 277 bin TL oldu.
      303 bin TL’lik 1.6L araçlar bugün itibarıyla 341 bin TL oldu.
       
      NOT: 152 bin-214 bin TL arasında satılan araçlarda herhangi bir değişiklik yok.
       

       
  • Bir arkadaşa söyle

    FocusClubTR.com'u seviyor musun? Hadi bir arkadaşa söyle!
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza çerezler yerleştirdik. Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.