Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Aydın S.

2013 Grand C-max çakmaklık Nasıl Sökülür?

Recommended Posts

Değerli forum üyeleri;

Aracın vites önündeki çakmaklık nasıl sökülür?

Çift çıkışlı 5V 1A ve 5V 2.1A USB Port montajı yapacağım.

Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

--1 dakika sonra eklendi--

Biz yaptık çok da güzel oldu.Parçaları çıkarırken plastik soketlere dikkat edin,sakın kırmayın gerisi kolay.

Edited by suat coşkun

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 saat önce, suat coşkun yazdı:

 

--1 dakika sonra eklendi--

Biz yaptık çok da güzel oldu.Parçaları çıkarırken plastik soketlere dikkat edin,sakın kırmayın gerisi kolay.

Suat Hocam öncelikle hızlı cevabın için çok teşekkür ederim. Konuyu inceledim. Ellerinize sağlık.

İlk adım olarak vites çerçevesini bir plastik sökme aparatı ile kanırtarak çıkartıyoruz anladığım kadarıyla.

Ardından çapraz 2 adet vida var. Onları söküyoruz ve paneli hafif yukarı kastırarak çakmaklığın panelini çıkartıyoruz.

Buraya kadar doğru mu anladım?

Şayet doğru ise elektrik bağlantısı hakkında biraz detay verebilir misiniz? Bu konuda fazla bilgili değilim. Yanlış bir şey yapıp tesisata zarar vermek istemiyorum. Benim aldığım USB portu da sizinkinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aynen yazdığım gibi takip ederseniz sıkıntı olmaz.Orjinal çakmaklığın altında elekt.giriş soketleri var.Onları çıkarıp yeni parçaya o soketleri takacaksınız.Açıkta kablo bırakmadığınız yani şase yaptırmadığınız sürece sıkıntı olmayacaktır.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 dakika önce, suat coşkun yazdı:

Aynen yazdığım gibi takip ederseniz sıkıntı olmaz.Orjinal çakmaklığın altında elekt.giriş soketleri var.Onları çıkarıp yeni parçaya o soketleri takacaksınız.Açıkta kablo bırakmadığınız yani şase yaptırmadığınız sürece sıkıntı olmayacaktır.

Soketlerin artısını eksisini nasıl belirlediniz?

Bildiğim kadarıyla çakmaklıktan çıkan soket ucu usb ye direk oturmuyor.

Edited by Aydın S.
ekleme

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 dakika önce, Aydın S. yazdı:

Soketlerin artısını eksisini nasıl belirlediniz?

Bildiğim kadarıyla çakmaklıktan çıkan soket ucu usb ye direk oturmuyor.

Aldığınız ürünün içinden kablosu da çıkması lazım.Orjinal kablonun soketleri üzerinde kalsın.Parçanın içinden çıkan kabloya soket takarak (dişi ve erkek olarak yapın) orjinal kabloya bağlayın.+/- de nasıl çıkardıysanız işaretleyin.Yanlış olursa çalışmaz zaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 dakika önce, suat coşkun yazdı:

Aldığınız ürünün içinden kablosu da çıkması lazım.Orjinal kablonun soketleri üzerinde kalsın.Parçanın içinden çıkan kabloya soket takarak (dişi ve erkek olarak yapın) orjinal kabloya bağlayın.+/- de nasıl çıkardıysanız işaretleyin.Yanlış olursa çalışmaz zaten.

Çok teşekkür ediyorum.

Parçam gelsin, hemen montaja başlayacağım.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Öncelikle Suat Hocama çok teşekkür ediyorum.

Dün malzemem geldi ve iş çıkışı hemen montaja koyuldum. Çok da güzel oldu. Buyurun resimler;

 

IMG_4480.jpg

IMG_4482.jpg

IMG_4485.jpg

IMG_4487.jpg

IMG_4488.jpg

IMG_4489.jpg

IMG_4490.jpg

IMG_4493.jpg

IMG_4496.jpg

IMG_4497.jpg

IMG_4498.jpg

Edited by Aydın S.
Resim ekleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Başarılı bir çalışma olmuş elinize sağlık.

Size 2 sorum olacak.

1- Ürünü aldığınız linki paylaşabilir misiniz?

2- Kontak kapanınca elektriği kesiliyor mu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 dakika önce, Alptuğ Ö. yazdı:

Teşekkürler cevap icin bende kendi aracıma uygulamak istiyordum. İnsallah sökebilirim

Alptuğ senin aracındaki çakmaklık en kolay sökülen çakmaklık. Çakmaklığın bağlı olan parçayı yukarı doğru sıkıca kavra çek. Sonrası zaten çok kolay. 5 dk da halledersin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gerçekten mi abi ben benim arabanın çakmaklısını da c-max’deki gibi sanıyordum. Eğer öyleyse kolay is

Share this post


Link to post
Share on other sites
Şimdi, Alptuğ Ö. yazdı:

Gerçekten mi abi ben benim arabanın çakmaklısını da c-max’deki gibi sanıyordum. Eğer öyleyse kolay is

Titanium smart değil mi? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arka çakmaklıktan bahsetmiyoruz dimi abi vitesin ordakinden bahsediyoruz. 

Gerçi arka tarafın çakmaklıgini da sökmek istiyorum o nasıl biliyor musun

--0 dakika sonra eklendi--
1 dakika önce, Doğan Kurban yazdı:

Titanium smart değil mi? 

Evet abi focus titanium smart paket 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.