Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Honda 1.8 İ-Vtec


Aydın Aygün

Önerilen Mesajlar

Çok yakın bir arkadaşım Honda 1.8 i-vtec almayı düşünüyor. Ben de , arkadaşım da araç hakkında hiçbir bilgiye sahip değiliz. Biraz forumlarda araştırmalarım oldu. Okuduklarım kadarıyla 1.8 motora göre oldukça makul yakıt değerlerine sahip bir araç. İçi oldukça şık , dışı ise özgün ve farklı. Bu arada arkadaşımın düşündüğü araç yarı otomatik. Bulduğumuz bir kaç tane araç var 50000 km de kazasız boyasız , 34.000 bin lira , bir başkası da 44.000 km de ön tampon değişmiş aracın fiyatı 33.750 Lira. Sizce bu fiyatlara bu araç alınır mı ? Aracın artıları eksileri nelerdir ? Bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim. Saygılarımla.

Araçların modeli 2008. Yazmayı unutmuşum pardon :yeah:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

yakıtı düşüneceksen alma he olaki yakıtla bi sıkıntınız yok o bir capon efsanesidir dil darbesine gelmez de 1.8 den bile o kasada umduğun torku vermiyor yüksek hızlarda biraz daha diri duruyor sadece yol tutuşu lastik ebatına göre %40 etki gösterir japon arabaları..

yuksek hızlarda (100-170km/h) çok kıvraktır kesmiyceği ara yoktur konfor desen motor sesini içeri iletmez benzinli araçtır sarsıntı yapmaz kaliteli iç dizaynı vardır bakmasını bilenden alırsan konsol ve koltuklar deforme olmamışsa araç kendini her hal-u karda diri gösterecektir

dediğim gibi o bir capon efsanesidir araç ömrü boyunca muhakak bikerede olsa üst sınıf aracın yapamayacağı bir hareketle hayat kurtarır veya efsaneleştiğini tastikler

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

dil darbesine gelmez de

yol tutuşu lastik ebatına göre %40 etki gösterir japon arabaları..

yuksek hızlarda (100-170km/h) çok kıvraktır kesmiyceği ara yoktur

Emir senin jargonunu ben anlamıyorum, dil kursu var mı buna yönelik.... :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Emir senin jargonunu ben anlamıyorum, dil kursu var mı buna yönelik.... :)

dil darbesine gelmez de: Fazla zorlamaya oynamaya gelmez demek istiyor.

yol tutuşu lastik ebatına göre %40 etki gösterir japon arabaları.. Daha iyi yol tutuş için jant lastik değişimi şart diyor burdada abicim

yuksek hızlarda (100-170km/h) çok kıvraktır kesmiyceği ara yoktur. İstanbul trafiğinde can yakmak için idealdir. Yılan gibi aralardan geçer demek istiyor abicim.

  • Beğen 7
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ogün teşekkür ederim açıklaman için

cem abi senin aşırılığa karşı olan bir yapın olduğunu düşündüğümden ve senden eleştri almak istemediğimden üstü kapalı yazmaya çalışıyorum

(he bide 4 dil bilince kelime haznen ister istemez daralıyor abi)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İlk msjımı acele bir zamanda yazdı şimdi daha bir ayrıntı geçiyim istedim.

Öncelikle yakıt tüketimi konusundan başliyim. Düz vitesleri sürekli ekonomik kullanım tarzında kullanırsanız eğer1.6 lar gibi yakar.

Ama otm şanzimanla 1,6 gibi gidip 2,0 gibi yakıt tüketecektir.

Motor hacminin yüksek oluşundan ötürü mtv dilimindede üst sınıfta yer alması dezavantaj.

İç mekan kalitesine gelince. focusun hiç bir kasasındaki kaliteyi hondada bulamazsın. Eski sahibi biraz gaddar br insansa kısa süre içerisinde torpido içerisinden tıkırtılar gelmeye başlar. Can sıkar.

Tasarımı göreceli olarak hoştur. Modifiye parçası boldur. Çok rahat kişiselleştirebilirsiniz aracınızı.

Bakım maliyetleri üzerine bir kaç şey söyleyecek olursak. Hemen hemen her markanın yetkili servisi gibi Hondanın yetkili servisleride öpücük hastası. Ama Bostancıda sizi yönlendirebileceğim çok güzel bir özel servis var :) özel serviste bakım masrafları makuldur.

Allah korusun kaza yaparsanız kaskonuz yoksa aracı o halde verin gitsin. zira masrafı büyük olur. Kaporta parçalarının yedekleri pahalıdır. Çıkma kullanırsanız ayrı Her ihtimali düşünmek gerektiğiiçin kaza durumunu yazıyorum.

Yol tutuşu vasatın üstüdür. Kafadan kayma eğilimi tehlikeli boyutlardadır. Özellikle yağışlı havalarda virajlara çok temkinli girmekte fayda vardır. Kuru sıcak havalarda iyi yol tutan jant lastik ekipmanı alır birde yay kombinasyonu ile beslerseniz. Direksiyon tepkileri evrim geçirecektir. Ancak bu seferde aracın torsiyon(!) olan arka süspansiyon sistemi sukoy vermektedir.

Aracın genel durumu bu. :yeah: Sadece Tasarımdan ve isimden ibaret olan bir modelden bahsediyoruz. Tercih sizin :D

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ogün teşekkür ederim açıklaman için

cem abi senin aşırılığa karşı olan bir yapın olduğunu düşündüğümden ve senden eleştri almak istemediğimden üstü kapalı yazmaya çalışıyorum

(he bide 4 dil bilince kelime haznen ister istemez daralıyor abi)

Emir'cim kaçarı yok her halikarda eleştiri alacaksın, misyonum bu, ayrıca burcumdan kaynaklandığı da söylenir.

Ben üç dil biliyorum, ona rağmen çok sıkıntı çekmiyor gibiyim, demek ki dördüncüyü öğrenseydim kötü olacakmış, şükür!!! :D

Not: Trafik konusundaki tavrım aşırılığa karşı olan yapımdan kaynaklanmıyor, sadece yolları başkaları ile paylaştığının bilincinde olmayanlara veya bunu umursamayanlara, çevresini tehlikeye atanlara ve hak gaspı yapanlara fena halde karşıyım. Denir ya... "benim özgürlüğüm senin özgürlüğünün başladığı yerde biter".

Bak bir laf daha geldi aklıma: "Yaşam uzlaşma sanatıdır"

Neyse okuya okuya bu dili de çözeceğim herhalde, ama şimdilik Fransızca gibi geliyor, anlamıyor ama seziyorum.... :D

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Emir'cim kaçarı yok her halikarda eleştiri alacaksın, misyonum bu, ayrıca burcumdan kaynaklandığı da söylenir.

Ben üç dil biliyorum, ona rağmen çok sıkıntı çekmiyor gibiyim, demek ki dördüncüyü öğrenseydim kötü olacakmış, şükür!!! :P

Not: Trafik konusundaki tavrım aşırılığa karşı olan yapımdan kaynaklanmıyor, sadece yolları başkaları ile paylaştığının bilincinde olmayanlara veya bunu umursamayanlara, çevresini tehlikeye atanlara ve hak gaspı yapanlara fena halde karşıyım. Denir ya... "benim özgürlüğüm senin özgürlüğünün başladığı yerde biter".

Bak bir laf daha geldi aklıma: "Yaşam uzlaşma sanatıdır"

Neyse okuya okuya bu dili de çözeceğim herhalde, ama şimdilik Fransızca gibi geliyor, anlamıyor ama seziyorum.... :)

:D anadilim türkçe değil cem abi arap kökenliyim türkçeyi okulda öğrendim üstüne bide avrupa dilleri biraz karşıtlık yaratıyor çoğu insan şikayetçi oluyor bu durumdan izahiyat kabiliyetim zayıf biraz bu sebeplen işimi yaparken kimse bana bulaşmıyor sen şu an ne yapıyorsun diye :D kitap okuma alışkanlığı kazanmam lazım :D aktif olarak kullanma durumundayım 3 dili ;) ev arapça sosyal hayatta türkçe iş hayatında ingilizce,arapça,italyancayı aktif kullanma durumundayım gerçekten sıkıntı yaratıyor

yazdığın notun herzaman arkasındayım aşırılık konusunda hoşnut kalmadığım bir durum bu kesinlikle uygulamadan kaçınıyorum

ama haz veriyor işte anlamsız bir biçimde ^_^

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

honda için duyduğum tek şey Honda civic 1.6 kullanan bi abim : 'basmazsan 1.4 gibi basarsan 1.8 gibi yakar diyolardı'

Honda' dada basmamak imkansız gibi bişey heleki hava filtresi veya egzoz varsa :wacko:

Honda sürdün mü hiç sen ?

Milletin lafına bakma :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.