Jump to content

Yeni Koronavirüs Hastalığı Sıkça Sorulan Sorular ve Cevaplar

Sizi ve çevrenizi Koronavirüs riskinden koruyacak 14 Kural (video)

'Yola Focusla'tıkla yazmaya başla

Fotoğraf yarışması için tıklayınız (Mart 2020)

  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Talat Cirit

Alınık Araç için, Alınık Fikir :)

Recommended Posts

Mondeo dizel otomatik 2 lt olduğundan vergiler biniyor işler değişiyor zaten yeni focus sedan yeteri kadar heybetli ağırlıklı ş. İçi kullanılacaksa da focus daha mantıklı bence.

--1 dakika sonra eklendi--

D segmenti konuşulduğu için sedanı örnek verdim, hb ayrı bir değerlendirme konusu tabi ki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
02.11.2019 - 18:26 tarihinde, Talat Cirit yazdı:

insignia benim için aksiyon olur diyebilirim. Ayrıca eski kasa görüntü olarak da bana pek albenili gelmiyor, ama sürüş dinamikleri olarak focusu aratmayacağını çok duydum. 

D segmentinde fiyat/performans arabası insignia, almadan önce kalbim mondideydi ama benzinli otomatik 11-14lt arasında gezeceğimden, kalbimi değil cebimi dinledim 🙂 

 

2.0 dizelin vergisi dışında bi negatifliği olmadı. tabi bide +1lt dizel yakması, focus ile anlaşmışsınız hayırlı olsun, umarım geniş bi araba ihtiyacınız olmaz tekrar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

selamun aleyküm arkadaşlar fikirlerinize görüşlerinize ihtiyacım var ÖTV  vermeden araç alma hakkım var raporum olduğundan 2015 focus benzinlı aracım mayıs 18 de 5 yıllık süresi doluyor yeni araç arayışı içindeyim focus dan memnun olduğumdan gönlüm yine focus dizel den yana birde toyota corolla hybird kafama takıldı yılda 6,000-7,000 km yapıyorum siz değerli arkadaşların fikirlerinize ihtiyacım var toyota hybird kullanan varmı ? mesala elektrikle giderken araç sollama yapılması gerekti ani gaz tepkisini veriyormu yakıt tüketimleri aynı sayılır şimdiden teşekkür ederim ,

 

fiyatlar ÖTV düşüldükden sonra COROLLA Hybrid Flame X-Pack e-CVT   133,000  tl

                                                   Titanium 4 Kapı _ 1.5L EcoBlue 120PS 8 İleri Otomatik  138,000 tl 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeni Toyota'yı İsveç'te kullanmıştım. Öncelikle eski versiyonlara göre sürüş keyfi ve yol tutuşunun çok iyileştiğini söyleyebilirim.  Konfordan da çok ödün vermiyor ve Focus'tan farklı olarak bağımsız arka süspansiyon ile geliyor. 

Donanım olarak da oldukça zengin ve bu bir tercih nedeni dahi olabilir.

Hibrid konusunda ise çok başarılı. Kısa mesafelerde salt elektrikle gitmek mümkün, ama bunun  için gaza yüklenmemek lazım, sakin kullanımda şehir içi 30 km kadar gidebildim.  Gaza yüklenince benzinli motor hemen ve fark ettirmeden devreye giriyor. Yani motorların uyumu örnek gösterilebilecek nitelikte. 

Tek sorun CVT şanzıman, güç hissini çok tırpanlıyor, performanslı kullanma hissi de veremiyor, bağıran ve fakat gitmeyen bir araba oluyor önce, sonra yavaştan açılıyor. Spor moduna alınca bu daha az belirgin hale gelse de  dediğim gibi performanslı sportif kullanıma uygun değil. 

Ancak ödülü de var: Günün sonunda 5.2 L/100km yakıt tüketimi verdi. Şehir içinde ve yoğun trafikte daha düşük olabiliyor, elektirk ön planda olduğu için, otoyolda ise artıyor.

Focus'un dinamizmi olmasa da modern tasarım ve teknoloji ile cazip bir otomobil. 

Kullanım tarzı ve beklentileriniz belirleyici olur.

Ben CVT şansızman ile yaşayamayacağımdan Focus'a yönelirdim, ama aklım da Corolla'da kalırdı. 

Bence deneme sürüşü yapıp karar verin.

Edited by Cem Boneval

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 saat önce, Cem Boneval yazdı:

Yeni Toyota'yı İsveç'te kullanmıştım. Öncelikle eski versiyonlara göre sürüş keyfi ve yol tutuşunun çok iyileştiğini söyleyebilirim.  Konfordan da çok ödün vermiyor ve Focus'tan farklı olarak bağımsız arka süspansiyon ile geliyor. 

Donanım olarak da oldukça zengin ve bu bir tercih nedeni dahi olabilir.

Hibrid konusunda ise çok başarılı. Kısa mesafelerde salt elektrikle gitmek mümkün, ama bunun  için gaza yüklenmemek lazım, sakin kullanımda şehir içi 30 km kadar gidebildim.  Gaza yüklenince benzinli motor hemen ve fark ettirmeden devreye giriyor. Yani motorların uyumu örnek gösterilebilecek nitelikte. 

Tek sorun CVT şanzıman, güç hissini çok tırpanlıyor, performanslı kullanma hissi de veremiyor, bağıran ve fakat gitmeyen bir araba oluyor önce, sonra yavaştan açılıyor. Spor moduna alınca bu daha az belirgin hale gelse de  dediğim gibi performanslı sportif kullanıma uygun değil. 

Ancak ödülü de var: Günün sonunda 5.2 L/100km yakıt tüketimi verdi. Şehir içinde ve yoğun trafikte daha düşük olabiliyor, elektirk ön planda olduğu için, otoyolda ise artıyor.

Focus'un dinamizmi olmasa da modern tasarım ve teknoloji ile cazip bir otomobil. 

Kullanım tarzı ve beklentileriniz belirleyici olur.

Ben CVF şansızman ile yaşayamayacağımdan Focus'a yönelirdim, ama aklım da Corolla'da kalırdı. 

Bence deneme sürüşü yapıp karar verin.

sağolun hocam teşekkür ederim dediğiniz gibi test sürüşünü yapayım

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.