Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Recommended Posts

Arkadaşlar merhabalar;

1.5 ecoboost Selective+Tekno aracımı satın aldım.Tekno pakette tabela okuma sistemi var diye biliyordum ama benim araçta böyle bir özellik yok.

Ayrıca bi xenon farlar olmasına rağmen uzun farlar halojen gibi yanmakta bu konular hakkında bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?

 

Kazasız Belasız Günler....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şu an bu durumlarda hata yok hepsi olması gerektiği gibi. Tabela tanıma yanlış hatırlamıyorsam 1.6 eb ile yani ilk serilerde vardı sonra Focus dahil Türkiye’den o kalktı. Donanım başlıklarında yazmış olabilirim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 saat önce, Süleyman Altın yazdı:

Arkadaşlar merhabalar;

1.5 ecoboost Selective+Tekno aracımı satın aldım.Tekno pakette tabela okuma sistemi var diye biliyordum ama benim araçta böyle bir özellik yok.

Ayrıca bi xenon farlar olmasına rağmen uzun farlar halojen gibi yanmakta bu konular hakkında bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?

 

Kazasız Belasız Günler....

Zenon farlar focus 3 te de aynı bahs ettiğiniz gibi yanıyor pek bi numarası yok uzun farlar zenon gibi yanmıyordu ,tabela okuma konusu bende Yakup'un dediği gibi hatırlıyorum, sanırım 1.6 ecoboost tekno pakatlerde vardı 1.5 de bazı eksiklikler oldu...

--1 dakika sonra eklendi--
28 dakika önce, Süleyman Altın yazdı:

Cevaplar için teşekkürler.sonradan uyarlama işi focustaki lastik basın.,kapı kilitleme vs odb kablo ile aktif edilenler gibi mi?

Aracın yakıt tüketimi nasıl peki biraz bilgi verebilir misiniz şehir içi ,uzun yol ,sakin kullanım vs.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yaşadığım şehir (Uşak) itibari ile şehiriçi 11 litre civari,şehirdışı 7.5 lt civarında yakıyor.

Gayet sakin kullaniyorum genelde  hiz sabitleyici ile,gaz pedalının altında yumurta varmış gibi:)

Yokuşlarda ve kalkışlarda anlık tüketim  30 lt yazıyor.

Bu kilo ve güce göre bence çok yakmıyor ama benzin fiyatları malum.

Prins Vs2 di montaji yaptıracağım kullanicilar memnum ve yuzde 38-40 tasarruf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  


  • Similar Content

    • By Süleyman Altın
      Uzunca bir aradan sonra herkese merhabalar.
      ford focus aracımı ev almamdan dolayı satmıştım.
      Şimdi tekrar ford alma düşüncesindeyim.
      Kuga ile 1.6 lpg li mca3 focus titanium sedan arasında kaldim sizler bu konuda yardımcı olursaniz sevinrim.
      Sizce bu araç alınır mi?
      https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-ford-sahibinden-temiz-en-dolu-paketli-sunroof-dahil-kuga-718367747/detay
       
    • By Hasan Güler
      Satılacak Ürün Hakkında
      Marka ve Model: FoMoCo Model Yılı: 2011-2014 Donanım: - Kilometre: - Motor Hacmi ve Gücü: - Yakıt: - Vites: - Kasa Tipi: - Garanti: -
      Diğer Detayları:
      Ford Cmax/Kuga/Focus/Fiesta/Transit gibi Sync1 uyumu olan araçlara uyar.
       
      Satış Hakkında
      Satış Yöntemi: Nakit/EFT/Havale İstenilen Karşılık: 650₺
      İletişim Bilgileri
      İsim Soyisim: Hasan GÜLER Yaşadığı Şehir: İZMİR İletişim Kanalları: Telefon:(05325118875), SMS,Forum İçi Mesaj.
      Ürüne Ait Resimler
       
      Bu kısımda ürüne ait resimleri koymalısınız..


    • By Rıdvan Eskici
      Merhabalar 2014 focusu satıp 2017-2018 Ford kuga 1.5 tdci titanium ile Mondeo 1.5 tdci titanium arasında gelip gidiyorum siz hangisini önerirsiniz. Performans olarak birbirine yakınlar konfor sürüş dinamikleri vb açısından yorumlarsanız sevinirim teşekkürler 
    • By Yakup Çağatay
      Şık, ferah, yepyeni Ford Kuga, şimdiye kadarki en verimli ve konforlu Kuga deneyimi için farklı tasarım, kapsamlı hibrit güç aktarma sistemi ve yeni sürücü destek teknolojisi ile tanıtıldı.
       
      Detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-yeni-ford-kuga-mk3-tanitildi/
       
      Kuga şimdiye kadarki en elektrikli Ford; hafif hibrit, tam hibrit ve plug-in hibrit güç aktarma organları sunan ilk model. Kuga Plug-In Hibrit, 50 km’den daha fazla saf elektrik sürüşü ve 1.2 L/100 km yakıt verimliliği ve 29 g/km CO2 sağlaması bekleniyor.
       
      1.5L 120 ps dizel otomatik devam ediyor.
       
       



       
    • By Yakup Çağatay
      Bu başlıkta şu an satılan araçların durumları hakkında bilgiler vereceğim. Bu sayede hangi modeli, ne zaman, nasıl alınabileceği hakkında fikir sahibi olmuş olacaksınız. Umarım yardımcı olabilirim.
      Genel sonuçlar ile birlikte direkt motor olarak da değerlendirme olacak.
       
      GÜNCEL VERİ İÇİN BURAYI DA TAKİP EDİNİZ LÜTFEN:
      https://anasayfa.focusclubtr.com/hangi-ford-aliniralinmaz-guncel-satin-alma-rehberi/

      Genel sonuçlar:
      Alınabilir (Yakın gelecekte yenilenmesi beklenmeyen olgun model)
      Nötr (Yakın gelecekte yenilenmesi beklenmeyen ilk seri model)
      Dikkat Edilmeli (Yakın gelecekte yeni model gelebilir)
      Alınmamalı (Çok yakında yenilenebilir/yenilenecek)
      Ford Fiesta

      6. Nesil Fiesta, 2008 yılında tanıtıldı ve 2012 Eylül'de makyajlanarak son şeklini aldı. Ayrıca bu yıl Mayıs ayında ufak bir güncelleme aldı. Bu güncelleme ile olgunlaşmış model görsel olarak da zenginleşmiş oldu. Bundan önceki nesillerinde 6-7 yılda bir güncellenen Fiesta artık son dönemlerine girmiş bulunmakta. MK7 (yeni nesil) tanıtıldı. 2017 3. çeyrekte Türyeki'de.
      Sonuç olarak:  Alınmamalı
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller:  1.5 TDCI 75 PS Manuel & 1.0 PowerShift veya 1.6 PowerShift

      Ford B-MAX

      İsim olarak kendileri ilk nesil fakat yerine geçtiği model Fusion olduğu için 2. nesil denilebilir. Fusion tam 10 yıl boyunca üretildi ve ucuz olması sebebiyle yeterince rağbet görmüştü.B-Max'in satışına ise 2012 yılında başlandı. 
      MPV sınıfı artık değerini yitirerek yerini Crossover'lara bırakmakta bu sınıfta otomobil alırken normalden çok daha fazla dikkat edilmelidir. B-Max; B sütunu bulundurmadığı için arka koltuklara geçiş ve bebek koltuğu için güzel seçenek. B sütunu kapılara gizlendiği için sürgülü kapısı ise normalden ağırdır. Konuya dönecek olursak en son 2014 Ocak ayında makyaj gizli çekim ortaya çıktı fakat hala yenisi tanıtılmadı.
      Sonuç olarak: Alınmamalı
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller:  1.6 Tdci 95 PS Manuel & 1.6 Ti-vct PowerShift
       
      Ford Focus

      Ford'un Fiesta'dan sonra ikinci amiral gemisidir kendisi.Şu
      an 3. nesli ile satışta ve geçtiğimiz yıl (2014) Şubat ayında makyaj duyuruldu ülkemizde ise kasım ayında satışa başladı. Model artık olgunluk döneminde diyebiliriz hatta şahsi görüşüm bu modelin direkt olarak 3.nesil olarak sunulması gerektiğinden yana.Yani Ford'un geç üretmiş/el atmış olduğu modeldir. Özellikle 2.neslinin (mk2) gereksiz üretilmiş olduğunu bile söyleyebilirim. Gereksiz bilgiyi geçerek; MK4 yani bir sonraki nesil Focus en erken 2017 sonu en geç 2018 başında üretilmesi beklendiğini söyleyebilirim.
      Sonuç olarak: Alınabilir
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller: 1.5 TDCI 120 PS PowerShift ve 1.6 Ti-VCT PowerShift. Manuel dizeller 2016 yılında yerini 1.5 tdci euro 6'ya bırakacağı için dikkat edilmelidir. 1.0 Ecoboost bu fiyatlar ile tercih edilmemelidir. C-MAX gibi 1.5 Ecoboost 182 ps otomatik gelene kadar 1.6 benzinli otomatik tercihi tek seçenek.
      Donanım olarak: Trend x ve style arasında dikkat edilmeli bazı motor ve şanzıman gruplarında fark çok ciddi kapanıyor bu durumlarda trend x alınmamalıdır. Görsel ve kalite olarak fark Titanium ile başlamaktadır. Style'ı Trend x'e eklenmiş bir paket olarak görebilirsiniz. 2016 model Trend x modellerinde de kol dayama olacak bu da unutulmamalı.
       
      Ford C-MAX

      C-Max 2. neslini yaşıyor geçtiğimiz yılın (2014) Eylül ayında makyaj duyuruldu.Bu yıl Haziran ayında satışa başladı. Bu modelde tam bir olgunluk abidesidir. Müşterilerinden memnun kalmayan sanırım pek yoktur (duymadım desem yeridir) üzerinde pek yazılacak bir şey yok. Buradan son model testini okuyabilir eksileri ve artılara bakabilirsiniz. Bu modelinde Focus gibi 2018'den önce yenilenmesi beklenmiyor. Önümüzdeki aylarda (Ekim) dizel otomatik seçeneği gelecek bu sebeple dikkat edilmesi gerekir eğer dizel müşterisiyseniz. 
      Sonuç olarak: Alınabilir
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller: 1.5 Ecoboost 182 ps otomatik. Dizel manuel yine Focus gibi 2016 yılında Euro  6 destekli 1.5 TDCI'a geçecek manuel konusunda dikkat edilmeli.
       
      FORD KUGA

      Kuga, C-MAX gibi 2.neslini yaşıyor. İç mekan genişliği ve yapısı ile çok benzerlerdir. En dikkat çekici özelliği yeni satışa çıkan küçük hacim dizel otomatik kombinasyonudur. Ford'un şu an en olgun modelidir.
      Sonuç olarak: Alınabilir
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller: 1.5 TDCI PowerShift ve Manuel
       
      FORD MONDEO

      Ford'un Türkiye'de sattığı en kaliteli modeldir. 5. Nesli ile yollarımızda, bir kaza sonucu Avrupa'ya tam 2 yıl geç geldi bu sebeple Makyajlı modelin Avrupa'ya ne zaman geleceği büyük bir soru işareti. Abd ve Çin pazarı ile arasında çok fazla zaman farkı var ya bu fark kapanacak ya da azaltılarak devam edecek. Makyajın ufak değişiklikler içerdiğini gördüğümüz için bence aynı zamanda piyasaya sunulacaktır yani en geç 2017 başında yollarda görmeyi planlıyorum.
      Sonuç olarak: Dikkat Edilmeli
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller: 1.5 Ecoboost 160 Ps otomatik. Manuel dizel motor seçeneği 2016 yılında yerini EU6 destekli 1.5 tdci'a bırakacak.Aciliyeti yoksa beklenebilir. Dizel otomatik planı şu an yok.
       
      Okuduğunuz için teşekkür ederim, bol paylaşımlar  
       

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.