Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

“ER-OL
Yakup Çağatay

2020 Ford Kuga Tanıtıldı - 1.5L EcoBlue Otomatik

Recommended Posts

Almanların tutucu tavırlarını başarıymış gibi görmek ancak ticari kaygı ile kopyalanmış bir durum bence, Ford da ticari kaygısı ile ne yazık ki bu duruma düşmüş durumda. Bence kötü bir anlayış. Golf'ün arkası hep çirkin kalmış benim gördüğüm bu jenerasyon fotosundan anladığım. 

--21 dakika sonra eklendi--

+++++

Çin için Escape de böyle

 

Escape_02.jpg

 

Escape_01.jpg

 

Escape_04.jpg

 

Escape_03.jpg

 

Ford_China_2_0_02_en.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

Almanların tutucu tavırlarını başarıymış gibi görmek ancak ticari kaygı ile kopyalanmış bir durum bence, Ford da ticari kaygısı ile ne yazık ki bu duruma düşmüş durumda. Bence kötü bir anlayış. Golf'ün arkası hep çirkin kalmış benim gördüğüm bu jenerasyon fotosundan anladığım. 

--21 dakika sonra eklendi--

+++++

Çin için Escape de böyle

 

Escape_02.jpg

 

Escape_01.jpg

 

Escape_04.jpg

 

Escape_03.jpg

 

Ford_China_2_0_02_en.jpg

Golf ün bende heyecansız tasarımını çirkin bulmuşumdur çoğu zaman, en azından hiçte alımlı hatlara sahip olmadığını düşünürüm, ama çizgilerinin bir hikayesi ve karakteri var, söylemek istediğim bu... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 saat önce, Abdussamed Acar yazdı:

Sadece güzel bile olsa bir jenerasyon sonra ortaya tasarım olarak bambaşka bir şey çıkarıyorsanız, bence o şeyin adı da değişmeli diye düşünüyorum.

akılda kalıcılık süreklilik elden gidiyah, o zaman. 

Focus mk1 = focus

mk2 = centre

mk3 = grubby

mk3.5 = grubby plus

mk4 = orqasida

 

olaydı hangi birini hatırladık

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 saat önce, Olcay Sert yazdı:

akılda kalıcılık süreklilik elden gidiyah, o zaman. 

Focus mk1 = focus

mk2 = centre

mk3 = grubby

mk3.5 = grubby plus

mk4 = orqasida

 

olaydı hangi birini hatırladık

Herkes sadece mk1 ve mk 2 yi hatırlıyor zaten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Çok yanlış bir bakış açısı bence, 20 yıl önceki araçlar arasındaki fark bugün yok ister istemez farklılık katmanız artık çok zor özellikle totalde. Focus 2 de serinin en kötü aracı hepsinin içinde yine totalde ve rakiplerine kıyasla. 

Bugün akılda kalmak için yapılan şeyler, hizmet ve sistem; araba olayı artık bitti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hep st line gösteriyorlar ama, trend, titanyum böyle olacak. Ve bence çirkin. Hani nasıl derler, o eski halinden eser yok 🙂  

 

İyi tarafından bakmak lazım. Eskiden karar vermek zordu, st line mı, titanyum mu almak lazım diye. Şimdi seçim çok daha kolay olacak.

 

 

 

escape.jpg

--1 dakika sonra eklendi--
05.04.2019 - 00:22 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Almanların tutucu tavırlarını başarıymış gibi görmek ancak ticari kaygı ile kopyalanmış bir durum bence, Ford da ticari kaygısı ile ne yazık ki bu duruma düşmüş durumda. Bence kötü bir anlayış. Golf'ün arkası hep çirkin kalmış benim gördüğüm bu jenerasyon fotosundan anladığım. 

--21 dakika sonra eklendi--

+++++

Çin için Escape de böyle

 

Escape_02.jpg

 

Escape_01.jpg

 

Escape_04.jpg

 

Escape_03.jpg

 

Ford_China_2_0_02_en.jpg

Kesinlikle en güzeli bu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bende bi yorum yapayım, şuan ki haline göre ön taraf baya bi çirkin olmuş, eblek bir duruşu var 🙂 ama focusu ilk görünce de benzer bir şeyler söylemişimdir muhtemelen, uzun lafın kısası alışıp canlı görünce beğenirim 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yakup'un paylaştığı kuga, Çinde titanyum olarak satılacakmış. TR'de de öyle olsa bak yine kafalar karışır 🙂 

 

Benim de dikkatimi arka tampon çıkıntısı çekti. Eski amerikan tarzını hatırlatıyor (Amerikadaki regulasyondan dolayı hb arabalar böyle çıkıntılı kalmak zorundaydı).

 

atampon.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bana mı öyle geliyor yoksa başka marka arabalardan toplama gibi duruyor. Jeep-Land-Chearoke-Q3...gibi... Kendine has bir tarz farkedemedim🤨🤨 (Murat abinin dediği harici)

Edited by Teoman S.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Similar Content

    • By Hasan Güler
      Satılacak Ürün Hakkında
      Marka ve Model:Ford(Fomoco) Model Yılı: 2011 ve üzeri Cmax ve Kuga Mk2 araçlara uygundur. Donanım: - Kilometre: - Motor Hacmi ve Gücü: - Yakıt: - Vites: - Kasa Tipi: - Garanti: -
      Diğer Detayları:
       
      Orijinal Ford Sync1 Geri Görüş Kameralı, 5 İnch Navigasyon Destekli Ekran,Ekran Çerçevesi,Harita Kartı,Geri Görüş Kamerası İçin Hareketli Çizgileri Oluşturan Kamera Modülü,Navigasyon Sistemine Uygun SONY Tuş Paneli ve Bağlantı Kabloları.Full Orijinal Set.Fiyat:2.250₺ dir.
      İlgilenenler telefon ve özel mesaj ile iletişim kurabilirler.Ayrıca kurulum için elektrik şeması ve teknik destek verilecektir.Kurulum ve montaj için istenirse İzmir içi veya dışı olacak şekilde montaj da yapabilirim.Montaj için talep eşlen yere göre ücreti ayrıca görüşülecektir.
       
      Satış Hakkında
      Satış Yöntemi: Nakit İstenilen Karşılık: 2250₺
      İletişim Bilgileri
      İsim Soyisim: Hasan GÜLER Yaşadığı Şehir: İzmir İletişim Kanalları: Telefon(0 532 511 88 75) ve Özel Mesaj
      Ürüne Ait Resimler
       
      Bu kısımda ürüne ait resimleri koymalısınız..








    • By Rıdvan Eskici
      Merhabalar 2014 focusu satıp 2017-2018 Ford kuga 1.5 tdci titanium ile Mondeo 1.5 tdci titanium arasında gelip gidiyorum siz hangisini önerirsiniz. Performans olarak birbirine yakınlar konfor sürüş dinamikleri vb açısından yorumlarsanız sevinirim teşekkürler 
    • By Yakup Çağatay
      Bu başlıkta şu an satılan araçların durumları hakkında bilgiler vereceğim. Bu sayede hangi modeli, ne zaman, nasıl alınabileceği hakkında fikir sahibi olmuş olacaksınız. Umarım yardımcı olabilirim.
      Genel sonuçlar ile birlikte direkt motor olarak da değerlendirme olacak.
       
      GÜNCEL VERİ İÇİN BURAYI DA TAKİP EDİNİZ LÜTFEN:
      https://anasayfa.focusclubtr.com/hangi-ford-aliniralinmaz-guncel-satin-alma-rehberi/

      Genel sonuçlar:
      Alınabilir (Yakın gelecekte yenilenmesi beklenmeyen olgun model)
      Nötr (Yakın gelecekte yenilenmesi beklenmeyen ilk seri model)
      Dikkat Edilmeli (Yakın gelecekte yeni model gelebilir)
      Alınmamalı (Çok yakında yenilenebilir/yenilenecek)
      Ford Fiesta

      6. Nesil Fiesta, 2008 yılında tanıtıldı ve 2012 Eylül'de makyajlanarak son şeklini aldı. Ayrıca bu yıl Mayıs ayında ufak bir güncelleme aldı. Bu güncelleme ile olgunlaşmış model görsel olarak da zenginleşmiş oldu. Bundan önceki nesillerinde 6-7 yılda bir güncellenen Fiesta artık son dönemlerine girmiş bulunmakta. MK7 (yeni nesil) tanıtıldı. 2017 3. çeyrekte Türyeki'de.
      Sonuç olarak:  Alınmamalı
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller:  1.5 TDCI 75 PS Manuel & 1.0 PowerShift veya 1.6 PowerShift

      Ford B-MAX

      İsim olarak kendileri ilk nesil fakat yerine geçtiği model Fusion olduğu için 2. nesil denilebilir. Fusion tam 10 yıl boyunca üretildi ve ucuz olması sebebiyle yeterince rağbet görmüştü.B-Max'in satışına ise 2012 yılında başlandı. 
      MPV sınıfı artık değerini yitirerek yerini Crossover'lara bırakmakta bu sınıfta otomobil alırken normalden çok daha fazla dikkat edilmelidir. B-Max; B sütunu bulundurmadığı için arka koltuklara geçiş ve bebek koltuğu için güzel seçenek. B sütunu kapılara gizlendiği için sürgülü kapısı ise normalden ağırdır. Konuya dönecek olursak en son 2014 Ocak ayında makyaj gizli çekim ortaya çıktı fakat hala yenisi tanıtılmadı.
      Sonuç olarak: Alınmamalı
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller:  1.6 Tdci 95 PS Manuel & 1.6 Ti-vct PowerShift
       
      Ford Focus

      Ford'un Fiesta'dan sonra ikinci amiral gemisidir kendisi.Şu
      an 3. nesli ile satışta ve geçtiğimiz yıl (2014) Şubat ayında makyaj duyuruldu ülkemizde ise kasım ayında satışa başladı. Model artık olgunluk döneminde diyebiliriz hatta şahsi görüşüm bu modelin direkt olarak 3.nesil olarak sunulması gerektiğinden yana.Yani Ford'un geç üretmiş/el atmış olduğu modeldir. Özellikle 2.neslinin (mk2) gereksiz üretilmiş olduğunu bile söyleyebilirim. Gereksiz bilgiyi geçerek; MK4 yani bir sonraki nesil Focus en erken 2017 sonu en geç 2018 başında üretilmesi beklendiğini söyleyebilirim.
      Sonuç olarak: Alınabilir
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller: 1.5 TDCI 120 PS PowerShift ve 1.6 Ti-VCT PowerShift. Manuel dizeller 2016 yılında yerini 1.5 tdci euro 6'ya bırakacağı için dikkat edilmelidir. 1.0 Ecoboost bu fiyatlar ile tercih edilmemelidir. C-MAX gibi 1.5 Ecoboost 182 ps otomatik gelene kadar 1.6 benzinli otomatik tercihi tek seçenek.
      Donanım olarak: Trend x ve style arasında dikkat edilmeli bazı motor ve şanzıman gruplarında fark çok ciddi kapanıyor bu durumlarda trend x alınmamalıdır. Görsel ve kalite olarak fark Titanium ile başlamaktadır. Style'ı Trend x'e eklenmiş bir paket olarak görebilirsiniz. 2016 model Trend x modellerinde de kol dayama olacak bu da unutulmamalı.
       
      Ford C-MAX

      C-Max 2. neslini yaşıyor geçtiğimiz yılın (2014) Eylül ayında makyaj duyuruldu.Bu yıl Haziran ayında satışa başladı. Bu modelde tam bir olgunluk abidesidir. Müşterilerinden memnun kalmayan sanırım pek yoktur (duymadım desem yeridir) üzerinde pek yazılacak bir şey yok. Buradan son model testini okuyabilir eksileri ve artılara bakabilirsiniz. Bu modelinde Focus gibi 2018'den önce yenilenmesi beklenmiyor. Önümüzdeki aylarda (Ekim) dizel otomatik seçeneği gelecek bu sebeple dikkat edilmesi gerekir eğer dizel müşterisiyseniz. 
      Sonuç olarak: Alınabilir
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller: 1.5 Ecoboost 182 ps otomatik. Dizel manuel yine Focus gibi 2016 yılında Euro  6 destekli 1.5 TDCI'a geçecek manuel konusunda dikkat edilmeli.
       
      FORD KUGA

      Kuga, C-MAX gibi 2.neslini yaşıyor. İç mekan genişliği ve yapısı ile çok benzerlerdir. En dikkat çekici özelliği yeni satışa çıkan küçük hacim dizel otomatik kombinasyonudur. Ford'un şu an en olgun modelidir.
      Sonuç olarak: Alınabilir
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller: 1.5 TDCI PowerShift ve Manuel
       
      FORD MONDEO

      Ford'un Türkiye'de sattığı en kaliteli modeldir. 5. Nesli ile yollarımızda, bir kaza sonucu Avrupa'ya tam 2 yıl geç geldi bu sebeple Makyajlı modelin Avrupa'ya ne zaman geleceği büyük bir soru işareti. Abd ve Çin pazarı ile arasında çok fazla zaman farkı var ya bu fark kapanacak ya da azaltılarak devam edecek. Makyajın ufak değişiklikler içerdiğini gördüğümüz için bence aynı zamanda piyasaya sunulacaktır yani en geç 2017 başında yollarda görmeyi planlıyorum.
      Sonuç olarak: Dikkat Edilmeli
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller: 1.5 Ecoboost 160 Ps otomatik. Manuel dizel motor seçeneği 2016 yılında yerini EU6 destekli 1.5 tdci'a bırakacak.Aciliyeti yoksa beklenebilir. Dizel otomatik planı şu an yok.
       
      Okuduğunuz için teşekkür ederim, bol paylaşımlar  
       
    • By Yakup Çağatay
      Ford, resmi olarak 2019 yılında duyuracağını açıklamıştı. 
       
      Tümü: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-ford-kuga-casus-cekim-ilk-kez-yakalandi/
       




       

    • By Yakup Çağatay
      Kuga Vignale makul motorlar ile birlikte Türkiye’ye geliyor, hatta yoldalar.
       
      Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/kuga-vignale-turkiyeye-geliyor/
       
      1.5L dizel 120 ps PowerShift A/T FWD
      1.5L EcoBoost 182 ps 6 ileri A/T AWD
      2.0L dizel 180 ps PowerShift A/T AWD
       
      1.5 dizel ile 1.5 benzinli aynı fiyatla sunulacak. Fiyatı belirlemek için mevcut Kuga Titanium üzerine Konfor Paket, M. renk, Cam tavan, Xenon ve 19” jant seçeneklerini ekleyin (hazır eklenmişi şu an ~211K) bunun üzerine çok düşük bir miktar fark isteniyor olacak. Mondeo gibi donanımları ekleyince arada uçurum yok. 2.0 dizel seçeneği de aynı yöntemle hesaplanırsa fiyat ~300K oluyor.
       
      Sonuç olarak "tekno paket hariç hepsini sar bana" diyenlere Vignale paketi! gelmiş oldu.  
       
       





Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.