Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Yakup Çağatay

Focus Mk4 ürün Sorumlusuna Sorularınız? - Bitti

Önerilen Mesajlar

Forumda veya başka yerlerde yanıtını alamadığınız sorular varsa sorabilirsiniz. 

Ben de aktaracağım. 🙂 Bir video hazırlayacağız, yarına kadar vaktimiz var. 

 

 Not: Bitti. Artık sorulara yanıt yok direkt ilk ağızdan. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Müşteri istek ve talebine bakmaksızın 1.5 ecoboost motorun yaz aylarında yahut sonra ki dönemde Türkiye'ye getirilme ihtimali nedir ? Müşteri isterse gelir durumu değil, Otosan olarak biz istiyoruz ve bu motor seçeneği gelecek diye bir durum olabilir mi ? Piyasada başı çeken her önemli modelin yüksek güçte bir aracı varken Focus gibi bir modelin en güçlü motorunun 1.0 ecoboost olması ciddi anlamda hayal kırıklığı. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Opel Astra Sedan 1.6 atmosferik motora sahip modelinin 89.900 TL'den, Astra HB'nin 1.4 Turbo 150 HP lik modelinin ise 124.400 TL'den,

VW Golf 1.0 TSİ 110 ps modelinin 128.300 TL'den 

Skoda Octavia 1.0 tsi 115 PS Ambition (8 şubat 2019) 124.400 TL'den

Toyota Corolla 1.6 life modelinin 85.350 TL'den, 

Kia Cerato 1.6 atmosferik (tek donanım paketi var) 123.700 TL'den

Renault Megane Sedan 1.6 atmosferik 86.900 TL'den satıldığı piyasada, 

130.000 TL'den satılan 1.5 ti-vct trend x donanımlı Ford Focus'un tüm model fiyatlarında herhangi bir indirime gidilecek mi?

En boş donanımlı ve en pahalı atmosferik motora sahip modeller arasında bir kıyaslama yapılacaksa, Focus'a en çok yaklaşan model olan Opel Astra Sedan 1.6 atmosferik motorlu versiyonu ile focus arasında 40 bin TL, Megane ile 43 bin TL bir fark var. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

EcoBoost motorlar arka planda tutulmaya devam mı edilecek? 1.5 ve 1.0 EcoBoost motorlu modeller için daha sıkı bir pazarlama düşünülüyor mu? Atmosferik motor almak istemeyen bir kullanıcı, sedan benzinli focus alamayacak mı? 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1.5 ti-vct..!

 

LPG uyumluluğu, powershift ile uyumluluğu, diğer markalar 3 silindir ile tork yükseltir iken bunda neden daha düşük, 1.6 ti-vct ile en azından performans kıyaslaması. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
11.02.2019 - 12:32 tarihinde, Adem Kazıl yazdı:

mk4 titanium ile gelen kötü jant tasarımı değişecekmi?

mk4 1.5 ecoboost nezaman gelecek?

Jant üzerinde çalışma var. 1.5 EcoBoost Mart sonrası vergi sistemine ve talebe bağlı olarak diğer donanımlara bağlanacak.

ACTIVE ile gelecek.

11.02.2019 - 12:51 tarihinde, Cenk Demirel yazdı:

Müşteri istek ve talebine bakmaksızın 1.5 ecoboost motorun yaz aylarında yahut sonra ki dönemde Türkiye'ye getirilme ihtimali nedir ? Müşteri isterse gelir durumu değil, Otosan olarak biz istiyoruz ve bu motor seçeneği gelecek diye bir durum olabilir mi ? Piyasada başı çeken her önemli modelin yüksek güçte bir aracı varken Focus gibi bir modelin en güçlü motorunun 1.0 ecoboost olması ciddi anlamda hayal kırıklığı. 

Yukardaki gibi. 

11.02.2019 - 20:46 tarihinde, Tuğra Yanık yazdı:

B&O ses sistemi hatchback modelin bagaj hacmini ne kadar küçültüyor?

Sedandan örnek vereyim siz HB'i yorumlayın, 511 litreyi 417 litreye düşürüyor. Ancak hep söylediğim şeyi tekrar etmek isterim, hacme değil gözle kontrolü öne alın. Hacim yanıltıyor.

23 saat önce, Erhan Er. yazdı:

Focus mk4 active’in fiyatını trendx, titanium ve stline arasında nereye konumlandıracaksınız?

Titanium üstünde yer alacak. 1.5 dizel ve 1.5 Ecoboost olacak.

13 saat önce, Kaan Zaim yazdı:

EcoBoost motorlar arka planda tutulmaya devam mı edilecek? 1.5 ve 1.0 EcoBoost motorlu modeller için daha sıkı bir pazarlama düşünülüyor mu? Atmosferik motor almak istemeyen bir kullanıcı, sedan benzinli focus alamayacak mı? 

Aslında bilerek tutmak gibi bir durum yok, ucuz atmosferik seçeceği olduğu için seçimde genelde geri planda kalıyor. Şu an evet.

10 saat önce, Enes Bektaş yazdı:

1.5 ti-vct..!

 

LPG uyumluluğu, powershift ile uyumluluğu, diğer markalar 3 silindir ile tork yükseltir iken bunda neden daha düşük, 1.6 ti-vct ile en azından performans kıyaslaması. 

Şu an LPG çalışması yok ancak ilerde olabilir, Ford Otosan garantiyi bozmadan bu işlemi yapıyor bu sebeple.

Powershift uyumluluğu derken? Powershift yok bu modelde, detaylara diğer yazdığım haber yazılarından erişebilirsiniz. 

 

Bu yazdığım cevaplar direkt aktarım niteliğindedir.

Sorular için teşekkürler.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Araçlarda indirim yapmayı düşünüyorlar mı?  (en az 20,30bin)Düşünmüyorlarsa yılda 3,4 bin focus ancak satarlar özellikle bunu ilet birde motor & donanım kombinasyonunu doğru düzgün yapacak birisini bulmayı düşünüyorlar mı? Bu dileklerimi özellikle ilet Yakup. Milletin 1.5 182 ps Ecoboost u talep ettiğini nereden bilecek  bunlar?

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
16 saat önce, Ümit Vaysaloğlu yazdı:

Opel Astra Sedan 1.6 atmosferik motora sahip modelinin 89.900 TL'den, Astra HB'nin 1.4 Turbo 150 HP lik modelinin ise 124.400 TL'den,

VW Golf 1.0 TSİ 110 ps modelinin 128.300 TL'den 

Skoda Octavia 1.0 tsi 115 PS Ambition (8 şubat 2019) 124.400 TL'den

Toyota Corolla 1.6 life modelinin 85.350 TL'den, 

Kia Cerato 1.6 atmosferik (tek donanım paketi var) 123.700 TL'den

Renault Megane Sedan 1.6 atmosferik 86.900 TL'den satıldığı piyasada, 

130.000 TL'den satılan 1.5 ti-vct trend x donanımlı Ford Focus'un tüm model fiyatlarında herhangi bir indirime gidilecek mi?

En boş donanımlı ve en pahalı atmosferik motora sahip modeller arasında bir kıyaslama yapılacaksa, Focus'a en çok yaklaşan model olan Opel Astra Sedan 1.6 atmosferik motorlu versiyonu ile focus arasında 40 bin TL, Megane ile 43 bin TL bir fark var. 

Gitmeyecekler, sence bunlardan haberleri yok mu? Neyse 🙂 Bana verilen cevap şu; Corolla bitti zaten o paraya eski kasa kalmamıştır, Astra zaten eski kasa, Megane da stok bitirip yeni ürünlerini kaça satacak onu görelim. Bir de şu var Mk3 hala satışta ve 96 bin lira; bu gibi araçlarla kıyaslamayı doğru bulmuyorlar teknik olarak. 

BENİM de bu konuda görüşüm atmosferik seçeneğin 7-8K pahalı olması yönünde ve bu bile yetersiz gelecek gibi, gördüğüm bu. Ayrıca bunlar liste fiyatı için geçerli, masaya oturunca ne kadar indirim yapıyorlar ben bilmiyorum, oturanlar yazar onu da. 

Sonuç olarak yine aynı yere geliyoruz, FOCUS anavatanından zaten pahalı geliyor artık. Buna ek olarak ithal bir üründe fiyat kırımı yapılmayacak. 

Aynı listelerin dizelini vs ben yazıyorum sürekli, ona da bakıp biraz yoklama yapabilir ve yorumlayabiliriz. Ayrıca sadece donanım ismine bakarak değil düzgün karşılaştırarak, yani içeriğine bakarak kıyaslayarak. 

--3 dakika sonra eklendi--
Bir saat önce, çağlar çetinkaya yazdı:

Araçlarda indirim yapmayı düşünüyorlar mı?  (en az 20,30bin)Düşünmüyorlarsa yılda 3,4 bin focus ancak satarlar özellikle bunu ilet birde motor & donanım kombinasyonunu doğru düzgün yapacak birisini bulmayı düşünüyorlar mı? Bu dileklerimi özellikle ilet Yakup. Milletin 1.5 182 ps Ecoboost u talep ettiğini nereden bilecek  bunlar?

Konuda dedim ki, yarın son. Yani vakit çoktan doldu ve sorduğun şeyleri zaten sana daha önce de cevabını vermiştim. Gerçi yukarıdaki soruların da çoğunu lansmanda yanıtlamıştım 🙂 

Bu arada şu hakaretlerinden vazgeçmelisin hocam bu da son uyarım olsun yoksa DOĞRU DÜRÜST üye aramaya çalışmamız gerecek kayıt sırasında. Biraz mantıklı yorum yap, sen de maaşla çalışıyorsun değil mi? Gerçi özel değil devlet miydi seni pek sorgulayan ve hedef veren yok sanırım. Neyse anlamayana davul zurna bile az. Dediğim gibi bu son uyarım. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Merhaba, biraz geç kaldım galiba yazmaya ama 2013te aracı aldığımdan beri aradığım bir hatta iki şey var. Birincisi 2005 model idea'da vardı. ön cam sileceğinin ikinci silmesinde arka silecek de çalışıyordu. tamam ön camda yağmur sensörü çok güzel çalışıyor fakat arka cam için sadece yavaş ve hızlı olarak iki derece olması bence yetersiz. 15 sene önceki teknolojide hatta fiat'ın yapabildiğini sanıyorum ki ford da yapabilir. çok zor olmasa gerek, ön sileceğin ikinci silmesinde arkayı da devreye almak.

Diğeri ise kolçak arkasına arka koltukta oturanlar için bir tane havalandırma peteği, maliyeti çok mu arttırıyor da yapılamıyor. Selamlar, sevgiler.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
3 dakika önce, Yasin Tansu Dinler yazdı:

Merhaba, biraz geç kaldım galiba yazmaya ama 2013te aracı aldığımdan beri aradığım bir hatta iki şey var. Birincisi 2005 model idea'da vardı. ön cam sileceğinin ikinci silmesinde arka silecek de çalışıyordu. tamam ön camda yağmur sensörü çok güzel çalışıyor fakat arka cam için sadece yavaş ve hızlı olarak iki derece olması bence yetersiz. 15 sene önceki teknolojide hatta fiat'ın yapabildiğini sanıyorum ki ford da yapabilir. çok zor olmasa gerek, ön sileceğin ikinci silmesinde arkayı da devreye almak.

Diğeri ise kolçak arkasına arka koltukta oturanlar için bir tane havalandırma peteği, maliyeti çok mu arttırıyor da yapılamıyor. Selamlar, sevgiler.

Evet geç oldu ancak ilk soruya zor değil cevabı alırdık sanırım. Bu geri bildirimleri markalara iletirseniz faydası olabilir. 

 

İkincisinin de sorusuna net cevap alamazdık, maliyet kuşkusuz artar çok mu az mı yine markaya kalmış. Çin pazarında sunuyorlar, Avrupa’da yok. 

Ben yine talebe bağlıyorum çünkü kuşkusuz değerlendirilirdi, tabi Türkiye değil de yurt dışı yani satış hacminin ciddi olduğu yerlerdeki talep. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.