Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus 4 otomatik


Mithat E.

Soru

Arkadaşlar öncelikle hayırlı geceler

2019 model 1.5 ecoblue aracımı alalı 1 hafta oldu.Bu benim ilk otomatik aracım.Fakat daha önce otomatik vites araba kullanmisligim var.Yalniz bu arabaya bir türlü alışamadım nedendir bilmiyorum yolda giderken aracın sürekli vites değiştirmesi beni yola adapte edemiyor.8 ileri olması güzel ama bu kadar düşük devir vites aralığı hoşuma gitmedi.Sizdede aynı hissiyat varmı?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Düşük hacim ve yüksek vites sayısı olan araçlarda ortak bir durum. Bende 2023 Corsa kullanıyorum. 1.2 turbo benzinli 8 ileri şanzımana sahip. O da düşük hızlarda sürekli vites yükseltme çabası içinde. 50 kmh hıza geldiğimde 5 veya 6 vitese çoktan geçmiş oluyor. Açıkçası çok takip etmemeye calisin. Ona odaklanmamaya çalışın. Başka türlü görmezden gelemezsiniz.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
9 saat önce, Mithat E. yazdı:

Arkadaşlar öncelikle hayırlı geceler

2019 model 1.5 ecoblue aracımı alalı 1 hafta oldu.Bu benim ilk otomatik aracım.Fakat daha önce otomatik vites araba kullanmisligim var.Yalniz bu arabaya bir türlü alışamadım nedendir bilmiyorum yolda giderken aracın sürekli vites değiştirmesi beni yola adapte edemiyor.8 ileri olması güzel ama bu kadar düşük devir vites aralığı hoşuma gitmedi.Sizdede aynı hissiyat varmı?

çalıştırır çalıştırmaz dinamik moda geçin (dinamik mi spor mu neydi o sportif mod) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Aynı aracı kullanıyorum bende ama çoğu zaman vites değiştirdiğini anlamıyorum bile. Hiç rahatsız da olmadım yani. Sizin araca özgü sarsıntılı/gürültülü vites değiştirme durumu olabilir mi bilemedim.. Sürüş modlarından sport olanı seçerek aracın daha düşük viteslerde kalmasını sağlayabilirsiniz..

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Rampalarda 2008'in bazen bocaladığını hissediyorum. Spor moda alınca daha akıcı. Sanırım esas neden emisyondan dolayı motorun kendini frenlemesi. Bu da şanzımanı kararsızlaştırıyor. Yeni alınca otomatiklerde bu tür hisler yaygın oluyor, zamanla ayak alışır.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

BU kararsızlık denilen şey sanırım bende de vardı. Hatta satma kararımdaki etmenlerden biridir. Bakım yapıldığında başta düzeliyor gibi oluyordu sonra yine başlıyordu. Benimki daha çok gaza az basınca olan silkeleme ya da hava filtresi tıkanmış da silkeliyor  gibiydi. Soğukta ve lk çalıştırmada oluyordu. Özellikle sabahları garajdan çıkış ölüm oluyordu. Dik rampa D de Spor da da düşük vitese izin vermiyordu. Benim istediğim hızda neredeyse duracak gibi silkeliyordu. Daha hızlı çıkınca sorun değildi ama o hiz tehlikeli buluyordum. (aynı yerde volvoda hiç sorun olmuyor bu arada) 

 

Fakat arabayı sattık. Karşı taraf kullanarak notere geldik. Gencecik çocuk hiç de öyle silkeletmedi. Ben kendi kötü şoförlüğümden oluyor diye düşünmedim değil 😄

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
3 saat önce, Murat Kav. yazdı:

Rampalarda 2008'in bazen bocaladığını hissediyorum. Spor moda alınca daha akıcı. Sanırım esas neden emisyondan dolayı motorun kendini frenlemesi. Bu da şanzımanı kararsızlaştırıyor. Yeni alınca otomatiklerde bu tür hisler yaygın oluyor, zamanla ayak alışır.

Aynen. Aracı ilk aldığımda benzer hissiyat vardı. Benim ayağım mı yoksa araç mı alıştı artık pek bocalamıyor..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
7 saat önce, H. Cenk yazdı:

BU kararsızlık denilen şey sanırım bende de vardı. Hatta satma kararımdaki etmenlerden biridir. Bakım yapıldığında başta düzeliyor gibi oluyordu sonra yine başlıyordu. Benimki daha çok gaza az basınca olan silkeleme ya da hava filtresi tıkanmış da silkeliyor  gibiydi. Soğukta ve lk çalıştırmada oluyordu. Özellikle sabahları garajdan çıkış ölüm oluyordu. Dik rampa D de Spor da da düşük vitese izin vermiyordu. Benim istediğim hızda neredeyse duracak gibi silkeliyordu. Daha hızlı çıkınca sorun değildi ama o hiz tehlikeli buluyordum. (aynı yerde volvoda hiç sorun olmuyor bu arada) 

 

Fakat arabayı sattık. Karşı taraf kullanarak notere geldik. Gencecik çocuk hiç de öyle silkeletmedi. Ben kendi kötü şoförlüğümden oluyor diye düşünmedim değil 😄

 

Hocam sattıracak kadar can sıkıcı mıydı? Sizin Araca özgü bir durum muydu ya da?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
8 saat önce, H. Cenk yazdı:

Fakat arabayı sattık. Karşı taraf kullanarak notere geldik. Gencecik çocuk hiç de öyle silkeletmedi. Ben kendi kötü şoförlüğümden oluyor diye düşünmedim değil 😄

 

bakimda duzelmesi ve karsi taraf kullandiginda olmamasindan yola cikarak gaza az basmak ve arabaninda buna uyup tepkileri dusurmesinden kaynakli gibi geldi bana 🙂 

  • Beğen 2
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
9 saat önce, H. Cenk yazdı:

BU kararsızlık denilen şey sanırım bende de vardı. Hatta satma kararımdaki etmenlerden biridir. Bakım yapıldığında başta düzeliyor gibi oluyordu sonra yine başlıyordu. Benimki daha çok gaza az basınca olan silkeleme ya da hava filtresi tıkanmış da silkeliyor  gibiydi. Soğukta ve lk çalıştırmada oluyordu. Özellikle sabahları garajdan çıkış ölüm oluyordu. Dik rampa D de Spor da da düşük vitese izin vermiyordu. Benim istediğim hızda neredeyse duracak gibi silkeliyordu. Daha hızlı çıkınca sorun değildi ama o hiz tehlikeli buluyordum. (aynı yerde volvoda hiç sorun olmuyor bu arada) 

 

Fakat arabayı sattık. Karşı taraf kullanarak notere geldik. Gencecik çocuk hiç de öyle silkeletmedi. Ben kendi kötü şoförlüğümden oluyor diye düşünmedim değil 😄

 

Benim MK4 St-line 56.000 km oldu, soğuk-sıcak, iniş-çıkış hemen hemen hiç sorun yok. Şehir içi düşük hız ve sokak dönüşlerinde bazen arkadan tekme vurma hissi gibi bir tepki ile vites küçültüyor sadece. Bu çok nadir oluyor.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Aracım 108 binde triger hiç değişmemiş bayramdan önce bakım yaptiricam triger setini degistircem şanzıman yağı hiç değişmemiş.

Siz kullanicilarin görüşlerini almak istiyorum.

Sizce şanzıman yağı değişmeli mi?

Servis değişmez ömürlük diyor bilemedim kararsız kaldım.

Vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkürler 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.