Jump to content

Fotoğraf Yarışması:

Temmuz katılımı burada
Haziran anketi burada

  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Yakup Çağatay

Focus Mk4'e Dijital Gösterge - Ecoboost Hibrit Motor ve Fazlası

Recommended Posts

Ford, bugün yakıt tasarrufu sağlayan EcoBoost Hibrit elektrikli güç aktarma organlarına sahip Ford Focus'un artık Avrupa'daki müşterilere sipariş verilebileceğini duyurdu.

 

Tüm bilgiler: https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-focus-mk4e-ecoboost-hibrit-motor-konfor-ve-baglanti-teknolojileri/

 

Ayrıca 1.5L EcoBoost manueller kalkıyor yerine 1.0 EcoBoost Hibrit 155 ps sunulacak. Tüm güncel motor seçenekleri linkte toparlandı. Motor için Türkiye bilgisi henüz yok.

 

Gösterge, Mayıs ayı itibarıyla SİPARİŞE açıldı. Türkiye'ye de gelecek henüz ne donanımla olacağı bilgisi yok.

 

Yeni bir 12,3 inç büyüklüğündeki dijital gösterge paneli, kesintisiz iç tasarım için kavisli üst kenarı kullanan serbest biçimli teknolojiyle sektörde bir ilk olmasıyla öne çıkıyor. Serbest biçimli panel, ekranın içine yerleştirilmiş özel bir devreyle tasarımcıların geleneksel dikdörtgen tasarımın ötesinde şekiller kullanmasına imkan tanıyor. 24 bit gerçek renkli dijital gösterge paneli ayrıntılı, yüksek çözünürlüklü, daha gerçekçi görüntüler ve simgeler üreterek daha parlak, gözlerde daha az yorucu ve okunması kolay bir yapı sunuyor.

 

Avrupa'da Puma, Kuga, Mach-e, Mustang, Explorer ve Ford GT ile sunulan tam dijital gösterge ekranı artık Focus'ta. 

 

Ford_Focus_2020_07.jpg

 

FordFocus2020DigitalCluster_02.jpg

 

 

Kadran_5.jpg

Kadran_4.jpg

Kadran_3.jpg

Kadran_2.jpg

Kadran_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tamam hoş olmuş, zamanın getirisi bu,akıma uymuş ama ben bir türlü sevemedim bu tarz ekranları. Analog daha çok hitap ediyor bana. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Navigasyon da takip edilebilecek mi buradan. Ben mekanik kadran taraftarıyım her zaman ama bu da Alman markalarınki gibi çok şık olmuş

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele şükür...

Share this post


Link to post
Share on other sites

İşte bu   iyi olmuş 

--0 dakika sonra eklendi--

Yanlız sol arka teker de epey basınç kaybı var..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Head-up Display var mı herhangi bir modelde?

Bir kere bir BMW'de kullanmıştım çok hoşuma gitmişti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 dakika önce, Burçin Denizalp yazdı:

Head-up Display var mı herhangi bir modelde?

Bir kere bir BMW'de kullanmıştım çok hoşuma gitmişti.

Abi kim kovalamak istiyor 😄 😛 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bir ihtimal, belki st-line donanimda standart olur o da vergiden etkileniyorsa eger baska bir donanimi cikardiklari takdirde. Haricinde titanium dahil opsiyon olur. O yuzden Turkiye'de ki araclarda gorme ihtimalimiz pek yuksek degil gibi duruyor. Tahminim bu yonde.

 

Haricinde iyi oldu, gec bile kalinmisti. Bu ekranla birlikte ic mekanda ki ucuzmuz gibi hissettiren goruntu bir miktar kaybolur.

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

Bir ihtimal, belki st-line donanimda standart olur o da vergiden etkileniyorsa eger baska bir donanimi cikardiklari takdirde. Haricinde titanium dahil opsiyon olur. O yuzden Turkiye'de ki araclarda gorme ihtimalimiz pek yuksek degil gibi duruyor. Tahminim bu yonde.

 

Haricinde iyi oldu, gec bile kalinmisti. Bu ekranla birlikte ic mekanda ki ucuzmuz gibi hissettiren goruntu bir miktar kaybolur.

 

1 dakika önce, Samed Ayranci yazdı:

kol gibi opsiyona hazırmısınız gencolar

Opsiyon olmaz arkadaşlar, Kuga gibi devam eder. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hadi titanium da standart olsun da bende faydalanayım. O kadar beklediğime değsin. 

Edited by Tuncay A.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 dakika önce, Tuncay A. yazdı:

Hadi titanium da standart olsun da bende faydalanayım. O kadar beklediğime değsin. 

Sana gelmeeeez diyeceğim ama şimdi gene hesap kitap işlerine girip moral bozacaksın abi. 🤣

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şuan 3 tane gümrükten geçen aracın 13.05 üretim tarihli araca baktım, göstergeler eski tip, muhtemelen Mayıs üretim yerine, Mayıs siparişi olup ağustos eylül gibi teslim olanlarda gelecektir.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 dakika önce, Tuncay A. yazdı:

Şuan 3 tane gümrükten geçen aracın 13.05 üretim tarihli araca baktım, göstergeler eski tip, muhtemelen Mayıs üretim yerine, Mayıs siparişi olup ağustos eylül gibi teslim olanlarda gelecektir.

Abi Allah bilir belki de hiç gelmez 😁😁😁 Bana sorarsan da ancak o zamanlar gelir bize tabi koyacaklarsa donanıma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Similar Content

    • By Yakup Çağatay
      Ford, Fiesta ve Focus Ecoboost Hibriti de içeren Ford Elektrikli araçların yeni nesillerini “Go Further” etkinliğinde tanıtacak.  2 Nisan’da gerçekleşecek olan “Go Further” etkinliğinde yeni elektrifikasyon, ticari araç ve SUV haberleri verecek.

      Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-elektrikli-araclarin-yeni-nesilleri-fiesta-ve-focus-ecoboost-hibrit-dahil-go-further/
       
      Fiesta EcoBoost Hybrid ve Focus EcoBoost Hybrid, Ford’un “sürüş keyfi” deneyimini daha güçlü ve duyarlı bir performansla tamamlarken, yakıt verimliliğini artırmak için tasarlanmış sofistike bir hafif-hibrit mimariye sahip olacak.
       
      Fiesta EcoBoost Hybrid 112 g/km CO2 emisyonu, 4,9L/100 km yakıt verimliliği bekleniyor.
      Focus EcoBoost Hybrid 106 g/km CO2 emisyonu, 4,7L/100 km yakıt verimliliği bekleniyor.

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.