Jump to content

Fotoğraf Yarışması:

Haziran katılım burada
Mayıs anketi burada

  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Yakup Çağatay

Yeni Kuga Mı Yoksa Focus Active Mi Almalı?

Sen ne alırdın?  

64 members have voted

  1. 1. Sen ne alırdın?

    • Dolu bir Focus Active SW
      41
    • Giriş seviyesi bir Kuga
      22


Recommended Posts

Yeni gelen Kuga ile teslimatları başlayan Focus Active'in teknik özelliklerine bakıyoruz.
Hangisini alırsınız, opsiyonlu dolu bir Focus Active mi yoksa giriş seviyesi bir Kuga mı? Anket de ekledim.


*:Opsiyon seçimleriyle birlikte fiyat benzerdir. Az çok opsiyon fiyatlarını biliyorsunuz oradan baz fiyatını da çıkarabilirsiniz 🙂 Ya da premium bayiler satışlara başladı, net fiyatı fcstr'den selam ileterek alabilirsiniz 😄 

 

yayına hazır sonnnnn.jpg

 

 

 

Screen Shot 2020-05-22 at 19.39.36.png

Screen Shot 2020-05-22 at 19.36.09.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

SWsever şapkamı çıkarıp incelediğimde dahi veriler sw focus active al diyor. Aralarındaki yükseklik farkı çok az, fiyat aynı denebilecek durumda ve doanım doluluğu bariz olarak focus active’de daha fazla opsiyonları alınca. Ki dişe dokunur opsiyonlar hepsi. Ben ford’a paramı vereceksem bu tabloda focusu alırdım.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net Kuga alırdım. İmkanlar dahilinde donanım ekler, sınıf değiştirir keyfime bakardım. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yıl 2011 şuan ki işimde çalışıyorum eşimde  çalışıyor neredeyse full krediyle sıfır astra aldım borcu bitti sattım. 2015 te bu sefer % 30 kredi ile sıfır titanium focus aldım. 2017 de kuga ya niyetlendim çünkü yüksekliği heybeti  arka alan genişliği çocukta olunca tam bir aile arabası algısı uyandırdı bende.Hesap tutmadı. İkinci ele baktım toparlanır umuduyla 2017 sonundan beri gözümün önünde fiyatlar uçtu gitti. Eşimde çalışıyordu bende hala aynı işteyim Krediye cesaret edemedim. Nekadar doğru bilmiyorum çevremde  alım gücü düştümü  ekonomi ne olacak  muhabbetine ben bu örneği verip Ben kuga alabildiğimde diyorum. Soruya gelince bu fiyatlara zor ama boş olsun kuga olsun diyorum.

Edited by Erol Süzer
Eksik metin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Active tasarımını çok bğeniyorum açıkcası. Ben active diyorum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tabiki boş bir kuga yerine dolu bir sw focusu tercih ederim.Ayrıca yeni kuganın tasarımını bir türlü sevemedim.Önceki kuga çok daha güzeldi bence.Heleki 19" jantlarıyla harika görünüyordu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

donanım ekleterek kuga. ama önceki kuga daha çekiciydi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Full ops active motorda 2.0 tdci 210 hp biturbo 4 çeker olursa tadından yenmez 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 dakika önce, Coşkun Uçakkuş yazdı:

Active Focus satışı var mı? Sitede göremedim. 

İlk mesajda var yazıyor ve premium bayilere ulaşmanız gerektiği yazılmış. Fiyatı söylenmiş artık bilmiyorum başka ne lazım bu sorunun cevabı için. Kusura bakmayın başka bilgim yok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akil, mantik, veriler, anketler, focus grupları vs. de sonuçlar Active SW dese de realitede eminim ki satılan Kuga olacaktır... 

 

Formlari itibariyle de birbirlerine cok benzeyen bu iki aractan birisi SW digeri SUV kategorisinde olacağı gozonune alindiginda genel tercih SUV olur ne yazik ki.. ne yazik ki diyorum çünkü her anlamda daha pratik olan SW ler bizde hala Toros ve Kartal formatini asamiyor..,

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

İlk mesajda var yazıyor ve premium bayilere ulaşmanız gerektiği yazılmış. Fiyatı söylenmiş artık bilmiyorum başka ne lazım bu sorunun cevabı için. Kusura bakmayın başka bilgim yok. 

Teşekkür ederim. 

--15 dakika sonra eklendi--
40 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

İlk mesajda var yazıyor ve premium bayilere ulaşmanız gerektiği yazılmış. Fiyatı söylenmiş artık bilmiyorum başka ne lazım bu sorunun cevabı için. Kusura bakmayın başka bilgim yok. 

Focus Active'de benzinli otomatik versiyon var mı? Bu konuda bilginiz var mı? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Direkt Kugayı alırdım. S.wagonlar bana tasarım olarak çok kötü geliyor özellikle de bu segmentte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SUV'da severim(heybetinden,yüksekliğinden) SW'de severin(kullanışlılığından) ama yüksek SW daha çok severim :yeah:

Örn: A4,A6 Allroad, Volvo Cross Country vb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Similar Content

    • By Yakup Çağatay
      Ford, Focus Active’in Hatchback ve Wagon modelini bugün tanıttı.
       
      Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/tamamen-yeni-ford-focus-active-crossover-tanitildi-2019/
       
      Gelişmiş sürücü destek teknolojileri ve sekiz ileri otomatik şanzımanla birlikte güçlü ve yakıt tasarruflu Ford EcoBoost benzin ve EcoBlue dizel motorları ile model seçilebiliyor.
       
      Motor seçenekleri (5k-WLTP-17″ jant ile)
      1.0L EcoBoost 125 ps 6 ileri manuel vites / 5.9 – 4.1 – 4.8 L/100km / 0-100: 10.3 sn / 1.322 kg
      1.0L EcoBoost  125 ps 8 ileri tam otomatik / 7.1 – 4.7 – 5.6 L/100km / 0-100: 11.7 sn /  1.371 kg
      1.5L EcoBoost 150 ps 6 ileri manuel vites / 6.9 – 4.5 – 5.3 L/100km / 0-100: 9.1 sn /  1.369 kg
      1.5L EcoBoost 150 ps 8 ileri tam otomatik / 7.6 – 4.9 – 5.9 L/100km / 0-100: 9.7 sn / 1.404 kg
      1.5L EcoBoost 182 ps 8 ileri tam otomatik / 7.5 – 4.9 – 5.9 L/100km / 0-100: 8.7 sn / 1.404 kg
      1.5L EcoBlue 120 ps 6 ileri manuel vites / 3.9 – 3.3 – 3.5 L/100km / 0-100: 10.8 sn / 1.363 kg
      1.5L EcoBlue 120 ps 8 ileri tam otomatik / 4.7 – 3.9 – 4.2 L/100km / 0-100: 10.7 sn / 1.394 kg
      2.0L EcoBlue 150 ps 6 ileri manuel vites / 5.6 – 3.6 – 4.4 L/100km / 0-100: 9.1 sn / 1.493 kg
      2.0L EcoBlue 150 ps 8 ileri tam otomatik / 5.3 – 3.9 – 4.4 L/100km / 0-100: 9.3 sn / 1.518 kg
       
      Genel Not: Bagaj kapasiteleri diğer versiyonlar ile aynı.Dönüş çapı standart versiyonlardaki 16″ ile bununla gelen 17″ için aynı, 11.0 metre; 18″ ile 11.6 metre. Ayrıca tüm motor seçenekleriyle bağımsız arka süspansiyon mevcut. 17 inç jant ile 215/55 lastik geliyor, 18 inç jant ile 215/50 lastik geliyor. Geçmiş bilgilerime göre, bu model ile 1.5 atmosferik motor seçeneği banttan inmiyor.
       
      Türkiye’ye gelecek olan tüm ekranlar böyle olacak. (B&O veya CO-Pilot paketi alınmazsa)

       

       

       

       

       
    • By Süleyman Altın
      Arkadaşlar merhabalar;
      1.5 ecoboost Selective+Tekno aracımı satın aldım.Tekno pakette tabela okuma sistemi var diye biliyordum ama benim araçta böyle bir özellik yok.
      Ayrıca bi xenon farlar olmasına rağmen uzun farlar halojen gibi yanmakta bu konular hakkında bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?
       
      Kazasız Belasız Günler....
    • By Yakup Çağatay
      Spor, normal ve eco modlarının tamamını ayrıca otomatik ve manuel vites seçeceğinin hepsini denedim; aralarında kayda değer fark göremedim. Birebir aynı ölçüm olamayacağı için minimal farklar var tabi, ancak dip gaz ile bu detayların hiç önemi olmadığını söyleyebilirim. 0-100 fabrika değerinin tutarlı olduğunu gözlemleyebiliriz. Vites üç kademe birden düşürülebiliyor, iki kademe yükselebiliyor.  
      Efem iyi seyirler. 
       
       
    • By Yakup Çağatay
      Yeni Focus Mk4 ile Focus Mk3 Mca'nın dizel otomatik versiyonlarını aynı yol koşulunda test ettik.
      @H. Cenk ve @Gürkan Çakıroğlu abi sayesinde yıllardır istediğim bir şeyi yaptık ? Çok teşekkür ediyorum. 
       
      Sonuç için iyi seyirler. 
       
       
      Görseller ve fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/focus-mk4-ile-focus-mk3-dizel-otomatik-yakit-testi/
       

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.