Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun.

    Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir ve daha az reklam göreceksiniz.

Focus Mk4 1.5L Ecoblue 120 Ps Kullanıcı Yakıt Tüketim Değerleri


Önerilen Mesajlar

  • Yanıt 42
  • Oluşturulma
  • Son yanıt

Bu Konuya En Çok Yazanlar

Bu Konuya En Çok Yazanlar

Popüler Mesajlar

Eskişehir-Altınoluk arası... 2 kişi, bagaj dolu, klima açık.   Aslında Havran'a kadar 102 km/h ortalama hız ve 5.2 l/100km ile geldim. Ancak Havran sonrası 1 saatten fazla dur kalklarla geçt

Düzenleme: İlgili motor için kullanıcı deneyimlerini burada paylaşabilirsiniz, ancak şanzıman tipini de yazmayı ihmal etmeyiniz. Teşekkürler. Bu motor manuel ve 8 ileri tam otomatik şanzıman

Şehiriçi için güzel değer, heleki senin dağa tırmanma güzergahında 😁

Yayınlanan Görseller

11 saat önce, Tolga Bostancı yazdı:

Semih hocam, acaba ek depo gibi bir şey var mı bizim araçlarda. Ben en son 49,30lt mazot aldım. Y.b 0 gösterdikten sonra aşağı yukarı 14-15 km yol gittim. İyice dibi gördük.

Bu şekilde kullanmanızı tavsiye etmem. Hem yakıt pompasını zorlarsınız, hem de varsa depodaki tortu vs.nin yakıt sistemine daha fazla karışmasına neden olur.

 

Bunlar da benim tüketim değerlerim. Eskişehir-Antalya ve Antalya-Eskişehir, 4 kişi, bagaj dolu, klima açık.

 

20200717_224020.thumb.jpg.83995d5b6b04704b1d18be2f2de7c96d.jpg20200724_164051.thumb.jpg.bc5b3408bd6c71cfa81f3782b422af75.jpg

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
6 saat önce, Semih O. yazdı:

Bu şekilde kullanmanızı tavsiye etmem. Hem yakıt pompasını zorlarsınız, hem de varsa depodaki tortu vs.nin yakıt sistemine daha fazla karışmasına neden olur.

 

Bunlar da benim tüketim değerlerim. Eskişehir-Antalya ve Antalya-Eskişehir, 4 kişi, bagaj dolu, klima açık.

 

20200717_224020.thumb.jpg.83995d5b6b04704b1d18be2f2de7c96d.jpg20200724_164051.thumb.jpg.bc5b3408bd6c71cfa81f3782b422af75.jpg

hocam haklısınız boş depo ile araç kullanmak sakıncalı. genelde lamba yanmadan almaya çalışırım. bu sefer denk getiremedik. bir de istasyon takıntım var. farklı yerlerden mazot almamaya çalışırım yıllardır.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
9 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

 

st line gücümüz yetmez Yakup olaki trend-x 1.0 gelir..

şu anda alacak olsam diğer markaların 1.2-1.3 turbo benzinlilerine yönelirim..

hayırlısı diyelim.. birde f4 direksiyon sorunu çıktı bakalım nasıl çözecekler

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • Yakup Çağatay, başlığı Focus Mk4 1.5 Ecoblue 120 PS Kullanıcı Yakıt Tüketim Değerleri olarak değiştirdi
  • Yakup Çağatay, başlığı Focus Mk4 1.5L Ecoblue 120 Ps Kullanıcı Yakıt Tüketim Değerleri olarak değiştirdi
  • Yakup Çağatay bu konuyu sabitledi
  • 1 ay sonra...

7 litre yakıyorum araç otomatik.Genel olarak yapılan yol Balıkesir şehir içi ve Balıkesir Burhaniye arası karma.Çok dikkat etmiyorum 5.1 leri de görmüşlüğüm oldu sakin sakin sağdan sağdan gitmek lazım tabi.🙂

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 2 hafta sonra...

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Boyut - Performans - Tüketim Değerleri
       
      Tüm bilgiler-> https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/
       
      Motor karşılaştırmasında daha mantıklı bir kıyaslama olması adına Mk3’ün makyajlı (MCA) versiyonlarını yazdım. Ayrıca Mk4’ün tüketim değerleri WLTP olarak verilmiştir bu sebeple birebir karşılaştırma yanıltacaktır. Mk3 Mca’nın tüketim değeri ise NEDC standardındadır. Mk4’ün NEDC değerleri -motora göre değişken- %10-15 arasında daha düşüktür.
       

       
      Not: Linkteki tablolar günceldir, buradakiler eski. Dikkat.
      Ağırlık konusunda sadece genel bir bilgi mevcut olduğu için, değerler en iyimser şekilde hesaplanıp tabloya eklenmiştir. Bazı modeller biraz daha ağır olacaktır. Bu güncellemeler için de biraz bekleyeceğiz. Hafiflik, hızlanmaya katkı sağlamış ayrıca tüketimde de yaklaşık %10’luk iyileştirme mevcut.
       

       

       

       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Bugün yayımlanan Resmi Gazete ile birlikte vergi sınırları değiştirildi dolaylı olarak biraz indirim söz konusu ama nerede? Öte yandan bir diğer sınır üstünde de vergi oranı arttı burada da zam söz konusu.
       
      Detaylı https://anasayfa.focusclubtr.com/2020-otv-limitlerinde-degisiklik-otomotivde-zam/
       
      a) Motor silindir hacmi 1600 cm3‘ü geçmeyip;
       
      ÖTV matrahı 85.000 TL’yi aşmayanlar için %45, (üst sınır 70.000 TL idi) ÖTV matrahı 85.000 TL’yi aşıp, 130.000 TL’yi aşmayanlar için %50, (üst sınır 120.000 TL idi) Diğerleri için %80,  (%60 olan oran 80’e çıktı)  
      152 bin TL’lik araçlar 147 bin TL’ye düşecek, 125’ler de 121’e. Ancak burada zaten ne kadar araç kaldı? (4-5 bin tl indirim)
      Bir dolaylı indirim de şu arada mevcut; 228 bin TL-247 bin TL arasındaki araçlar 214 bin TL-231 bin TL aralığına düşecek. (14-16 bin tl indirim)
       
      Artık yeni limitler bu şekilde olacak, örnek verecek olursak 1.6L motorlu araçlar 231 bin liraya kadar donanımına göre fiyatlandırılacak, daha sonra 277 bin liraya zıplayacak vergi dolayısıyla.
       
      Daha üstünü anlatmaya bile gerek yok;
      247 bin TL’lik 1.6L araçlar bugün itibarıyla 277 bin TL oldu.
      303 bin TL’lik 1.6L araçlar bugün itibarıyla 341 bin TL oldu.
       
      NOT: 152 bin-214 bin TL arasında satılan araçlarda herhangi bir değişiklik yok.
       

       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Bakım kapsamı için ekteki dosyayı indirip inceleyebilirsiniz. Bu araçta (1.5 EcoBlue) triger kayışı değişim süresi 9 yıl/135k gözükmekte.
       
      Yeni-Kuga-periyodik-bakim-kapsami-2020-haziran.pdf
       
      Tavsiye edilen işçilik ücretleri 195 TL+KDV’dir. (1 Saat)

      Ford.com.tr'den alıntı:
       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      İlgili motor için kullanıcı deneyimlerini burada paylaşabilirsiniz, ancak şanzıman tipini de yazmayı ihmal etmeyiniz. 🙂 
       
      Bu motor manuel ve 8 ileri tam otomatik şanzıman ile sunulmakta ve WLTP karma tüketim değeri sırasıyla 5.1 l/100km ve 5.4 l/100km'dir.
    • Yazan: Erhan Er.
      Ben çok beğendim. 1.4 turbo benzinli motor, 6 ileri tam otomatik ve 4x4
       
       









  • Bir arkadaşa söyle

    FocusClubTR.com'u seviyor musun? Hadi bir arkadaşa söyle!
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza çerezler yerleştirdik. Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.