Jump to content

Ford Puma Türkiye için Hazır! - Çift Kavrama Otomatik


Yakup Çağatay

Önerilen Mesajlar

Yakup Çağatay

Müşteriler artık Ford’un 120 PS 1.5 litrelik EcoBlue dizel motoruna, yeni yedi vitesli çift kavramalı otomatik şanzımana sahip 125 PS 1.0 litrelik EcoBoost benzinli motoruna ve lüks Puma ST-Line Vignale varyantına sahip Puma modelleri arasından seçim yapabilecekler. Ayrıca bu ayın başlarında Ford, Puma ST modelinin bu yıl sonunda bu sınıfa katılacağını duyurmuştu.

 

Tüketim, hızlanma vs birçok detayı EcoSport ile karşılaştırarak yazıya ekledim. Aradaki farklar dikkat çekici. 

 

Detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-puma-simdi-dizel-ve-benzinli-otomatik-motorlu/

 

120 PS 1.5 litrelik EcoBlue 6 ileri manuel şanzımanla karma tüketim 3,8 l/100 km  - 4,5 l/100 km WLTP

125 PS 1.0 litrelik EcoBoost 7 ileri çift kavrama otomatik şanzıman  karma tüketim 4.9 l/100 km - 6,0 l/100 km WLTP

 

 

FORD_2020_Puma_ST-Line_X_Vignale_007.jpg

FORD_2020_Puma_ST-Line_X_Vignale_002.jpg

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • Yakup Çağatay, başlığı Ford Puma Türkiye için Hazır! - Çift Kavrama Otomatik olarak değiştirdi

Getrag, 2015'te ıslak tip 7 ileri bir çift kavrama şanzıman tanıtmıştı o olabilir. Ya da ufak bir ihtimal ama Gt500'de kullanılan Tremec DCT'nin bir türevi de olabilir. İnternette hiç bilgi bulamadım.

Cenk Demirel tarafından düzenlendi
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 1 ay sonra...
Yakup Çağatay
Şimdi, Tamer Perperek yazdı:

Var mı yeni bilgi @Yakup Çağatay Puma hakkında satış vs...? 

Yazabileceğim net bir şey bilmiyorum olsa yazarım zaten biliyorsunuz ? Ama çok yakında başlar satışa her şeyi hazır.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 2 ay sonra...
Yakup Çağatay
Alıntı

125 PS 1.0 litrelik EcoBoost motor için yeni bir yedi vitesli otomatik şanzıman seçeneği, 4.9 l/100 km yakıt verimliliği ve 110 g/km CO2 (NEDC) emisyonu sağlıyor. Şanzımanın daha fazla sayıda dişli oranı ve kusursuz vites değiştirme için çift kavramalı (%90 ıslak) çalışma, optimize edilmiş yakıt verimliliği, iyileştirme ve sürüş dinamiklerine katkıda bulunuyor. [137 g/km ve 6,0 l/100 km WLTP (daha gerçekçi)]

Bilgimiz YARI doğruymuş. Şanzıman kavramasının biri ıslak biri kuru. Islak olanın da amacı soğutma.

90.000km / 6 yıl periyodik aralığı :yeah: Ford.com.tr'deki bakım tablosu da sayemizde değişecek :zha: Oraya yazmamışlardı bunu.

Bugün kedinin videosunu çekeceğim, son yıllarda sürdüğüm en zevkli Ford'du.

@Mehmet Çallı

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 4 ay sonra...

Arkadaşlar nasipse bu arabayı almayı düşünüyorum, şanzıman için yorumunuz nedir acaba ? Sadece yeni bir şanzıman olduğunu duydum.Denenmemiş olması kafamda büyük bir soru işareti.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Yakup Çağatay
12 dakika önce, Hakan Gl yazdı:

Arkadaşlar nasipse bu arabayı almayı düşünüyorum, şanzıman için yorumunuz nedir acaba ? Sadece yeni bir şanzıman olduğunu duydum.Denenmemiş olması kafamda büyük bir soru işareti.

Canavar gibi 🙂 

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hocam sizin incelemenizi izledim, nokta atışlı yorumlarınızda diğer klasik youtube incelemelerden çok ilerde. Mebla benim için biraz fazla olacak ama herkesin istediği gibi zevkle kullanmakk istediğim bir araç olmasını istiyorum.Epey youtube videosuda izledim.Motor ödüllü imiş ama şanzıman yinede beni korkutuyor. Manuelden geçeceğim.Capturdan başladığım yola pumaya kadar geldik.2008 ile Puma arasında kaldım.Ondaki şanzıman eat8 bilindik bir seri imiş.Bu iki model arasında dönüp duruyorum.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Yakup Çağatay
4 dakika önce, Hakan Gl yazdı:

Hocam sizin incelemenizi izledim, nokta atışlı yorumlarınızda diğer klasik youtube incelemelerden çok ilerde. Mebla benim için biraz fazla olacak ama herkesin istediği gibi zevkle kullanmakk istediğim bir araç olmasını istiyorum.Epey youtube videosuda izledim.Motor ödüllü imiş ama şanzıman yinede beni korkutuyor. Manuelden geçeceğim.Capturdan başladığım yola pumaya kadar geldik.2008 ile Puma arasında kaldım.Ondaki şanzıman eat8 bilindik bir seri imiş.Bu iki model arasında dönüp duruyorum.

Teşekkür ederim, ben 2008 kullanmadım bir şey diyemiyorum. Mutlaka o da iyidir ben de inanıyorum. Ancak zevk konusunda dediğim gibi beklenti ve denemek şart. Benim son yıllarda en çok zevk alarak bindiğim Ford, Pumaydı. Çift kavrama yapısı da eskilerden çok daha farklı; hem ıslak hem kuru. 4 yıl da garanti var galiba, neden olmasın? 😅

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Bir arkadaşa söyle

    FocusClubTR.com'u seviyor musun? Hadi bir arkadaşa söyle!
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza çerezler yerleştirdik. Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.