Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun.

    Giriş yaptıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir ve özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Giriş yaptıktan sonra, bu mesaj silinecektir ve sadece sponsorlarımızın reklamını göreceksiniz. Siz de sponsor olmak istiyorsanız buradan ulaşabilirsiniz.

2020 Seat Leon (Mk4) Tanıtıldı (1.6 dizel yok)


Önerilen Mesajlar

11 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Bu mevzu karışır pek katılmıyor hem genel olarak hem de Mondeo’nun Passat işçiliğine sahip olduğuna. Bu arada nereye göre nasıl değerlendirdiğini de pek anlamadım. 

Değerlendirmelerim adına anlamayacak bir şey yok ki ortada. Değerlendirmelerimin neyi baz aldığını anlamak için çevremizde gördüğümüz potansiyel müşterilerin bu araçlar hakkında yaptığı yorumu, beklentilerini incelersen, yerli - yabancı testlerde çoğu yeni Ford için yapılan eleştirilerin veya eksi hanesine yazılan kriterlerin genellikle iç mekan için yapılan interior quality, cheap gibi betimlemeler olduğunu görürsün. Bu eleştirilerinde ben çoğunluğunun seçilen malzemelerden ziyade var olan iç mekan tasarım dilinde insanları etkileyebilecek detaylardaki sunum eksikliğinden kaynaklandığını düşünüyorum.

Cenk Demirel tarafından düzenlendi
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • Yanıt 33
  • Oluşturulma
  • Son yanıt

Bu Konuya En Çok Yazanlar

Bu Konuya En Çok Yazanlar

Popüler Mesajlar

Seat 1,1 milyar euro yatırımla, kardeşi Golf’ten üç ay sonra tamamen yeni Leon (Mk4) modelini tanıttı.   Tamamen yeni SEAT Leon, markanın ilk tamamen bağlantılı aracı, bu sayede insanları di

Ben buna baktıkça yeni Focus'u görüyorum, diğer başlıkta da resim paylaşmıştım.

C segmentin yeni tasarımlarına baktıkça, focus MK4'ün yine çok iyi bir tasarım olduğunu görüyoruz açık şekilde.

Yayınlanan Görseller

23 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

Anlamayacak bir şey yok ki ortada. Değerlendirmelerimin neyi baz aldığını anlamak için çevremizde gördüğümüz potansiyel müşterilerin bu araçlar hakkında yaptığı yorumu, beklentilerini incelersen, yerli - yabancı testlerde çoğu yeni Ford için yapılan eleştirilerin veya eksi hanesine yazılan kriterlerin genellikle iç mekan için yapılan interior quality, cheap gibi betimlemeler olduğunu görürsün. Bu eleştirilerinde ben çoğunluğunun seçilen malzemelerden ziyade var olan iç mekan tasarım dilinde insanları etkileyebilecek detaylardaki sunum eksikliğinden kaynaklandığını düşünüyorum.

Abi ben Mondeo'nun içine mükemmel albenili demedim ki, Passat-Mondeo incelemem karşılaştırmalı olarak forumda var kendimi tekrar sokmak istemem? Niye bunu açıkladığını da anlamadım.

 

Tekrar edeyim, Türkiye'deki müşterilerin neyi nasıl aldığının gözümde hiç değeri yok. Passat sedanı ihya eden yer Türkiye ? Passat durumuyla bunu açıklayamayız özetle. Bence böyle.

 

Tekrar geri döneyim, Leon'daki ip gibi renkli ışıklar benim gözümde albenili değil, olacaksa Mercedes gibi olmalı ya da soğuk bir beyaz renk.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
2 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Abi ben Mondeo'nun içine mükemmel albenili demedim ki, Passat-Mondeo incelemem karşılaştırmalı olarak forumda var kendimi tekrar sokmak istemem? Niye bunu açıkladığını da anlamadım.

 

Tekrar edeyim, Türkiye'deki müşterilerin neyi nasıl aldığının gözümde hiç değeri yok. Passat sedanı ihya eden yer Türkiye ? Passat durumu bunu açıklayamayız özetle. Bence böyle.

 

Tekrar geri döneyim, Leon'daki ip gibi renkli ışıklar benim gözümde albenili değil, olacaksa Mercedes gibi olmalı ya da soğuk bir beyaz renk.

Mondeo'nun içine ben de albenili demedim zaten  ? Neyse, ortak noktayı bir türlü bulamadık sağlık olsun. Baştan beri söylemeye çalıştığımı son kez deyip konuyu noktalayayım; Ford adına testlerde ve potansiyel müşteri yorumlarında yapılan gözlemlediğim tek eleştiri iç mekana yönelik. Bu eleştirilerin de kullanılan ve seçilen malzemelerin kalitesinden ziyade iç mekanın tasarımındaki detaylarda sunumu, göze hoş gelecek ayrıntıları ( bu bana göre ambiyans aydınlatma olur, sana göre başka bir ayrıntı olur ) yeterince iyi yapamıyor olmasından kaynaklandığını düşünüyorum demeye çalıştım olay budur. 

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
1 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

Mondeo'nun içine ben de albenili demedim zaten  ? Neyse, ortak noktayı bir türlü bulamadık sağlık olsun. Baştan beri söylemeye çalıştığımı son kez deyip konuyu noktalayayım; Ford adına testlerde ve potansiyel müşteri yorumlarında yapılan gözlemlediğim tek eleştiri iç mekana yönelik. Bu eleştirilerin de kullanılan ve seçilen malzemelerin kalitesinden ziyade iç mekanın tasarımındaki detaylarda sunumu, göze hoş gelecek ayrıntıları ( bu bana göre ambiyans aydınlatma olur, sana göre başka bir ayrıntı olur ) yeterince iyi yapamıyor olmasından kaynaklandığını düşünüyorum demeye çalıştım olay budur. 

Buna diyecek bir şey yok zaten ? Çoğunluğa göre iç tasarımda ilk 5'te olmadığı kesin. Ama olmasına da çok gerek yok gibi duruyor potansiyel müşterisi için, Ford'un Avrupa dahil PR'ı bile yanlış yani arabayı pazarlamayı bile bilmiyorlar bırak onu süslemeyi öncelikleri arasına alsınlar. Örneğin Mach-e de bile içerde tasarım yanlışları var bana göre, tabi sadece fotoğraflara bakarak.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Şirket turboşarjlı 3.0 litrelik V6 motorunu ve pürüzsüz performans ve anlık tork sağlayabilen gelişmiş elektrikli hibrit teknolojiyi ilk kez bir araya getiriyor.
      Çok daha fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-yeni-lincoln-aviator-taniltildi/
       
      Hibrit seçeneği ile Aviator Grand Touring, 3.0L çift turboşarjlı motor ve gelişmiş elektrik teknolojisiyle daha da yüksek performans sunuyor; 450 ps güç ve 813 nm tork.
       
      12,3 inç standart sunulan bir LCD gösterge paneli ve konsoldaki ekran 10 inç boyunda SYNC 3 ile donatılmış.
       
      Ön sıradaki orta kol dayama içinde bulunan kablosuz telefon şarj pedi bulunuyor. Şarj pedinin yerini ve kullanımını çok beğendim hem ortalıkta telefon yok hem de yer kaplamıyor, acilen erişebilir Ford’lara da gelse iyi olur.
       

       

       

       

       

       

       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ford 2020 yılında, Kuzey Amerika için hybrid Mustang üreteceğini duyurdu.
       
      Ford, F-150 Hybrid, Mustang Hybrid ve Transit Custom plug-in hybrid gibi önümüzdeki beş yıl içinde gelecek olan 13 yeni global elektrikli araçtan yedi tanesini doğruladı.
      Ford,en az 480 km'lik (tahmini) bir elektrikli SUV ve iki yeni elektrikli polis aracını piyasaya sürecek.
       
      Flat Rock fabrikasında üretilecek ve Kuzey Amerika, Avrupa ve Asya'da satılacak; 2020 yılına kadar tamamen elektrikli küçük SUV üretilecek yine en az 480 km menzili olacak. -Muhtemelen EcoSport'un yenisi içindir.-
       
      Hybrid Mustang ise V8 gücünde olacak. -Önce sadece Kuzey Amerika için-
      Transit Custom plug-in hybrid ise 2019 yılında sunulmuş olacak. (Avrupa)
       
      Kablosuz Şarj
       

       
       

       

       
      Mustang ve F-150 için planlanan;
      Hybrid: İçten yanmalı motor + ufak pil ve ufak elektrikli motor; motor tepki süresini iyileştirir ve düşük devirde tork eksikliğini yok eder. (prius hybrid, CH-R hybrid) (Kendi kendini şarj eder trafikte çok yakmaz  )
       
      Transit Custom için planlanan;
      Plug-In Hybrid: Hybrid'e ek şarj edilebiliyor. Pili ve elek. motoru daha büyük. (bmw i8)
       
      Küçük SUV için planlanan;
      Elektrikli: Adı üzerinde sadece elektrik.  (bmw i3)
    • Yazan: Cem Boneval
      Genevre'den önce burada...
      Seat sonunda ilk modeli ile SUV pazarına giriyor. 
      Saragossa'daki bir bölge adına ithafen Ateca olarak adlandırılan model Tiguan esintileri taşısa da bence kendine özgü, temiz, dinamik ve dengeli bir çizgisi var. Haliyle tipik Seat tasarım öğeleri var. 
      4,36 m'lik model yaz sonuna doğru dört motor seçeneği, önden çekiş veya AWD ve manüel veya DSG opsiyonları ile satışa sunulacak. 
      1,6L 115 PS, 2,0L 150PS ve 190PS dizeller yanında 1.0 TSi 115 PS ve 1.4TSi 150PS şimdilik motor gamını oluşturuyor.
      Bol teknolojili iç mekan özellikleri yüksek oturma pozsiyonu ve 510L bagaj hacmi ile birleşiyor. iOs ve Android uyumlu indüktif şarj özellikli 20 cm ekranlı trafik yoğunluk uyarılı gelişmiş mutimedya sistemi dikkat çekerken, dileyenler LED farlı kullanabiliyor.
      Qashqai ile rekabete girmesi beklenen modelin fiyatı henüz belli değil. 
      Hoş görünüyor.
       
       
       





    • Yazan: Cem Boneval
      Almanya'nın daha az tabloid dergilerinden Auto Zeitung yeni Hyundai i30'u rakipleriyle karşılaştırmış. Seat Leon, Ford Focus ve Opel Astra'nın kısmen Türkiye'de satılmayan 1.0L benzinli motorlu modellerini seçen dergi ayrıntılı bir inceleme yapmış.
      Bazı satırbaşlarını aşağıya aktarmaya çalışacağım:
      Hyundai i30 eski kasasına göre çok az büyümüş, yani şaşırtıcı bir iç hacim artışından bahsetmek mümkün değilse de önde oturanlar rahat ediyorlar, incelemeye katılan tüm modellerde olduğu gibi. i30'da arkası da rahat, bununla beraber bacak mesafesi Astra'da biraz daha iyi. i30 en geniş bagaja sahip.  i30'da kokpit tasarımı sade, işlevsel ve kullanışlı, tıpkı Leon'daki gibi; Astra ve Focus özellikle karmaşık menü yapıları ile puan kaybediyor.  İşçilik ve malzeme kalitesi i30 ve Leon'da önde i30'un aktif asistans sistemleri de zengin, şerit takip, otomatik uzun far, yorgunluk uyarısı, 75 km/h'ya kadar aktif yaya tanımalı acil fren sistemi standart donanımla sunuluyor. Focus ve Astra'da da benzer sistemler temin edilebilirken Leon'da bu motorla bazı özellikleri isteseniz de alamıyorsunuz. Süspansiyon konforu açısından Focus yaşına rağmen önde. Sürüş dinamikleri de tatminkar ve yana yatma eğilimi düşük.  Hyundai yükten bağımsız başarılı konfor özellikleri sunuyor, ne sertlik ne de yol gürültüsü rahatsız etmiyor. Leon sessizlik ve oturma konforu açısından başarılı olsa da süspansiyon biraz daha sert tarafta. Konfor açısından Astra en zayıf olan, süspansiyon gereğinden sert. Focus'un koltukları rakiplerine göre zayıf kalıyor, burada Astra opsiyonel ergonomi koltukları ile özellikle göz dolduruyor. Tüm modellerde 1.0L'lik küçük motorlar başarılı. 105 ile 125 PS arasında değişen güç ve 170-200 Nm arsındaki tork değerleri de hepsinde atak sürüş için yeterli oluyor. Ancak Leon hafif kasası ile performans lideri oluyor. Toplu veriler alttaki tabloda. Küçük TSi motorun verimliliği tüketime de yansıyor ve yine Leon en düşük tüketimle dikkat çekiyor, doğru formülü bulmuşlar, az yakıtla çok performans. Sürüş dinamiklerinde i30 şaşılacak derecede başarılı. Doğru süspansiyon geometrisi ve hassas direksiyon sistemi ile kullanımı zevkli ve güvenli. Bol virajlı test turunu açık ara en hızlı atan olmuş. Onu hafif kasası ile atak ve yüksek traksiyonu ile başarılı Leon izliyor. Leon'u Astra ve Focus benzer tur zamanları ile takip ediyorlar. Focus etkili direksiyon sistemi ve Conti Sport Contact 5'in sağladığı traksiyondan kazanç sağlarken, Astra hafifliğinin avantajını kullanıyor, ancak özellikle viraj çıkışlarında gaza yüklenince traksiyon sorunu yaşayabiliyor. i30 aynı zamanda en kısa fren mesafesine sahip. Beş yıllık garanti ile birlikte Hyundai iyi bir fiyat/kalite oranına sahip. Bununla beraber en düşük maliyetli araç Astra. Leon da düşük başlangıç maliyeti, avantajlı yakıt tüketimi ve göreceli düşük servis bedelleri ile dikkat çekiyor. Focus karşılaştırmanın en pahalısı.   
      Sonuç olarak i30 ile Hyundai karşılaştırmanın kazananı olarak göz dolduruyor. Zengin güvenlik donanımı, dinamik sürüşü, çok başarılı frenleri ve makul fiyatı ile ilk sırada kolayca yer buluyor. Taze makyajlı Leon atak ve düşük sarfiyatlı motoru, dinamik ve keskin sürüşü ile kolayca ikinciliğe kuruluyor. Astra geniş iç hacmi, sportif sürüş özellikleri ile sert ve göreceli konforsuz süspansiyona rağmen üçüncülüğü alırken, sürüş konforu ve dinamikleri ile hala sınıfının en iyilerinden olan Focus yüksek fiyatı ile son sırada kalıyor. 
      Kaynak: http://www.autozeitung.de/ford-focus-hyundai-i30-opel-astra-seat-leon-test-184368.html
      Yaa işte böyle...
       

       




       




       




       




       
    • Yazan: Cem Boneval
      Cenevre fuarının ulaşılabilir ve incelemeye değer ürünlerinden biri yeni Ibiza olacak.
      Beşinci nesline ulaşan araç için VW grubu Seat'a yeni B serisi platformu MQB A0'ı Polo'dan önce kullanma izni verince ortaya iç ve dış boyutlar olarak yeniden belirleyebilecek bir model çıkıyor.
      Boyu 4,06 ile sınıfına göre büyük sayılabilecek yeni model boydan ve yükseklikten birkaç mm azalırken, ende (+8,7 cm), dingil mesafesinde (+9,5 cm), iç mekanda ve bagaj hacminde büyümüş. 
      Görsel olarak ilk izlenim küçülmüş bir Leon'u düşündürüyor, yani dinamik ve şık hatları olduğunu söylemek yanlış olmaz.
      Özellikle 18" jantları ve çift egzoz çıkışı FR versiyonu belli ki sportif görünümü sevenleri etkileyecek. 
       
      Zamanlama olarak Fiesta'dan hemen sonra ve Polo ve Corsa'dan önce gelen aracın pazarlama açısından avantajlı olacağı düşünülüyor.
      İç hacimde belirgin genişleme var, gerek tavan yüksekliği, gerek en, gerekse arkada baş ve bacak mesafesi sınıfının en iyisi olacak gibi görünüyor. 
      Kokpit tasarımı dengeli, sade ve şık. Kapı içleri ve kokpitin sert plastikten yapılmış olması maliyeti düşürmek için başvurulmuş bir yöntem olarak düşünülmeli. Buna karşılık 8" ekranlı Infotainment sistemi kokpiti zenginleştiren ve kullanımı kolaylaştıran önemli bir etken olarak karşımıza çıkıyor. 
      Bagaj hacmi 355L'ye çıkmış.
      Motor olarak başta 1.0 TSi 3 silindirli motor 95 ve 115 PS olarak, 1.6 TDi ise 80-110 PS arasında sunulacak. 95 PS'e kadar 5 ileri, üzerinde 6 ileri manüel şanzıman standart olarak sunulurken,yine 95 PS üzerinde 7 ileri DSG opsiyon olarak sunulacak. Yıl sonunda yeni 1.5 TSi 150 PS'lik motor da kullanıma girecek.
      Vergi dilimleri ile daralan Türk pazarına bakalım nasıl girecek?
       

       

       

       

       

       
      Kyanak: http://www.autobild.de/artikel/seat-ibiza-2017-vorstellung-sitzprobe-marktstart-und-preis-5346449.html
       
      --11 dakika sonra eklendi-- Ek görseller:

       

       

       

       

  • Bir arkadaşa söyle

    FocusClubTR.com'u seviyor musun? Hadi bir arkadaşa söyle!
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza çerezler yerleştirdik. Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.